Witajcie, witajcie....

Coś dawno u mnie haulu nie było. 

Wynika to niestety z tego, iż nałożyło mi się parę spraw na raz i nie miałam kiedy się tym zająć. Dlatego postanowiłam szybciutko nadgonić i pokazać Wam dzisiaj, co sobie zamówiłam.

Wspominałam Wam już w wishliście, którą robiłam 22 czerwca 2017 co dokładnie zamawiam.
Kto nie czytał zapraszam do lektury - wishlista Zaful 22.06.2017 

Oczywiście wszystko ze sklepu ZAFUL

Dlatego nie przedłużając przechodzę do rzeczy.

Zamówiłam sobie trzy pozycje:



Najzwyklejsza na świecie pleciona bransoletka...

ANCHOR BUTTERFLY BRAIDED BRACELET - COLORMIX
- 2,49 $ -

Akurat jej nie ma na liście, którą wtedy robiłam. Nie zamierzałam jej zamawiać. Jednak moja mama takie bardzo lubi, już jedną jej podarowałam, więc dam i tę, będzie się cieszyła. 

Ta jest z motylkiem, kotwicą oraz napisem "love". Pewnie to prymitywne "love" jej się nie spodoba.
Al będę mogła w to miejsce zawsze coś innego jej wstawić.



Wtedy spodobała mi się też letnia sukienka.

HALTER CONVERTIBLE SAILOR RETRO SWIMMDRESS BATHING SUIT 
black & white
- składając zamówienie była po 20,49 $, a obecnie jest na wyprzedaży za 17,40 $ -


Trochę się jej obawiałam z względu na rozmiar, jednak zaryzykowałam i wzięłam rozmiar L. XL lub 2 XL byłby na bank na mnie za szeroki. 
Jest to poliestrowa sukienka z typowego materiału, z którego robione są stroje kąpielowe. 


Ma bardzo ładny przód:


Miseczki nie są typu "push-up", ale akurat tego się spodziewałam i mogę je nieco przerobić, gdyż natura za słabo mnie w ich zawartość wyposażyła. Niestety, strasznie nad tym cał życie ubolewam...

Nie trzeba się martwić, że nam się zsunie, ponieważ raz: ma opcję wiązania na szyi, a dwa: jest gumka, która idealnie się trzyma, nie jest ani ciasno, ani luźno.


Aleeeee.... wiecie, że diabeł twki w szczegółach.

Wszystko by było w porządku. Ale jest jednak jakieś ale. I to nie sukienka jest tutaj winna. 

Jestem po prostu za wysoka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Już Wam wyjaśniam, w czym tkwi problem. Kiedy chciałam ją założyć przez głowę, po drodze napotkałam pewną ... blokadę. Otóz sukienka ta wyposażona jest od spodu w ........... spodenki


Jest to również dobre rozwiązanie, ponieważ czy mi ją wiatr podwieje, czy się nachylimy, nie widać tego, co mamy pod spodem, a mianowicie pupasi. Blasku księżyca lepiej do ludzi nie wystawiać haha.

No i te spodenki to cały mój problem. Ponieważ zakładając sukienkę proporcje mego ciała są za długie i ciągnie mnie w kroczu. Kiedy luzuje wiązanie na szyi miseczki zbyt nisko się układają, w efekcie czego nie wygląda to za dobrze. Uwierzcie mi.

Ale mama obiecała mi to ogarnąć, więc mam nadzieję, że jszcze będę ją nosić, ponieważ bardzo mi się podoba. 


A na koniec moja perełeczka....

COLOR BLOCK METAL COVER CROSSBODY BAG - black 
20,30 $


Jest identyczna jak na zdjęciu. 


Z przodu jst otwór, dzięki któremu zamykamy torebkę.


Metalowa blaszka z przodu byłaby ładniejsza w kolorze srebrnym, ale i tak mi się też taka bardzo podoba. Zabzpieczona była folią ochronną, aby nie doszło do zarysowań, a którą bez problemu ściągnęłam.


