Witajcie!

Kto mnie czyta regularnie dobrze wie, czym się interesuję... Prócz kosmetyków, jak to na kobietę przystało, Hand-Made i wszelkie dekoracje do domu to moja obsesja! Lubię ozdoby do domu, o czym się już nie raz przekonaliście. Nie raz już o tym pisałam na blogu. Jest to od ZAWSZE moje małe zboczenie, odskocznia od codzienności, każdą chwilę poświęcam na tworzenie czegoś nowego.

Tym razem przychodzę do Was z kolejną doskonałą dekoracją do domu, jaką są ramki na zdjęcia

Ponownie wrócę do tematu mojej mamy, która wiecznie narzekała, że oprócz stojących na meblach tysięcy świeczek mam całe mnóstwo ramek. Zdjęcia to dla mnie niezwykle wzruszające wspomnienie, lubię na nie spoglądać przypominając sobie ważne, uwiecznione na całe życie chwile. 

Jak to babcie mówią: bo za moich czasów... No i ja to dzisiaj wspomnę... W dobie dzisiejszych czasów niekoniecznie musimy mieć nie wiadomo jakich aparatów (kwestia oczywiście wymagań), aby uwiecznić daną chwilę. Zwłaszcza, jeśli chodzi o życie i rozwój naszych dzieci. Te chwile są dosłownie bezcenne i warto uchwycić dany moment, aby później, po kilku latach wrócić do fajnych chwil.

 Chciałabym Wam dzisiaj przedstawić firmę ARTEPOINT 

Zajmują się produkcją wysokiej jakości: 
- fototapet
- plakatów
naklejek ściennych
- obrazów na płótnie
- ramek do zdjęć



Na stronie do dyspozycji mamy 25 milionów zdjęć, z których z pewnością każdy z Was wybrałby coś dla siebie. 
 
Park maszynowy drukuje metodą eco-solvent. Oznacza to, że żaden z wytwarzanych produktów nie jest szkodliwy dla środowiska i nie zagraża ludziom ani zwierzętom. Jest to wielki atut w czasach, gdy większość firm stawia na to, by ich towary były jak najtańsze w produkcji. Właśnie ten tok myślenia odróżnia firmę od pozostałej konkurencji. 


Dzięki współpracy z artePoint.pl miałam okazję wzbogacić wystrój naszego domu o kilka ramek do zdjęć:


Bardzo lubię drewno i wszelkie dekoracje z nim związane. Ponieważ w tym przypadku mogłam sobie wybrać ramki, zdecydowałam się na brzozę. 

 
Całość została dostarczona w bardzo dużym kartonie, zabezpieczona i zwinięta w dużą ilość folii bąbelkowej. Kiedy wszystko rozpakowałam poczułam piękny zapach drewna. 


Drewniana Multirama Emily 3D

Są to trzy ramki połączone ze sobą na stałe tak jak proponuje producent:

Wykonane z drewna i pokryte wysokiej jakości okleiną importowaną z Włoch. Multirama 3D wyposażona jest w zawieszkę, dzięki której możemy ją nie tylko postawić na meblach, ale również powiesić na ścianie - zarówno w pionie, jak i poziomo. 

Zastanawiałam się, czy będzie posiadać szkło. W tym przypadku jest to plexa (oczywiście można zamówić również szklane). Jednak plexa w niczym nie przeszkadza, jest wygodna jeżeli chodzi o bezpieczeństwo podczas wysyłki. Pokryta była folią, którą należy odkleić i właściwie prócz grubości i wagi niczym się nie różni od szklanej.


Tył wykonany jest z płyty HDF. Grubość profilu ramki wynosi 15 mm.:



Wymiary ramki, którą ja otrzymałam to: 10 x 15 cm (dostępny również 13 x 18 cm)

Jako ciekawostkę dodam, że firma artePoint wykonuje również grawer na ramce, jak np. tutaj
(dodatkowy koszt to jedynie 2,50 zł):

  Ramka drewniana Emily - brzoza

Jak już Wam wspomniałam, wybrałam brzozę. Nie dość, że lubię drewno, to uważam, że są to kolory bardzo uniwersalne, które wpasują się w każdy wystrój wnętrz.

Brzoza bardzo dobrze wygląda zarówno w nowoczesnych, jak i urządzonych w stylu klasycznym pomieszczeniach. 

Rama wyposażona jest w zawieszkę z możliwością powieszenia na ścianie w pionie lub poziomie oraz krawat do postawienia na biurku:



Otrzymałam 3 ramy 10 x 15 cm oraz 2 o wymiarach 18 z 24 cm.

W tym przypadku dostępnych jest wiele innych ramek:


Jeżeli lubicie uwiecznić chwilę w postaci ramek jak najbardziej mogę Wam polecić tego producenta, nawet pleksa świetnie się prezentuje, a co najważniejsze, jest bezpieczna podczas transportu. Dodam, że ceny są bardzo przystępne!

Te, które otrzymałam, znajdziecie tutaj:

1. Ramka potrójna:
  drewniana multirama 3D - brzoza

2. Ramki:
  ramka drewniana emily na zdjęcia - brzoza



www.artepoint.pl

22 komentarze:

  1. Jakie cudne ramki. Ja mam sporo zdjęć do wywołania i musze kupić i przyozdobić ramki. Ja również lubie tworzyć sama, bo sprawia mi to przyjemność.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od 6 lat nie wywolywalam wyobrazasz sobie ile jest fotek? 🙈

      Usuń
  2. O matko jak ja bym miala wszystkie zdjecia powiescic to by mi scian zabraklo haha :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne, u mnie gołe ściany póki co ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również uwielbiam zdjęcia. Tak na prawdę to już chyba nie mam miejsc na kolejne ramki.
    Przyznam, że te wyglądają fajnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowalam sie na drewniane bo pasuja mi do mebli. Komus moga sie wydawac proste. Standardowe.

      Usuń
  5. super sprawa! Nie wiedziałam, że są firmy w których można wraz ze zdjęciem zamówić też grawer;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam drewniane ramki na zdjęcia, a jak są grawery, to już w ogóle cudo !

    OdpowiedzUsuń
  7. piekne te ramki, drewno ma swój urok

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznam, że także mam ich ramki i jestem mega zadowolona ♡♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Przypomniałaś mi o zakupie ramek :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne ramki, muszę zajrzeć na stronę 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Super. Ja mam całą ścianę przy kominku w zdjeciach rodziny :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszelkiego rodzaju ramki uwielbiam :) mam dużą antyrame na ścianie.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam od cholery świeczek i ramek ze zdjęciami.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja uwielbiam osobiście bardzo ramki, mam ich mnóstwo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ramki, zdjęcia to jest coś co zawsze zdobi naszą ścianę lepiej niż nie jeden obraz! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja już wiem, że w moim własnym domu będzie bardzo dużo ramek, zdjęć.. :D

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie w domu mamy wiele zdjęć w ramkach, te są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie w domu jest pełno ramek i pomysły nadal się nie kończą. Zawsze zamieszczamy w nich zdjęcia osób, które są lub były dla nas ważne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.