Witajcie moi drodzy!

Dzisiaj będzie bardzo fajny wpis. A to wszystko dzięki MyGiftDna

Moja radość z otrzymanej przesyłki jest nie do opisania!


 Dlaczego? Otóż dotarła ona za sprawą mojego męża... kiedy przekazałam mu informację o współpracy z MyGiftDna oraz o tym, że muszę coś wybrać, postanowił wziąć temat w swoje ręce, gdyż ja długo bym dumała nad podjęciem odpowiedniej decyzji. Wstępnie mu powiedziałam, co mi się marzy, a on to sam zrealizował.

Odpisał Pani Magdalenie z mojej skrzynki pocztowej, co ja chce i jaki ma być grawer.

Widok kuriera w drzwiach z przesyłką był był dla mnie ogromnym zaskoczeniem!
Kiedy otworzyłam paczkę, nie mogłam uwierzyć, jakim cudem znalazła się w moim posiadaniu! Wyobrażacie sobie moją reakcję?! Ukartowali z synem całą akcję o niczym mi nie mówiąc!



Mygiftdna.pl to sklep internetowy, który oferuje nam spersonalizowane prezenty
Są to wyjątkowe, jedyne w swoim rodzaju rzeczy, stworzone z myślą o osobie, która ma zostać obdarowana. 


A to wszystko za sprawą PERSONALIZACJI, która tworzy coś unikalnego, jedynego, niepowtarzalnego, dopasowanego do konkretnej osoby. Dzięki GRAWEROWI, który sami sobie wybieramy, powstaje coś oryginalnego, z czego w zasadzie każdy powinien być zadowolony.

Dla mnie wybór odpowiedniego prezentu, bez względu na okazję, przysparza wiele trudności. Jednak MyGiftDna wychodzi nam z tym problemem naprzeciw. 

Ich asortyment to bogaty, największy zbiór prezentów na każdą okazję:
- urodziny / imieniny,
- dzień Babci, dzień Dziadka, dzień Mamy, dzień Taty, dzień dziecka, dzień nauczyciela, dzień kobiet, dzień chłopaka,
- święta,
- Mikołajki, Walentynki, parapetówka,
- wieczór panieński, wieczór kawalerski,
- narodziny, chrzciny, roczek, komunia, zakończenie roku,
- ślub, rocznica.

Do wyboru, do koloru, dopasowane do każdej osobowości !



Ponieważ wkrótce jest dzień Mamy chciałabym Wam dziś coś zaproponować, co akurat mi się zamarzyło. 

Bardzo lubię spędzać czas w kuchni. To chyba oczywiste, jako mama muszę dbać o swoich domowników, aby mieli pełne brzuszki. 

Dlatego postanowiłam umilić sobie "pichcenie" efektowną kuchenną deską. 

Mój mąż postanowił zamówić mi:

DESKĘ DO KROJENIA Z GRAWEREM:
NAJLEPSZA MAMA 

Tak prezentuje się na stronie:


Solidna, bambusowa deska zrobiła na mnie ogromne wrażenie. Jest w rozmiarze 25 x 32,5 cm, wykonana ze sprasowanej trawy bambusowej, dzięki czemu nie ma tak naprawdę dwóch identycznych produktów. 

Trawa bambusowa jest doskonałym materiałem, ponieważ:
- posiada wysoką wytrzymałość,
- ma niski poziom chłonięcia wody, dzięki czemu szybko schnie,
- posiada właściwości likwidujące bakterie.

A tak wygląda trawa bambusowa, która zapewne przechodzi wiele procesów, by uzyskać efekt końcowy:


Charakteru nadaje fakt, iż wykonana jest oczywiście z drewna. A ponieważ jest to materiał naturalny, w związku z przebarwieniami oraz oraz niedoskonałościami miejscowymi wygląd końcowy jest niepowtarzalny i jedyny w swoim rodzaju. Dlatego gotowy produkt może się nieco różnic od wizualizacji, prezentowanej na stronie.