W środku mamy zameczek i jedną kieszonkę z boku.


Środek wyposażony jest w ni to brązowy, ni to złoty elegancki materiał. 



 O spód również nie musimy się martwić, że zniszczymy.



No i oczywiście jest regulowany pasek, który w każdej chwili możemy sobie skrócić, bądź wydłużyć.



Jestem nią zachwycona. Mam wreszcie małą, podręczną torebeczkę na portfel, kluczyki i telefon.


Mogę Wam jak najbardziej polecić, problem polega niestety na tym, że została wyprzedana.
Szkoda, bo czaję się również na taką ale w kolorze modnej w tym sezonie mięty.


Na koniec raz jeszcze podaję Wam wszystkie linki, w które możecie klikać, aby ponownie sobie zobaczyć rzeczy:
1. Strona główna ZAFUL: klik
2. Pleciona bransoletka: klik
3. Sukienka kąpielowa: klik 
4. Torebeczka: klik 

Polecam wskoczyć również na tzw. "halter bathing suit" tutaj ------> klik

Dzięki temu, że wejdziecie w te linki i klikniecie być może wkrótce znowu wrócę z haulem.
 

51 komentarzy:

  1. Piękny ta torebeczka!
    Trzymam kciuki, żeby przeróbki sukienki się udały i się nam zaprezentujesz w tej slicznotce😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. No nie będę ukrywać, ale to moj top - najlepsze, co dotychczas zamówiłam 😊

      Usuń
  3. Sukienka jest pomysłowa, szkoda że trzeba robić przeróbki
    pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie byłoby ok, gdybym nie była za wysoka 😐😂

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Próbowałam już dlugo długo na tego typu listonoszke 😍

      Usuń
  5. Torebka najbardziej mi się podoba. Jeśli chodzi o "sukienkę" to zamawiałam z zaful trzy czy cztery kombinezony I wszystkie mają jakby za krótki tułów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za wysoka jestem stąd mam problem z zamówieniem mimo, ze się mierze 😕

      Usuń
  6. Torebka najbardziej mi się spodobała !! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zakupy! Zaful to świetna firma!

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebka naprawdę świetna! Nie dziwię się, że już jest wyprzedana! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dołącze się do reszty - cudna torebka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety i z Tobą i z resztą się zgadzam ze to najlepsze z całego zamówienia 😚

      Usuń
  10. Najbardziej podoba mi się torebeczka - jest zgrabna i poręczna, do tego czarno-biała, więc będzie pasowała do wielu stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Torebko podoba mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jako fanka torebek, ta podbiła moje serce i jak tylko nadarzy się okazja kupie ja bez namysłu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukaj może się pojawia podobne. Tez bede chciała taka sama malutka 😊

      Usuń
  13. Twoja perełka to naprawdę perełka! Piękna torebka. Mamy taka taką samą bransoletkę tzn.moja córka ma, bo już mi zwędziła

    OdpowiedzUsuń
  14. Torebka super ! Zamówiłam taką bransoletke dla siebie i siostry z napisem "sister" i tez jest super

    OdpowiedzUsuń
  15. Torebka, jest naprawdę rewelacyjna! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Torebka mi się podoba. Za tankini nie przepadam- wolę klasyczne stroje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tankini też mi do gustu nie przypadło 😊

      Usuń
  17. Znam ten bol bycia za wysoką. A torebeczka jest bezbłędna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo, ze się mierze to mogę sobie to w nos wsadzić bo się nie sprawdza często 😕😕

      Usuń
  18. Dla mnie najbardziej się podoba torebka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak i dla mnie i większości osób 😍

      Usuń
  19. Torebka jest absolutnie piękna. Za to strój nie dla mnie. Niestety też zawsze narzekam na stroje które nie są push up.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Push-up musze mieć ale i to można przerobić 😛

      Usuń
  20. Torebka bardzo fajnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.