Nie wiem, czy pamiętacie, ale 4 czerwca 2017 roku odbyło się kolejne, ważne wydarzenie w naszym zyciu, czyli I Komunia Swięta naszego małego, a z drugiej strony już dużego syna. 


Mnóstwo długich, niekończących się prób musieliśmy przejść, aby doszło wreszcie do tego wyczekiwanego przez wszystkich dnia. I powiem Wam, że jakoś spokojnie, bez stresu było. Macio też się nie denerwował, a ja patrzyłam w niebo prosząc, żeby nie było upałów. Pogoda była świetna, ani gorąco, ani zimno, jednak mimo wszystko jedno z dzieci "leciało" z ambony trzymając mikrofon w ręku. Wewnątrz było duszo. Bardzo duszno. 

Kiedy nadszedł już wieczór, emocje zdążyły opaść, goście porozjeżdżali się w swoje strony, a u nas w domu zapanowała piękna cisza.... zabrałam się za robienie zdjęć. Tak tak... wiem, zamiast odpocząć, to mi się zachciało pstrykać. Ale kwiaty były świeże, chciałam ten fakt trochę wykorzystać. 


Kiedy każdy z rodziców otrzymał płytę z filmem z całej ceremonii, plus dodatkowo jedyne 357 zdjęć, złapałam się za głowę i zastanawiałam się, co by tu zrobić, aby wyszczególnić te najpiękniejsze i mieć do nich dostęp na wyciagnięcie ręki.

Dlatego postanowiłam zamówić fotoksiążkę z Saal Digital.


Wybraliśmy fotoksiążkę z klasą w formacie 15 x 21 cm.



Jest to świetna alternatywa na tak ogromną ilość zdjęć, które zamiast wywoływać i chować gdzieś w pudełku, możemy wrzucić w jednen spersonalizowany po swojemu album. W ten sposób zaoszczędzimy czas nie tytlko na wywoływaniu fotografii, ale również kupowaniu albumu, który jest podobny i nudny jak wiele innych, wklejaniu do niego zdjęć, każdego z osobna. 

Tutaj mamy gotowy album, który z pewnością spełnia całkowicie nasze oczekiwania. 
Przynajmniej tak jest w moim przypadku.



Tworzenie go jest również dla mnie oczywistą sprawą, ponieważ ściągamy sobie w dosłownie chwilę darmową aplikację, która sama nam podpowiada, jak wrzucić zdjęcia, jak je edytować, jak dodawać tekst. Jeżeli ktoś ma chociaż podstawowe pojęcie o komputrach i ich wszechstronnym zastosowaniu to nic prostszego, aby tego dokonać. 

Zrzucamy sobie zdjęcia z dysku, możemy iść w różnych kierunkach wybierając gotowe szablony, zmieniając układy zdjęć, kolory tła, wielkość zdjęć.



Podstawową rzeczą jest mieć już w głowie plan - wyobrazić sobie, jaki chcemy album, co ma zawierać, a więc tutaj powinna zadziałać już wyobrażnia. W przeciwnym razie będziemy siedzieć nad tego typu projektem GODZINAMI. Uwierzcie mi. 

Ja tak siedziałam szykując pokaz slajdów na komunie, który puściliśmy po obiedzie. Robiłam go 3 miesiące, przerabiając zdjęcia, dodając różne tła, kliparty, tekst. Jest to ogromna ilość pracy. Ale godna polecenia!

Pomyslowość gra w tym przypadku istotną rolę. 

TO MY JESTEŚMY DESIGNEREM!!! 

Ja doszłam do wniosku, że w albumie zawartych będzie kilka istotnych rzeczy, a mianowicie:


Podczas tworzenia nie miałam absolutnie żadnych problemów:


DO RZECZY!

Fotoksiążka liczy 26 stron, dla nas wystarczająco, ponieważ nie chciałam milionowych, powtarzanych się zdjęć wrzucać. Wybrałam te dla nas najładniejsze, najistotniejsze, które są godne uwagi.

