Palmer's to unikalna linia produktów doświadczonego i cenionego amerykańskiego producenta E.T. Browne, obecnego w USA od ponad 175 lat. Marka Palmer's jest obecna w ponad 80 krajach i jest niekwestionowanym nr 1 na świecie w kategorii produktów na bazie masła kakaowego. To dziedzictwo oraz zobowiązanie do wysokiej jakości przetrwało próbę czasu, czyniąc firmę zaufaną marką dermokosmetyków, używaną przez kobiety od pokoleń. 

Odpowiedzialni są m.in. za:


 W swojej ofercie producent posiada szereg produktów do wyboru, a m.in.:




Ja miałam okazję wypróbować kremowy żel do twarzy Palmer's



Jest to żel do mycia twarzy o wyjątkowo bogatym składzie. 

Składniki aktywne to:

- masło shea,
- masło kakaowe,
- witamina E,
- ekstrakt z aloesu,
- wyciąg z wiesiołka,
- proteiny z mleka.  


To kremowy żel, który za zadanie ma oczyszczać, nie powodując efektu sciągania czy wyszuszania. W kontakcie z wodą powoduje delikatną piankę, która ma usuwać makijaż oraz zanieczyszczenia. Ma również utrzymać naturalny poziom nawilżenia skóry. 

Działanie i cechy produktu:
- usuwa make-up, zanieczyszczenia oraz sebum,
- masło kakaowe jako naturalny emolient czuwa nad zdrową i naturalnie piękną skórą,
- witamina E ma zapobiegać utlenianiu błon komórek, co pozwala im zachować elastyczność,
- masło shea i aloes zawarte w żelu mają na celu łagodzić podrażnienia,
- nie zawiera parabenów, ftalanów* ani barwników.
*(sole i estry kwasu ftalowego)

Stosowanie:
Należy używać codziennie na skórę twarzy oraz szyję. Należy nanosić na wilgotną twarz, okrężnymi ruchami, a nastepnie spłukać. unikać kontaktu z oczami, gdyż może wywołać ich pieczenie. Odpowiedni jest dla cery wrażliwej, czyli akurat dla mojej, skłonnej do podrażnień i uczuleń.   
 

Choć jakoś wyjątkowo nie przepadam za żelami, bynajmniej tak było kiedyś, to jednak do Palmer's się przekonałam. Przywróciło mi to wspomnienia z lat nastolatki, ponieważ wówczas stosowałam właśnie w większości żele do twarzy. Zapach jest świetny. 
Kosmetyk bardzo praktyczny jest zwłaszcza teraz, kiedy nadchodzą upały, można szybko wpaść do domu i umyć twarz. Powoli zaczęłam się do niego przekonywać i w rezultacie jestem bardzo zadowolona. 

Cała ta linia myślę, że jest bardzo ciekawa, więc jak najbardziej mogę polecić. 





32 komentarze:

  1. Słyszałam same dobre recenzje o tej marce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedys bodajze balsam mialam i tez bylam zadowolona 😊

      Usuń
  2. Niestety nie dla mojej cery...😕😕

    OdpowiedzUsuń
  3. Również czytałam dużo dobrego o marce, jednak sama nie używałam więc ciężko cokolwiek mi powiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam palmers. mialam balsam do ciała i szampon.

    OdpowiedzUsuń
  5. O markę Palmers bardzo sobie cenię przede wszystkim za cudowny zapach !

    OdpowiedzUsuń
  6. Produktów nie znam,ale chętnie zainwestuje w ten żel :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z Palmers używałam krem na rozstępy jak w ciąży byłam i z tym mi się marka kojarzyła. Chyba czas się rozejrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto warto, delikatny jest zel, wiec ciekawa jestem, jak inne produkty 😊

      Usuń
  8. Firmę znam że słyszenia, Ale nie próbowałam nic z ich kosmetyków😊 chyba czas najwyższy to zmienić😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto sprobowac 😊 mysle ze kazdy kosmetyk jest wart uwagi 😊

      Usuń
  9. Właśnie testuję serum odmładzające od Palmers. Już po tygodniu czuję pozytywne efekty. A zapach cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam trochę o tej marce, ale jakoś nie mogę się skusić na jej zakup :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię żele so twarzy które dobrze radzą sobie z oczyszczaniem mojej twarzy :)
    Ciekawi mnie zapach, musi być cudowny :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak byłam w ciąży to używałam balsamów Palmer's na rozstępy i świetnie się spisywał!

    OdpowiedzUsuń
  13. Może kiedyś po nie sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda ciekawie, jeszcze nie miałam nic tej marki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.