Powracam do Was dzisiaj z recenzją bluzeczki, którą sobie wybrałam na:

Myślę, że to ważne, więc dodam informację na temat wysyłki:


Zamówienie złożyłam 17.04.2017. 
Dwa dni później otrzymałam informację o numerze przesyłki. Przyznam szczerze, że jej nie śledziłam. Byłam przekonana, że dojedzie za koło miesiąc.
Podobnie było z poprzednią wysyłką, czekałam ponad miesiąc. Chciałam tylko, aby dotarła do 4 czerwca, ponieważ mamy komunię synka.

A tu taka niespodzianka! Dotarła dzień po moich urodzinach, 24.04.2017, ku mojemu zdziwieniu dostarczył ją kurier z GLS około 19:40. Do tej pory każda paczka wysyłana była Pocztą Polską, dlatego moje zaskoczenie było jeszcze większe. Nie spotkałam się do tej pory z tak szybkim dostarczeniem z tych "zagranicznych sklepów".

Te  osoby, które właściwie mnie regularnie czytają dobrze wiedzą, że mimo mojego wieku jestem dość szaloną osobą, jednak jeżeli chodzi o różnego rodzaju uroczystości, to w tej chwili stawiam jednak w dalszym ciagu na klasykę.
 Jest ona dla mnie niezawodna!

I zaskoczyłam się bardzo mile. Nie dość, że przesyłka przyjechała do mnie w tempie błyskawicznym, to jeszcze jestem mega zadowolona!

Zapraszam Was na recenzję!

Postanowiłam zamówić szyfonową bluzeczkę, która na stronie wygląda tak:

> KLIK <

 

Jak widać jest to bluzka bez rękawków dostępna tylko w kolorze czarnym w rozmiarach: XS, S, M, L oraz XL. Wybrałam sobie L, chociaż rozważałam również XL, ponieważ ona ma przód nieco krótszy od tyłu. Jak założyłam, a jestem dość wysoka, to widać mi lekko brzuch. 



 Gdyby była dłuższa (troszeczkę dosłownie, nawet te 5 cm) to czułaby się bardziej komfortowo. 

Jak wspominałam nie ma ona rękawków, wykończona jest ładną koronką:


Natomiast góra ma fajny kołnierzyk, niczym wzorowa uczennica ze szkoły. Całość naprawdę się fajnie prezentuje:


Jest to mój ulubiony materiał, świetnie się układa, dopasowuje się do każdej figury, bo jest delikatny i lejący się. 

A z tyłu znajduje się fajny, kryty zameczek. Można sobie poradzić samemu, jednak dla mnie w zapięciu potrzebna jest pomoc drugiej osoby:


Rozważam, czy nie założę tej bluzeczki na kolejne bardzo ważne wydarzenie w życiu jednego z naszych synów, jakim jest komunia. Tak, tak - to już komunia. W planach mam udać się na zakupy, jeżeli dobiorę do tego odpowiednią spódniczkę, w której będę się dobrze czuła ( a jestem wybredna, wynika to z tego, że w podstawówce grałam w koszykówkę i mam potłuczone kolana niestety), a do całości dobiorę odpowiedni sweterek i buty, to bedzie ok.

Pytanie mam do Was: w jakim kolorze kupić spódniczkę? Wydaje mi się, że czarna nie będzie odpowiednia, ponieważ wszystko mi się zaleje i będę wyglądała jak zakonnica. Żeby było wesoło, marynarkę też mam czarną!

Czekam na Wasze dobre, niezawodne rady !  
I zapraszam na stronę:

goo.gl/3rxjfC
 

17 komentarzy:

  1. świetnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest piękna!
    Ja czekam na paczkę od 15 kwietnia, dostałam maila że mają jakieś problemy. Czekam dalej....

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię takie bluzeczki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo idealna <3 Bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzeczka w 100% w moim guście cudowna jest ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piekna bluzeczka, nie spodziwałam się, ze przyjdzie taka jak na zdjeciach ze sklepu

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna! Widzę ją do czarnych rurek, sztybletów lub oficerek, też czarnych oczywiście i takiej samej marynarki. Miodzio <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzeczka trafia w mój gust😁piękna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna bluzeczka, ciekawa jestem jak leży na ciele :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluzeczka jest bardzo elegancka!świetnie sprawdzi się zarówno na spotkaniach jak i zwykłych wypadkach na miasto!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest przepiękna!! Uwielbiam skromny klasyczny styl z nutką pazura. Świetne dodatki. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Bluzeczka bardzo ładna, ja mam problem z wybraniem jakiejkolwiek bluzki, bo albo za krótka albo za ciasna :(
    Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.