Siedząc dzisiaj  przy kawie doszłam do wniosku, że przeglądnę sobie sklep:


ZAPRASZAM WAS SERDECZNIE NA DZISIEJSZY WPIS! 

 Będzie tym razem elegancko. Lubię czerń, stąd mój wybór padł na następujące rzeczy...


Ribbed Knit Ruched Bodycon Dress with Metal - Black

Skromna, mała, czarna, niezawodna w każdej sytuacji sukienka. Nie lubię przesadzonych, wolę raczej uniwersalne. 

 

 - klik -

Guapabien Simple Solid Color PU Women Pocket Shopper Bag Set - Black

Podobno jestem maniaczką torebek - takie lekkie zboczenie. Ale wolę mieć naprawdę na każdą okazję. Na pierwszy rzut spodobały mi się te, chociaż z tego, co widzę nie jest ona zapinana na zamek... Standardowo.

- klik -  

Stylish 20 Pcs Plastic Handle Nylon Makeup Brushes Set - Coffee

No i perełki w naszych kosmetyczkach - PĘDZLE. Akurat tych jest 20 sztuk, na stronie są w tej chwili w cenie 6,66 $ (przecenione z 10,09 $). Ciekawa jestem, jakiej są jakości. 

Może któraś z Was je ma? 

- klik -  

 

 Na koniec bardzo Was proszę o kliki w poniższe linki:
1. sukienka: klik
2. torebki: klik
3. pędzle: klik



goo.gl/13NiQV

16 komentarzy:

  1. No No no No no no ! Boska kiecka jak ja kupisz chce w niej zdjęcia Twoje zobaczyć ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka, wow, naprawdę. Mała czarna, obowiązkowo :)
    Zapraszam do mnie: http://swiatwedlugidoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. mała czarna zawsze się przyda :) a pędzle wyglądają bardzo ładnie :) sama jestem ciekawa, jak z ich jakością :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka niby prosta ale to małe rozcięcie w dekolcie dodaje jej takiego zadziora! Torebka też świetna, klasyczna :) Pędzelki przyjemnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  5. sukienka rewelacyjna! poklikałam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czarne jest piękne:) cudowna sukienka i torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. piekna sukienka, klasyka to jest to

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudowna ta sukienka! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie rzeczy genialne! Sukienka obledna! 😍
    Pędzelki mam w kolorze czarnym jestem z nich bardzo zadowolona
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka bardzo fajna :) poklikane :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.