Pamiętacie, jak jakiś czas temu szyłam przepiękną sówkę i breloczek? Całość wykonania sfotografowałam i zrecenzowałam. Ci, którzy nie nadrobili jeszcze mogą się cofnąć i poczytać tutaj 



Dodam, że breloczek jeździ z nami na treningi i basen, doczepiony do torby naszego starszego syna.

Natomiast sówka zwiedziła już większość sklepów, aptek, galerii handlowych, była na placu zabaw, a także w szpitalu... To ostatnie może nie było zbyt przyjemne, ale podusia umiliła mam nieco czas tam spędzony...

Tym razem również powracam do Was z tematem szycia. Pani Anna z firmy dpcraft.pl ponownie przekazała mi produkty do zrecenzowania, z czego się bardzo ucieszyłam. Dziękuję za zaufanie, bardzo to cenię!

Ponieważ już wkrótce Święta Wielkanocne, chciałabym Wam zaproponować fajne dekoracje, które należy rzecz jasna wykonać samemu.

ZAPRASZAM NA WPIS!


Jak tylko przesyłka do nas dotarła, już na następny dzień zabraliśmy się za szycie. Pogoda była tak cudowna, 20 stopni dosłownie, że zasiedliśmy sobie w ogrodzie na huśtawce i zabraliśmy się do pracy. Tym razem, mi mojemu zdziwieniu, za przygotowanie zabrał się mój starszy synuś...

PRZEDSTAWIAM WAM TRZY MOJE CUDEŃKA:




1. ZESTAW KREATYWNY Z FILCU:
KRÓLIK NA PATYCZKU


Uroczy króliczek na patyczku, którego stworzyliśmy, może służyć jako zabawka dla naszych pociech, jak również może być świetną dekoracją do domu. W czasie Świąt możemy ozdobić dziecięce koszyczki przeznaczone na święconki.  Moje dzieci dumnie chodzą co roku do kościoła święcić również i swoje "drobnostki".

Do wykonania zadania posiadamy dołączone do zestawu:
- odpowiednio wycięte kształty FILCU,
- bezpieczną plastikową igłę,
- nici,
- wypełnienie,
- klej,
- drewniany patyczek,
- instrukcje w postaci rysunków.



Wszystkie elementy należy ze sobą połączyć według instrukcji, która jest przejrzysta i bardzo wyraźnie oprawiona w postaci zdjęć.

Może się powtórzę, ale naprawdę wielokrotnie wykonywałam sporo rzeczy z FILCU, nawet torebkę. Plusem jest fakt, że nic nam się nie strzępi,  nie trzeba nic podwijać, ani obszywać.  DPCRAFT PORADY na tyle precyzyjnie wszystko przygotowuje, że wystarczy tylko dobrać odpowiedni kolor nici i połączyć ze sobą idealnie wydziurkowane kształty z filcu. W tym przypadku elementy były dość małe, ale mimo wszystko mój syn nie miał z tym największego problemu.

Jedynie pomogłam mu przy doszywaniu suszek, bo to podwójny filc,  który jeszcze trzeba doszyć do reszty. Na koniec dołożyłam więcej wypełnienia,  włożyliśmy patyczek, zszyłam dół do końca i gotowe!

Czy to nie jest proste???? Baaardzo proste!

Zobaczcie tylko, jak nam całość fajnie wyszła:




2. ZESTAW KREATYWNY Z FILCU:
KURA NA PATYCZKU


Wszystko wykonujemy według tych samych zasad, o których wspominałam Wam powyżej również według instrukcji, znajdującej się z tyłu na opakowaniu:



Dzięki wycięty dziurkom łączenie jest banalne. I zaś jestem dumna z syna, że całość wykonał sam. Ja doszyłam dziubek, który był bardzo malutki:


Dodatkowo trzeba było wykonać dekoracje dla kurki - kwiatuszki. Do tego służyły dwa idealnie wycięte paseczki. Nałożyłam wzdłuż klej i zaczęłam skręcać. Odczekałam, aż wyschnie i gotowe. Przy pierwszym podejściu nałożyłam za dużo kleju, który podczas zwijania zaczął mi wypływać na boki. Ale sytuacja została bardzo szybko opanowana. Zebrałam klei i po sprawie.

