Hej Wszystkim !

Dzisiaj odbiegnę nieco od tematu chociażby kosmetyków. Ponieważ dwa tygodnie temu remontowaliśmy pomieszczenie na górze postanowiłam się nieco rozejrzeć za dodatkami do domu. Mam sobie takie małe miejsce, które chciałam jakoś zagospodarować. Coś małego, żadne krzesła, bo ma to być taki mały kącik z lampeczką, książką i ze mną w roli głównej!

W tym celu zaczęłam szperać na allegro i znalazłam świetnego producenta ... puf ! Tak właśnie - puf, które są małe, zwinne, przenośne, a co najlepsze - w super przystępnej cenie. A to wszystko znalazłam tutaj:
 (podlinkowane przekieruje Was bezpośrednio do wystawionych przez Pana Romana rzeczy)
http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=7327197&order=m&id=54090


Otóż okazuje się, że jest to Pan Roman Orlik - producent mebli tapicerowanych, który wystawia swój asortyment nie tylko na allegro (tutaj - pod nazwą ORLIK2007) ale również jest właścicielem dwóch sklepów:

https://www.interiomobili.pl/

 oraz

http://tapicer-opole.pl/


Ja trafiłam akurat poprzez stronę allegro i tak się złożyło, że dzięki współpracy z Panem Romanem stałam się właścicielką dwóch pięknych puf, które goszczą w moim cichym zakątku: 



Przesyłka dostarczona została błyskawicznie przez kuriera, w dość dużym kartonie, porządnie zabezpieczonym zarówno z zewnątrz, jak i również wewnątrz. Gabaryty wskazywały na to, że karton będzie ciężki, o dziwo Pan wniósł mi go do domu. Jednak w rezultacie okazało się, że są one bardzo lekkie. 

Pufa Kwadratowa Casablanca:


  Jest to pufa o wymiarach 40 x 40 w czerwonym kolorze (zdjęcie nie odzwierciedla go jednak jak widzicie). Dzianina ma włosową fakturę, jest z mikrofibry, dzięki czemu przypomina zamsz, jest bardzo mięciutka i fajnie oddaje ciepło (gramatura 310g/m2). 

Specyficzny materiał należy czyścić przy użyciu łagodnych środków, przeznaczonych do czyszczenia tapicerki. NIE NALEŻY PRAĆ NA MOKRO, A JUŻ NA PEWNO NIE WYBIELAĆ. Na szczęście jestem wyposażona w domu w tego typu chemię, ponieważ mam dwójkę dzieci, którym tu się uleje, tam się ubrudzi.... (te z Was, które mają dzieci doskonale wiedzą, co mam na myśli). 

Jest to taki typ materiału, który znacznie ogranicza wchłanianie rozlanych płynów:

(przebadane przez Instytut Włókiennictwa w Łodzi)

 

Na spodzie pufy są stopki / nóżki o wysokości 1,5 cm:

Akurat ten model nie posiada żadnego schowka, szkoda, bo to dość praktyczne, ale i bez tego właściwie przeżyje. 

Pufa OKRĄGŁA Casablanca:


  
Prócz wielkości właściwie nie różni się niczym od poprzedniej. Jedynie ma inne wymiary:

40 x 42 cm 

Również nie jest w żaden sposób otwierana, nie posiada schowka. Jest tylko ciut wyższa. Na spodzie także znajdują się nóżki o wysokości 1,5 cm., co powoduje, że jest stabilna i się nie ślizga:

 

W ten oto piękny sposób powstał dla mnie cichy zakątek. Mimo, że są to dwie odmienne pufy o różnych kolorach to i tak efekt końcowy mi się podoba:

Reszta domowników widzę również, bo każdy chętnie sobie siada na krótką przerwę w codziennych obowiązkach. 

Prezentowane pufy możecie oczywiście zamówić w innych kolorach. Do wyboru
macie aż 17 kolorów z tkaniny Casablanca, między innymi:










ZAPRASZAM

17 komentarzy:

  1. widać że solidnie wykonane.Ja planuję zakup puf. Będę mieć tego sprzedawcę na uwadze. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne i świetnie wykonane... Może też zrobię przemeblowanie i będę miała miejsce na taką pufę :))

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne :) mam podobne pufy w domu swoim pokoju w rodzinnym domu ;) z tym, że ja wybrałam skórzane obicia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne. mi takiego czegoś brakuje w domu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają na bardzo porządnie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne pufy. Do mojego pokoju świetnie by pasowały.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pufy nie dość że bardzo ładnie się prezentują , to są wykonane ze starannością i dbałością o każdy szczegół. Bardzo stabline to jest dodatkowy atut :)
    Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietne są te pufy akurat do czytania ksiązek w zaciszu domowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. wykonanie super, a nie te chińskie rzeczy którymi nas pasą w siecówkach

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam i polecam.
    Po za tym opisałas to rewelacyjnie lepiej to chyba już nikt nie ujmie ♡♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Super kącik Ci wyszedł kochana! Ja marzę o własnym mieszkanku i również schronieniu w swoim prywatnym małym raju;) akurat rozglądam się za pufami do naszej nowej kanapy, ta szara byłaby idealna;) wezmę to pod uwagę;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne pufy! Widać, że dobrze wykonane i oby służyły jak najdłużej!

    OdpowiedzUsuń
  13. pufa wygląda super. u mnie w domu nie używam ale fajny gadżet

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam pufy, a zwłaszcza schowek w nich :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie pufy :D Te kwadratowe są śliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam dwie podobe pufy. Można siadać ale tez i wkładać ciuchy do środka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.