Moja z tyłu wygląda tak:


Grawer wykonywany jest za pomocą lasera "Trotec Laser", najlepsze urządzenie w Europie. Chciałabym mieć takie cudo w domu, perfekcyjnie wykonuje każdą grafikę, o jakiej sobie możemy zamarzyć :


Wysokiej jakości technologia graweru laserem pozwala na dokładne odwzorowanie projektu na desce. Najmniejsze elementy wykonywane są z ogromną starannością, czego efekt widać "gołym okiem":


Jest on bardzo dokładny i prosty, lekko wgłębiony, jednak całość prezentuje się świetnie:


Strona deski z grawerem może być również użytkowana, jednak aby nie naruszyć wzoru producent zachęca do krojenia po jej gładkiej części. 

Zastanawiacie się zapewne, dlaczego grawer "Ewcia"?


 Mój T. doszedł do wniosku, że będzie idealnie do mnie pasować.
To ja większość czasu spędzam w kuchni.
To ja przygotowuje różne smakowite dania. To ja się dwoje i troje, aby codziennie nie było tego samego na talerzu. Grawer typu "dla Ciebie Kochanie" itd. go po prostu nie interesował. Musiał dotyczyć MNIE. Bo to ma być moje (wiadomo, że każdy może na niej kroić...).

Zarówno rodzina, jak również przyjaciele oraz znajomi od zawsze mówią do mnie Ewcia. I tak mi się podoba. Niby banalne, a jednak bardzo mnie cieszy. 

Od tej pory, patrząc na nią będzie mi się dużo przyjemniej szykować posiłki.
Dodam również, że jest pochodzi ona  doskonale znanej mam marki Ambition.


Wymiary znałam ze strony, jednak nie spodziewałam się, że będzie tak gruba (2 cm). Moje standardowe deski nie wiem czy mają jeden chociażby centymetr grubości.


Polecam bardzo jako prezent na dzień Mamy. Dla kogoś, kto lubi spędzać czas w kuchni jest świetnym prezentem. Gwarantuje, że każda Mama będzie wzruszona i zadowolona jak ja, a to wszystko za sprawą dobranego graweru !

Obecnie jest w promocji.
Zamiast 89,99 zl, kosztuje jedynie 44,99 zł. Warto skorzystać z okazji !!!!

Szczegóły w linku poniżej:
> najlepsza mama na świecie <

Sprawdźcie sami na stronie:



17 komentarzy:

  1. Świetna deska. Chyna sobie taka sprawię Ewcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam deskę i jest tak urocza, że szkoda na niej cokolwiek kroić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Deska z własnym grawerem? Świetna rzecz! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam pichcic, a taką deseczką niepogardziłabym😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajowa decha! No nie pogardziłabym.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda rewelacyjnie! Na pewno posłuży dobre kilka lat! A jaka gruba jest!

    OdpowiedzUsuń
  7. W końcu T. zachował się należycie :D
    Piękna deska i świetna recenzja !
    Mam nadzieję, że bardzo...ale to bardzo długo Ci posłuży <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietna ta deska, pewnie się skuszę na nią :) akurat bedzie pasowac do kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi by było szkoda używać tej deski :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Już widzę jakby moja Mama taką deskę dostała albo wałek - dostałabym tym w łeb :D Osobiście mam uraz do desek bambusowych... Mam cały komplet takich małych i z czasem robi się z nich ściera! Muszę kupić z dobrej jakości drewna albo marmurowy bo z tym bambusem szlag mnie trafia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrycja do dziś deska jest w nieskazitelnym stanie 😁 nie zrobiła się żadna ściera, więc jakość akurat tej jest bomba

      Usuń
  11. Tak sobie pomyślałam,że chyba zamówię dla mamy :P każda babka chce mieć coś rzadko spotykanego w swojej kuchni,żeby się chwalić najbliższym,a to nie dość,że ma praktyczne zastosowanie,to i świetnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny prezent. Moja teściowa uwielbia takie rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczerze powiem, że przydałaby mi się taka deska :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna deska Kochana, widać również bardzo solidna
    Sama bardzo ucieszyłabym się z takiego prezentu :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna deska, chyba zamówie taka mojej mamie 😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.