O jakości produktów Dr Hauschka miałam okazję już raz się przekonać na początku tego roku, kiedy otrzymałam świetne mleczko do demakijażu. 

Wszyscy Ci, którzy chcieliby powrocić do rcenzji zapraszam tutaj:


Tym razem do testu dostałam mini zestaw:


Są to:
- tonik orzeźwiający na dzień i na noc: znajdziemy go tutaj
- krem z płatków róży na dzień: znajdziemy go tutaj


Wspomnę, że kosmetyki DR HAUSCHKA, dzięki swojej wyjątkowej koncepcji pielęgnacji, wspomagają zdolności do samodzielnego odżywiania i regeneracji skory, wzmacniają zdrowe procesy zachodzące w skórze oraz chronią przed czynnikami zewnętrznymi.

Tonik odświeżajacy na dzień i na noc 30 ml

Jest to pierwszy kosmetyk, który postanowiłam zrecenzować. 

 
Jego zadaniem jest regulowanie indywidualnych procesów skóry oraz poziomu jej nawilżenia. 
Wyciągi z oczaru wirginijskiego i przelotu pospolitego posiadają działanie odżywcze. 

Przeznaczony jest dla skóry:
- normalnej,
- suchej,
wrażliwej,
- dojrzałej.

Dzięki niemu zostaje zachowana indywidualna równowaga skóry, a cera odzyskuje naturalne zabarwienie i zdrowy blask. 

Jak go stosować?


Przeznaczony jest do spryskiwania rano i wieczorem bezpośrednio na twarz, szyję i dekolt. Dodatkowo możemy preparat delikatnie wklepywać w skórę. Producent nie zaleca używania wacików bawełnianych, ponieważ absorbują one substancje odżywcze potrzebne dla naszej skóry. 

Ciekawostką jest fakt, że z powodzeniem może być stosowany także przez mężczyzn jako kosmetyk odświeżający i kojący skorę po goleniu. 

Do tej pory nie miałam okazji wypróbować tego typu kosmetyku w takiej formie. Jest niczym mgiełka powodująca delikatne orzeźwienie. Szybko się wchłania, nie podrażnia oczu i jest wygodny w aplikowaniu. Ja akurat go nie wklepywałam, czekałam, aż wyschnie. 

Delikatny, nie drażniący zapach zachęca do wielokrotnego użytku.

Krem z płatków róży na dzień 30 ml


Od ponad 46 lat kosmetyk ten jest klasycznym produktem firmy DR HAUSCHKA oraz jednym z najbardziej cenionych kremów przez klientów. Przeznaczony jest do cery suchej, wrażliwej, skłonnej do zaczerwienień i rozszerzonych naczynek krwionośnych. 

Skład kremu wzbogacony został w wodę różaną oraz olejek z róży damasceńskiej, a ponadto:
- wyciągi z płatków róży wielokwiatowej oraz dzikiej róży harmonizują i wzmacniają skórę twarzy otaczając ją delikatną powłoką ochronną,
- masło shea, wosk różany oraz olejek z awokado zapobiegają wysuszeniu skóry twarzy,
- kompozycja wyciągu z roślin leczniczych, tj. prawoślazu, dziurawca oraz róży wzmacnia skórę i aktywuje jej wrodzoną siłę,
- cenny, nowy składnik, czyli wosk camauba dodaje funkcjom ochronnym dodatkowy impuls zapewniający barierę ochronną przez cały rok. 


Jak stosować?

Rano, po oczyszczeniu cery kremem do mycia twarzy i wzmocnieniu jej tonikiem odświeżającym, o którym Wam wyżej wspominałam, na dzień i na noc równomiernie rozprowadzić go na twarzy oraz szyi. 

Konsystencja jest normalna, typowa dla kremu przeznaczonego do twarzy, ani gęsta, ani tłusta. Szybko się wchłania, co dla mnie jest dużym plusem, zwłaszcza, że akurat ja mam strasznie suchą skórę na twarzy. Stosuje rano i wieczorem. I jestem z niego bardzo zadowolona.

Dzięki uprzejmości firmy DR HAUSCHKA w dalszym ciągu będę tkwić w przekonaniu, że ich kosmetyki są godne polecenia. Wprawdzie ceny są dość wysokie, nie na każdą kieszeń, jednak idzie to w parze z jakością. Przekonałam się o tym już raz, a w tej chwili po raz drugi zostaje przy tym samym zdaniu. 

Po raz kolejny się nie zawiodłam i nadal będę zachęcać każdego do wypróbowania, gdyż są warte swojej uwagi. 



 

26 komentarzy:

  1. Wiem jak pięknie pachną te kosmetyki bo z tej serii mam olejek do kąpieli. Rewelacja jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo długo czekałam kochana na tą recenzję i jest wspaniała <3
    Muszę kupić te kosmetyki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten tonik, to by się mi przydał :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tez 😊 w niekończącej się ilości 😂

      Usuń
  4. Fajny zestaw. Chetnie bym taki przygarnęła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Och taki tonik by mi się przydał. Chyba zamówię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo, mam krem dla mojej Mamy! Wpisuję na listę, czuję że to jest to, czego szuka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę bardzo dobry. Jako top tej firmy - najlepiej sie sprzedający 😊

      Usuń
  7. miałam przyjemność testować od nich krem i jestem mega zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglada świetnie, ta uwaga z wacikami mnie zaskoczyła, nie wiedziałam, że mogą one absorbować substancję z kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz, człowiek to całe życie się uczy 😉

      Usuń
  9. Tonik już mi się spodobał,a jeszcze go nie mam! Genialnym rozwiązaniem jest umożliwienie rozpylania go na sobie bez mozolnego tarcia, przy którym faktycznie wacik wchłania bardzo dużo...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten spray jest super rozwiązaniem no nigdy mi się nie chce wklepywac :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten krem musi być naprawdę cudny! Teraz moja skóra mimo że jest mieszana, to coraz częściej potrzebuje cennego odżywiania. Muszę koniecznie go wypróbować😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Tonik mnie urzekł jeszcze nie miałam tego typu kosmetyki w tej formie.
    Będę musiała koniecznie wypróbować, z racji iż ta marka słynie z dobrej opinii :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będę szukać w przyszłości tonicu w tego typu firmie 😉

      Usuń
  13. Dawaj ten krem, ale mam chęć go przetestować!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.