piątek, 7 kwietnia 2017

Haul Enjoyours

Witajcie Kochani !

Pod koniec lutego bieżącego roku nawiązałam współpracę ze sklepem enjoyours.com

http://www.enjoyours.com/?src=LGL10


Do wyboru miałam trzy rzeczy ...

Decyzja o wyborze pierwszej z nich wpadła mi, kiedy to przytoczyłam sobie wspomnienia o wakacjach sprzed dwóch lat... Wówczas to moja kosmetyczka w opłakanym stanie i rozwalonym zamkiem przetoczyła bój w ilości ponad 500 km, aby dotrzeć do celu (patrz: nad morze). Wszystko w niej latało. Samochód upchany po pachy, ale moja drogocenna kosmetyczka podróż najgorzej przeszła. Mimo, że była schowana między torbami, plus dodałam to, bo będzie potrzebne, plus tamto i tak koziołkowała sobie wygodnie z tyłu w bagażniku swobodnie...

Zdradzić Wam powód tego?? Decyzja o wyjeździe nad morze była ... spontaniczna. W niedziele powiedzieliśmy: jedziemy. Po 4 godzinach zabukowaliśmy domek i w poniedziałek o 4:30 już wstawaliśmy. W przeciwnym razie kupiłabym na szybko nową.

No ale do rzeczy...

Zamówiłam sobie taką oto kosmetysie...

New Fashion Travel Makeup Bag Cosmetic Pouch Handbag Toiletry Antique Case Cylindrical

 

Wydawać by się mogło, że to worek na buty dla dzieci. Aleeeee nie, nie, nie...  To bardzo mylne stwierdzenie.



Jest to fajna, dość pojemna torba kosmetyczna, ala organizator, w której mieści się sporo kosmetyków. Okrągły kształt, góra wiązana na sznurek o rozmiarach 17 cm x 23 cm świetnie pasuje na wszelkiego rodzaju "wypady" w teren:



Można do niej zapakować naprawdę SPORO kosmetyków:



Dodatkowo zawiera według producenta tzw. "mini pouch":


Jest to naprawdę malutka kosmetyczka zamykana na zamek na drobnostki, np. na patyczki do uszu:


Kolejnym "gadżetem" jest fajne, nieprzemakalne opakowanie pasujące mi najsensowniej na pędzle:






Jak widzicie, jeżeli uda nam się wypad w tym roku nad morze z pewnością ją zabiorę i zmieszczę w niej wszystko to, co jest mi niezbędne, czyli WSZYSTKO to, co mam w łazience (haha).



A teraz duperelki, które wybrałam, żeby wybrać... 
 

- DODATKI  -

Women's Retro Tibetan Silver Turquoise Elephant Pendant Necklace Drop Earrings Bracelet Jewelry Sets

Drugą pozycją jest komplet sztucznej (rzecz jasna) biżuterii. Lubię słoniki. Podobno te z podniesioną trąbą przynoszą szczęście...

... a te ze "zwisem" niby opętanie... takie chodzą legendy ! A podobno wszystkiemu jest winien krokodyl, bo to on mu trąbę wyciągnął hahahaha.


Na starcie zaliczyłam wtopę próbując troszkę przesunąć do zdjęć zawieszkę zamocowaną do kolczyków przy uchu i pyyyyyk - odpadła... (widać na prawym kolczyku). Ale można wymienić, także no problemo dla mnie, mam zapasowe zestawy, ponieważ kiedyś sama dziargałam sobie bransoletki czy kolczyki.


Wydawać by się mogło, że to sztuczny szajs, ale podobają mi się te słoniki, chociaż na łańcuszku ten słoń mógłby być nieco mniejszy, nie chce targać złomu niczym jakiś raper znad Wisły haha.


Póki co wszystko sobie leży i nabiera mocy prawnej, a ponieważ to sztuczne, to na bank będzie czarniało i nic dobrego z tego nie wyjdzie...



 Sticker Art Design Decal Wall Stickers Home Decor Room Decorations 3D Butterfly

Ostatnią rzeczą jest dekoracja ozdobna np. na ścianę, czy też firankę... 


12 sztuk naklejek motylkowych w wersji 3D jako doskonały design do pokoju dziecięcego. Z takim zamiarem je wybrałam.
Są różnej wielkości:
- 2 duże motyki w rozmiarze 11x 9,5 cm
- 6 średnich w rozmiarze 9,5 x 8,5 cm
- 4 małe e rozmiarze 6 x 4,5 cm
 

 
Z tyłu na motylku umieszczony jest magnes. Dzięki temu możemy dekoracje umieścić np. na lodówce:


Nie raz widziałam takie motylki np. na wystawach sklepowych w oknie, czy też rozłożone na stole podczas jakiejś uroczystości, np. na weselu... 




Nie wiem, jakie są Wasze gusta, ale mam nadzieję, że coś i Wam wpadło w oko. 

Zapraszam Was do klikania w poniższe linki:
1. kosmetyczka: klik
2. biżuteria: klik
3. motylki: klik
4. strona główna: klik


http://www.enjoyours.com/?src=LGL10
 

36 komentarzy:

  1. kosmetyczka super.
    też mam takie motylki z magnesem, ale Twoje ładniejsze. ja swoje na aliexpress zamawiałam. oczywiście poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Motylki fajnie wyglądają.
    Poklikane.

    OdpowiedzUsuń
  3. torba ciekawa, ważne, że jest pojemna;) poklikanie kochana;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam takie motylki,tylko inne kolory, poklikane

    OdpowiedzUsuń
  5. Boskie kochana ♡♡♡ te motylki mają mega kolory ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Motylki mnie kupiły! Mega podobają mi się też te gadżety podróżne, o takim worku myślę od dawna!

    OdpowiedzUsuń
  7. mam podobny " worek " tylko że dużo mniejszy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kosmetyczka i motylki bardzo mi się podobają 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Motylki - one tez wpadły mi w oko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko cudne! A motyli bajeczne.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bransoletka mi sie bardzo podoba ale w taką kosmetyczkę to ja bym sie nie zmieściła. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam właśnie taką kosmetyczkę, będzie świetna na podróże! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam tą kosmetyczkę, nawet w tym samym kolorze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba mi się, różowa do mnie nie przemawia 😜

      Usuń
  14. Śliczne motylki, ale reszta również jest ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się w sumie wszystko :P Muszę znaleźć sobie jakąś rozsądną, małą, zgrabną i pojemną kosmetyczkę, żeby zmieścić swoje szpargały jak będziemy jechać latem. W zeszłym roku pół średniej wielkości torby zajęła kosmetyczka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to już masz podpowiedź, jaka wybrać 😊😊😊

      Usuń

Dziękuję Ci bardzo za Twoją opinię.

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych. W każdej chwili możesz z tego zrezygnować.

Copyright © 2016 Ewuczka recenzuje , Blogger