Jak to wygląda w rzeczywistości i jaka jest jakość?

Nasza dotarła na szczęście cała i zdrowa. Nie jest wygięta. Bezpiecznie dotarła.


Jest w twardej oprawie z przyjemną w dotyku powierzchnią SoftTouch. 
Grube strony zapwniają nam, że podczas użytkowania nic nam się nie pozagina. Zwłaszcza, jak dzieci oglądają. 


Efekt wyszedł świetny!


Zdjęcia nie są "zimne", czego się troszkę obawiałam. W rzeczywistości, trzymając w rękach wygląda naprawdę super. 

ZOBACZCIE SAMI !!!
wybaczcie proszę, nie mogę upubliczniać wizerunku innych osób znajdujących się na zdjęciach, a wiadomo, że przy tak ważnym wydarzeniu było ich bardzo dużo, stąd twarze musiałam niestety zamazać








Najważniejsze, że głowny bohater wydarzenia jest bardzo zadowolony z efektu końcowego, ponieważ tworzył fotoksiążkę razem ze mną. Uwierzcie mi, że jest baaaardzo krytyczny, wszelkie jgo uwagi i zmiany dzielnie brałam na klatę i nie traciłam cierpliwości. O dziwo!

Polecam również zaglądać na stronę, ponieważ za pomocą kuponu rabatowego możemy sobie taką piękną pamiątkę zamówić ze zniżką. Aktualnie akcja trwa do 31.07.2017.

Szczegóły odnośnie promocji znajdziecie tutaj: kod rabatowy o wartości 75 zł





32 komentarze:

  1. Świetny post. Właśnie jestem w trakcie tworzenia fotoksiazki z Komunii. Super

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje posty jak zwykle świetnie napisane! podoba mi się ta fotoksiązka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Marta 😘 a książka bedzie pamiątka do konca życia ❤

      Usuń
  3. Ślicznie wam wyszło! Bardzo spodobał mi się ten pomysł,a przede wszystkim piękne podziękowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale przepiękna ci to wyszło ! Musiałaś się troszke napracować ale jest świetnie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pracowałam juz do komunii i szykowalam, dwa miesiące przerabiania ale jestem z efektu bardzo zadowolona ❤

      Usuń
  5. Rewelacyjnie Ci to wyszło. Ja właśnie mam w planach stworzenie fotoksiazki. A dziś dowiedziałam się że można kupić ramkę w której co chwila wyświetla się inne zdjecie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka ramkę bym chciala ❤ marzy mi się cyfrowa 😊

      Usuń
  6. Wspaniała pamiątka I Komunii, na pewno przyjemniej będzie się wracało do fotoksiążki niż do tradycyjnego albumu. Książki tej firmy są rewelacyjne, mam swoją i jestem zachwycona wydrukiem zdjęć. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo solidna, jestem tego samego zdania co Ty 😚

      Usuń
  7. Pieknie to wszytsko wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna pamiątka z I Komunii Św. Na pewno ktoś skorzysta z Twojego pomysłu. Dobry wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjna pamiatka na dlugie lata.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna pamiątka! Nie tylko świetny sposób na zachowanie zdjęć, lecz też można dać się ponieść emocjom i zdolnościom kreatywnym, które kochana posiadasz:) super!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna fotoksiążka i cudna pamiątka. 😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto mieć taką pamiątkę bez względu na tematykę albumu 😊

      Usuń
  12. Wszystkie zdjęcia w jednym miejscu. Uwielbiam te fotoksiazki, cudownie się prezentują 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I o to chodzi, aby te najładniejsze byly w jednym miejscu 😊

      Usuń
  13. Ja właśnie zgłosiłam się do testowania, FOTOZESZYTU, mam nadzieję, że uda mi się wypróbować, bo chciałabym stworzyć w nim swoje portfolio :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla Ciebie to idealnie by bylo stworzyć takie portfolio ❤

      Usuń
  14. Bardzo fajny pomysł na pamiątkę z tego ważnego dnia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.