Witam Was Kochani!

Zapewne doskonale znacie Panią Małgorzatę Rozenek - Majdan. 
Chociażby ze słynnego programu:

"PERFEKCYJNA PANI DOMU" 


Do dzisiaj utkwił mi w pamięci test białej rękawiczki.

Ponadto Pani Małgosia wraz z mężem, Radosławem Majdanem wzięli udział w programie "Azja Express", emitowanym na kanale TVN. Również i ja z ciekawością oglądałam perypetie pary, walczącej z czasem. 

Dość dawno pisałam Wam o linii perfum, wypuszczonych przez firmę VABUN.PL sygnowanych nazwiskiem męża Pani Małgorzaty. Kto nie czytał, zapraszam do lektury: 


Para ta idealnie ze sobą się łączy, potrafią wykorzystać swój wizerunek, biorąc z chęcią udział w różnych projektach, ponieważ dla nich wspólna praca absolutnie nie stwarza żadnych problemów. . 

Dlatego również i Pani Małgosia doczkała się w tym roku stworzonych przez siebie zapachów:



Ja mam okazję gościć w domu Serię VABUN FOR LADY NO.1:


Początkowo mi się nie spodobały. Odrzuciła mnie wręcz ich mocna intensywność. 
Ale nie na tym wszystko polega. 
Kiedy psiknęłam sobie na nadgarstki i zapach nieco zmalał, zaczęło mi się nawet podobać. 

Zarówno samo opakowanie, jak i również buteleczka są bardzo eleganckie. Z klasą. Skromnie, ale to chyba właściwie na tym polega cały efekt, aby nie przesadzić.


VABUN FOR LADY NO. 1 to typ kwiatowo-leśno-orientalny. 
Chyba właśnie ta "orientalność" mnie za pierwszym razem odrzuciła. 

Jakie są charakterystyczne nuty zapachowe?

Po jakimś czasie jednak się z nimi zaprzyjaźniłam.


Pojemność flakonika to 50 ml. Dla mnie jest to wystarczająca ilość, ponieważ zapach jest trwały i utrzymuje się naprawdę długo.

Obecnie na stronie Vabun możmy je zakupić za 89,00 zł. Poprzednia cena to 129,00 zł

Zobaczcie sami: perfumy Vabun for Lady No. 1


Ja osobiście mog polecić obydwie linie, i dla kobiet, i dla mężczyzn.  Nam się bardzo podoba.
Z męskiej mój T. jest bardzo zadowolony. Mamy do dzisiaj, a otrzymaliśmy zestaw w marcu b.r.!

Zakupimy je w drogerii Hebe i Pako Lorente :)

Pozdrawiam Was cieplutko, wkrótce ponownie z czymś ciekawym powrócę!



27 komentarzy:

  1. Mmm wspaniały zestaw ;) Tak to ważne...perfumy muszą odparować... Dużo zapachów na początku straszne śmierdzi a później pachną obłędnie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, ze kiepsko mi pierwsze podejście poszło 😛

      Usuń
  2. Mam ten zapach i jest fantastyczny. Cudownie utrzymuje się na skórze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę dlugo długo się trzyma i to mi się podoba 😊

      Usuń
  3. Wiele osób widze testuje ich perfumy, mi niestety nie oodpisują

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tych zapachów, ale zaczynają mnie kusić. Wciąż czytam kolejne pozytywne recenzje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, choć początkowo kiepskie mialam podejście 😊

      Usuń
  5. na początku wydawaly mi się zbyt mocne ale potem sie polubilismy

    OdpowiedzUsuń
  6. Nuty zapachowe wydają się być idealnie dla mnie. Niestety jeszcze nie miałam okazji spróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nóż się nadarzy okazja 😊 ja mogę polecić 😍

      Usuń
  7. jestem ciekawa zapachu, dlatego też czekam na paczkę z tymi perfumami dla kobiet :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, ze i Tobie się spodobają 😊

      Usuń
  8. Te zapachy to muszą być piękne! ^^ Ah... my dzisiaj kupiłyśmy jeden, ale niestety nie od nich :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam w międzyczasie również inny zapach 😊 teraz tylko leżeć i pachnieć 😜

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Są kuszące już samym swoim skromnym i eleganckim wyglądem 😍

      Usuń
  10. Jestem ciekawa tego zapachu. Ja mam no5

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to mnie zaciekawiłas teraz bo no. 5 nie mam 😉😜

      Usuń
  11. Świetna i zachęcająca recenzja

    OdpowiedzUsuń
  12. Męskie pachną przepięknie. Z chęcią wypróbuje i damskie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przemawiają do mnie nuty brzoskwini, cytryny i jaśminu, który uwielbiam:) Muszą bosko pachnieć!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa jestem tego zapachu :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.