WITAJCIE !

Pamiętacie, jak w lutym tego roku pisałam Wam co nieco na temat chińskiego sklepu:


Wówczas zdecydowałam się na płaszczyk:




https://goo.gl/kdY2n9



Na przesyłkę czekałam grubo ponad miesiąc. Byłam bardzo ciekawa, co to będzie. Świadoma tego, że to poliester, ale mimo wszystko spodobał mi się przede wszystkim krój. Według zdjęcia lekka, zwiewna, w sam raz na ciepłe dni. Bluzka biała na ramiączkach pod spód i można nosić jako zwykły kardigan.

Aleeee.... to, co przyjechało bardzo mnie zaskoczyło....

Kolor wydaje mi się inny, niż ten, zaprezentowany na zdjęciu. Mi się akurat nie podoba, bo odcień ma takiej delikatnej brzoskwinki, a nie beż

Na zdjęciu guzik jest ciemny, a ja mam biały, szczerze mówiąc akurat mi się to nie podoba:



Poliester poliestrem, ale akurat to kojarzy mi się z typową babciną smaticzką:




Moja opinia jest negatywna. Jest kompletnie nie w moim guście.

W tej cenie można kupić zdecydowanie lepsiejsze rzeczy, nie wyobrażam sobie dać za ten płaszczyk 24,99 $, a już na pewno nie 55,53 $ !
 

Na mojej wishliście znalazły się również inne dodatki, takie jak:

Teraz, jeżeli będę miała wybór zdecydowałabym się na torebki. Akurat ten zestaw z mojej listy jest w świetnym kolorze. Takich jasnych nie mam jeszcze w kolekcji niestety, więc muszę się w nie koniecznie zaopatrzyć.  


BARDZO WAS PROSZĘ O KLIK W PONIŻSZY LINK:






24 komentarze:

  1. Ja tez wybealabym torebki. Niestety czekam na ubrania :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakoś nie jestem za zamawianie ubrań z rozmiarami jest różnie, ale buty i torebki bądź coś do domu baaardzo chętnie :)
    Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez się trochę boję bo ciężko trafić w rozmiar, trzeba dokładnie czytać i mierzyć 😊

      Usuń
  3. również go mam, i kolor guzika też mnie przeraził. Dodał do całości więcej efektu tandety :P
    Chociaż mój chyba trochę lepiej wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny płaszcz, jednak ja bym brała ciemny kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciemny podobno podobnej jakości i wyglądu 😂😂😂😂

      Usuń
  5. Szkoda, że nie jesteś zadowolona z płaszczyka, bo na zdjęciu wygląda pięknie...szkoda, że w rzeczywistości jest inaczej

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam go w odcieniu czarnym jednak nie nadaje się ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę szkoda bo zdjęcie ze strony jest mega!

      Usuń
  7. dobrze, że sie nie zdecydowalam, bo mam go gdzies na wishliście ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Też chciałam go zamówić, ale wzięłam inny i również okazał się klapą! :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że się rozczarowałaś ;/ Ja boję się kupować przez Internet...

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj w klubie, mi tez przyszła szmata, nawet nie wiem jak mam to na blogu pokazać..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od razu powiedziałam, że tego nie założę na siebie koniec i kropka! 😂

      Usuń
  11. Też mam ten płaszczyk, więc się nie wypowiem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeju, szkoda że tyle osób zawiodło się tym płaszczykiem, bo wygląda na zdjęciach naprawdę świetnie... Sama jakbym robiła zamówienie, to sięgnęłabym po niego :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodziewałam się naprawdę czegoś ekstra a wyszło jak wyszło 😓

      Usuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.