Jak się przyglądniemy to troszkę widać pozostałości po kleju, ale trzeba naprawdę wziąć do ręki i przyjrzeć się z bliska. reszta domowników myślała, że to doklejony "gotowiec":


I oto mamy kurkę:


Obydwie ozdoby są świetne i mogą być wykorzystane wszędzie:



 3. ZESTAW KREATYWNY:
KRÓLIK W DONICZCE




I tutaj Was nieco zaskoczę i będzie nieco inaczej. W tym przypadku jedyne, czego potrzebujemy to sprawne dłonie oraz dołączone wszystkie elementy, a przede wszystkim klej:


Jedyne, czego się obawiałam to połączenie dołu z boczną ścianką. Myślałam, że wyjdzie nierówno.

Ale wyszło ekstra!


Mało tego! Patrząc na tego zajączka przypomniały mi się czasy, kiedy to byłam w ciąży. Wyglądałam identycznie jak on zaglądając do lodówki. Wówczas jadłam wszystko, co było jadalne. gdybym mogła, to i światło z lodówki bym wciągnęła jednym duszkiem. 

Wracając do tematu powiem Wam, że całość wykonania tej dekoracji była bardzo przyjemna. Z pewnością dużo łatwiejsza, niż dwa poprzednie zestawy. Sklejenie wszystkiego trwało zaledwie chwilę.


Gotowe dekoracje prezentują się naprawdę pięknie. Z czystym sumieniem mogę polecić każdemu rodzicowi, który chciałby zachęcić swoje dziecko do szycia, a ponadto spędzić miło czas. Jest to doskonała forma do nauki szycia, posługiwania się igłą, która dla naszych pociech jest bezpieczna.

ZESTAWY, KTÓRE OTRZYMAŁAM ZNAJDZIECIE TUTAJ:
1. króliczek na patyczku: klik
2. kurka na patyczku: klik
3. króliczek w doniczce: klik



Firma DPCRAFT posiada również inne tego typu dekoracje, które są w atrakcyjnych cenach promocyjnych (promocje):




Kiedy przeglądałam sobie stronę zobaczyłam przepiękne duże torebki i kopertówki, myślę, że nie jedna z nas chciałaby mieć taką w swojej kolekcji!

Nie trzeba ich szyć, są już gotowe...

http://www.dpcraft.pl/accessories-by-dpcraft/


ZAPRASZAM NA STRONĘ:


http://www.dpcraft.pl/



20 komentarzy:

  1. Piękne dekoracje ♡ idealne na teraz. Ale te torby to przyznam, że są piękne ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cuda *o* masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne ! Świetne ozdoby na ten okres świąteczny.

    OdpowiedzUsuń
  4. ten królik w doniczce mi się njbardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale czad! Królik w doniczce wygrał wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  6. super! w sam raz do sesji zdjęciowych

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham sama sie tak zabawiac....

    OdpowiedzUsuń
  8. ten zajączek, a raczej jego tylna część jest piękny. Fajne te ozdoby sama sie skusze.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna sprawa robić samemu dekoracje!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne te dekoracje :) nie dość, że ładnie wyglądają to jeszcze przy okazji rozrywka dla całej rodzinki zapewniona :) super ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham takie cudeńka <3 Pokazują, że każdy może i potrafi ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zajączek jest przepiękny, uwielbiam takie dekoracje, od razu mieszkanie staje sie weselsze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten króliczek w doniczce jest przesłodkie! Super sprawa z tymi robótkami ręcznymi, bardzo kreatywne spędzenie czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. na wielkanoc super ozdoby. a swiadomosc,ze zrobilo sie samemu jeszcze lepsza :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie dzisiaj kupiłam coś podobnego dla starszej. I maske królika zeby jej się nie nudziło.

    OdpowiedzUsuń
  16. Great post. I m following you via gfc and i hope you follow back 😊
    deryaninsporgunlugu.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Very nice post. I am following you and i hope you follow back. Have a nice day 😊
    deriasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne dekorację. Napewno z korzystam z inspiracji , lecę zobaczyć co tam mają na stronie.
    Buziaki Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  19. Rzeczy z tej firmy są rewelacyjne, a jaka przy tym zabawa! <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.