Jakiś czas temu, z okazji Dnia Mamy, przedstawiałam Wam już fotomagnesy.

Dzisiaj przychodzę do Was z podobną, jednakże inną formą tego typu produktu.

 Dzięki firmie faceprint.pl mam okazję gościć w domu magnesy o innym wymiarze!

Jest to świetne urozmaicenie swojej niby banalnej lodówki. 


 Producent w swojej ofercie ma przeróżne kombinacje, a mianowicie:


Ja zdecydowałam się na fotomagnesy. Dlaczego ponownie? 
Ponieważ dzisiaj pokaże je Wam w innej formie.

Oczywiście przentuje Wam zdjęcia moich dzieci. 
Na imię mają: Maciek, lat 8 (prawie 9) oraz Oluś (prawie 3,5). 

Nie jest tajemnicą, że przyjmując nowe dziecko w rodzinie zmieniają się wszystkie aspekty naszego życia. 
Badania pokazują, że nowi rodzice robią średnio 780 zdjęć swojego maleństwa przez pierwsze miesiące jego życia! I to jest prawda. Ja niestety brnę w to dalej i zapycham dysk już ponad 8 lat, w tym od tych ponad 3 lat podwójnie, ponieważ mam dwoje dzieci. 

Ale co zrobić z tymi wszystkimi zdjęciami? Proponujemy wydrukować je w Faceprint w nietypowy sposób !!!

Jakie są głowne cechy firmy FACEPRINT?

System online umożliwia import zdjęć bezpośrednio z portali: Facebook, Instagram, Dropbox, Google Drive oraz bezpośrednio z dysku komputera lub ze smartfona.

Przejrzyste zasady. 15 zł – przesyłka kurierska, 10 zł – Paczkomaty, 10 zł – Poczta Polska.
Niezależnie od ilości zakupionych przedmiotów za wysyłkę zapłacisz stałą cenę.
 

Posiadają sprzęt najwyższej jakości, do produkcji używane są jedynie oryginalne materiały renomowanych producentów, przez co wydruki zadowolą nawet najbardziej wybrednych klientów.


Edytor online zawiera najważniejsze funkcje obróbki zdjęć: 
kadrowanie, filtry, wyostrzanie kolorów – wszystko w jednym miejscu.

Już samo składanie zamówienia jest proste, klarowne i zrozumiałe, jak powyższe zasady.

Ja akurat wybrałam magnesy - kwadraty, któr możecie zamowić tutaj: MAGNESY - KWADRATY  

Nie trzeba zakładać konta, logować się, pobierać specjalnego programu... Wszystko to robimy dosłowni w 5 minut pod warunkiem, że mamy już wybrane zdjęcia. 
Ostatni krok to uzupełnienie naszych danych osobowych, oraz wybranie metody wysyłki i płatności:

 

Realizacja jest naprawdę błyskawiczna:
1. Zamówienie złożyłam 6 czerwca 2017 roku.
2. Na adres e-mail, który podajemy, otrzymujemy informacje na temat etapu realizacji.
3. Ponadto firma powiadamia nas o wysyłce.

Tak, jak napisałam, złożyłam 6 czerwca, wybrałam wysyłkę Pocztą Polską - list priorytetowy i towar miałam w poniedziałek, 10 czerwca 2017. 

- MAGNESY KWADRATY -

Do wyboru mamy dwa rozmiary:
Jak dotarły byłam zaskoczona jakością zdjęć, ponieważ jakby nie patrzeć jest to bardzo mały obraz.


Wybrałam sobie rozmiar 6 x 6 cm:


Są dość grube i mam nadzieję, że nam posłużą na dłużej:


Wiecie dobrze, a przynajmniej większość z Was, że należę raczej do tych kreatywnych osób i zazwyczaj w domu wszystko musi być PO MOJEMU. Nie lubie monotonii. Niektórym się to podoba, innym może nie, ale generalnie nic z tym nie zrobię. Taka jestem.

Dlatego składając zamówienie już w głowie miałam pomysł, do czego wykorzystam magnesy.
Nie chciałam banalnie okleić ot tak po prostu lodówkę.


Pogoda nas niestety nie rozpieszcza, bynajmniej u nas w kółko leje, kalosze już się znudziły.
Więc postanowiłam "odkurzyć" naszą tablicę magnetyczną i się nieco pobawić.

Efekt wyszedł nam m.in. tak:


Jednak kreatywność poszła dalej i zaczęliśmy naprawdę świetną zabawę, w końcu celowo m.in. takie zdjęcia powybieralam, aby można było coś do nich na tablicy pisakami dorysować.
Efekty wyszły nam super.





Polecam Wam wejść na stronę główną: FACEPRINT.PL

A następnie wybrać co tylko chcecie bądź również zdecydować się na 12 sztuk magnesów kwadratowych w cenie 35 zł., które znajdziecie w linku poniżej:

A ja, rzecz jasna, wkrótce znowu powroce do Was z czymś kreatywnym! 




13 komentarzy:

  1. Właśnie czekam na swoje :)
    Świetne są!

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę mojej Mamie takie zafundować na lodówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale super - chyba zamówię!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyszły te magnesy, ja właśnie czekam na moje, mam nadzieję że już w poniedziałek będą u mnie 😁

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie to kochana wygląda! Wyszła Wam naprawdę niezła zabawa...myślę, ze każdy dorosły z chęcią by się tak pobawił;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne magnesy. Bardzo chciałabym takie mieć

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie gadżety- też mam magnesy, ale z innej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetne sa te magnesy !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie gadżety - zwłaszcza na prezenty :) zaraz przejrzę ich ofertę

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie przestaniesz mnie zaskakiwać! Świetny pomysł! Zupełnie inna zabawa dla maluchów! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wymyśliłaś sposób na niezła zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł. Kreatywna dusza z Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi sie to, że wszytsko można załtwić w 5 minut a nie męczyć się z aplikacjami czy stronami

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.