Tymi słowami chciałabym rozpocząć dzisiejszą recenzję. Dobrze wiemy, że dzień Mamy już jutro!

Już wcześniej wychodziłam do Was z pewnymi propozycjami, a m.in. o tej: TUTAJ

Deska póki co u mnie w domu sprawuje się świetnie! Jestem zadowolona. Nie kroje po grawerze, ponieważ mi ... szkoda!
Tym razem postanowiłam sprawić przyjemność mojej MAMIE!

Dzięki MYGIFTDNA otrzyma ona trzy wałki do robienia dla wnuków ciasteczek. Piecze dość często, lubi sprawiać nam przyjemność. Zawsze, kiedy przyjeżdżamy, nie wychodzimy z pustymi rękami.
Tym razem postawiłam na coś praktycznego, co umili jej pieczenie, a jednocześnie sprawi, że jej ciasteczka będą miały piękny wygląd.


MYGIFTDNA w swojej ofercie ma przeróżne wałki: grawerowane wałki
Wszystko zależy od naszej decyzji. Propozycji jest naprawdę bardzo dużo! Możemy zamówić również zestaw trzech wałków, np. takie:
Personalizacja jest bardzo prosta, spójrzcie na krótki filmik:
(wystarczy kliknąć w grafikę)

>>> KRÓTKI FILMIK <<<

https://www.youtube.com/watch?v=FURsrEUOTRI


WYGLĄD:

Zdecydowałam się na zestaw trzech mini wałków SHAPES.
Zostały dostarczone w dość oryginalnym, trójkątnym, kolorowym opakowaniu:


 Posiadają malutkie wycięcie, przez które widać każdy produkt:


Można wprawdzie nanieść swój własny grawer, jednak ja pozostałam przy tych gotowych, uniwersalnych, które mogę w zasadzie wykorzystać na każdą okazję.

Każda z nich prezentuje się następująco:
Firma dołożyła wielkich starań, ponieważ na opakowaniu znajduje się nie tylko opis produktu (w języku polskim oraz niemieckim, który doskonale znam biegle w mowie i piśmie).


Zaskoczona jestem, że nie ma w języku angielskim.
MYGIFTDNA daje nam również, jak "na tacy" przepis na ciasteczka, który tutaj - uwaga - jest w języku angielskim. Szkoda, ale dla chcącego nic trudnego, znam go również i nie jest to dla mnie problem całość przetłumaczyć na nasz ojczysty język.


Są to laserowo grawerowane wałki do ciasta, które wzór odciskają na ciasteczkach. Dzięki temu możemy upiec coś unikalnego, co być może zaskoczy naszych gości. Możemy je używać również do masy cukrowej, marcepanowej, czy też gliny.

WYKONANIE:

Całość wykonana jest z drewna bukowego:


Umożliwi nam to użytkowanie przez wiele lat bez zagrożenia zniszczenia (mam nadzieję).
Każdy z nich posiada metalową podstawę, dzięki której w łatwy sposób kręci się wałek:



WYMIARY:

- całkowita długość to 23 cm,
- długość obszaru roboczego, czyli ta część, która nam odbija grawer, to 15,5 cm.
  Niby niewiele, ale wystarczająco, aby uzyskać efekt odbicia.

Przetłumaczyłam sobie również przepis a ciasteczka z opakowania, który niedługo wykonam i Wam zaprezentuje efekty u mnie na facebook'u i instagramie.


Przepis wykonam i poinformuję Was o tym na moich profilach społecznościowych.

Zachęcam śledzić firmę, co chwilę pokazują swój asortyment:

MYGIFTDNA - facebook 

MYGIFTDNA - instagram  

mygiftdna.pl 




14 komentarzy:

  1. Wow boskie są te walki !!! Musze chyba o nich wspomnieć dla Pana Taty xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealny wałek do lania łbie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne wałki. Moja mama ucieszyła by się z takiego prezentu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Te walki mnie strasznie ciekawią.

    OdpowiedzUsuń
  5. już któryś wpis widze z tymi wałkami, kusza mnie straszliwie

    OdpowiedzUsuń
  6. sama mam te wałki i niedługo bede robila ciasteczka, ciekawe jak wyjdą :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj przepiękne wałeczki wybrałaś, ja je uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te walki są niesamowite! Planuje wkrótce też sobie takie zamówić 😍

    OdpowiedzUsuń
  9. wałek w gwiazdki! Super! Jakbym dostała z kotwicami, to bym oszalała ze szczęścia ! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na tę ciasteczka😊 chciałabym mieć takie wałki w kuchni, bo uwielbiam piec😊

    OdpowiedzUsuń
  11. No to rozumiem , że zapraszasz na pyszne ciasteczka 😜

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne walki, już wyobrażam sobie jak ładnie z takim wzorem będą wyglądały ciastka. zadowolą nie jedna Panią domu :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.