Witajcie Kochani !

Jak wiadomo niedawno było Święto naszych Mężczyzn.

Przyznam się, że o paczce wiedziałam już od jakiegoś czasu, ale ten zestaw pokazałam mojemu T. dopiero właśnie w Dzień Mężczyzn. Chciałam zrobić mu małą niespodziankę i okazać mu, że mój blog pisany jest także z myślą o nim.

Dostaliśmy bardzo pachnącą przesyłkę, która od razu pomogła mojemu facetowi uśmiechnąć się po ciężkim dniu w pracy.


Zapraszam do lektury !


“Mężczyzna Vabun jest nowoczesny i nietuzinkowy. 
Ma swój własny styl, ale przy tym nie boi się eksperymentować. Niewątpliwie jest to zapach dla mężczyzny, który jest pewny siebie i własnego zdania.”

Takie słowa możemy znaleźć na stronie VABUN.PL i właśnie taki jest dla mnie mój facet. 
Od zawsze czułam od niego wsparcie i bezpieczeństwo, ale czasem jego sam wzrok powoduje, że nie mam już nic więcej dopowiedzenia, ale powiem Wam, że czasem sam już wzrok faceta potrafi zdziałać cuda ! Chyba wiecie co mam na myśli...


Przejdźmy do recenzji !


Na sam początek opowiem może coś do faworycie mojego męża...

Jest nim zapach: GOLD

Powiem szczerze, że przed otwarciem opakowania przeczytałam, z jakich nut składa się zapach i wręcz oniemiałam. Sądziłam, że będzie przesadzony i zbyt intensywny, ale moje intrygi okazały się nietrafne. Zapach jest wręcz nieziemski i na pewno oboje nie spotkaliśmy się z podobnym.

Woda toaletowa GOLD zawdzięcza swój niesamowity zapach połączeniu piżma, wanilii, tonki, kwiatu pomarańczy, mięty, cynamonu i gałki muszkatołowej i jeszcze kilku owoców.
Perfumy już po jednym pryśnięciu niesamowicie unoszą się w powietrzu przez długi czas i co najważniejsze - długo utrzymuje się na ubraniu, a także ciele.
Cały ten "fenomen" znajduje się w 100 ml szklanej butelce. Jej kolor doskonale odzwierciedla nazwę. Korek jest także złoty - z inicjałami twórcy, czyli Radosława Majdana.



Wygląd buteleczki jest bardzo elegancki i oryginalny idealny prezent dla każdego faceta !

jednoznacznie i ja i użytkownik jesteśmy tego zdania, że to zapach przeznaczony na specjalne okazje, nie na co dzień. 


Kolejnymi kosmetykami, które były w paczce jest cały zestaw SPORT
( Woda toaletowa + żel pod prysznic ) 


Woda toaletowa: SPORT 


Zamknięta także w szklanej butelce o pojemności 100 ml, ale tym razem korek z kuleczką i jest wykonany z plastiku. Część buteleczki jest przezroczysta co pozwala ujrzeć jej zawartość. Grafika umieszczona na etykiecie może pobudzić trochę kobiecej wyobraźni. 

Zapach powstał z połączenia kardamonu, kolendry, sandałowca, nut piżmowych i nut ambrowych.
Nie spodziewałam się, że połączenie tylu składników może okazać się czymś naprawdę pachnącym, ale znów moja kobieca intuicja w dziale męskim się gdzieś zgubiła. 

Kojarzy mi się z muskularnym, wytatuowanym mężczyzną na siłowni.
Wydaje mi się taki typowo męski idealny dla mężczyzny w ciągłym ruchu, który próbuje na co dzień się w pełni na tyle zorganizować, aby na nic nie brakło mu czasu. Od razu załatwia masę spraw jednocześnie.

Dla mnie jest on zdecydowanie lepszy niż Gold. 


Żel pod prysznic: SPORT


Dodatkowo o tym samym zapachu mamy żel pod prysznic zamknięty w plastikowej na kształt walca butelce. Pojemność wynosi 250 ml.
Jego konsystencja jest dość płynna, ale nie zbyt wodnista. Idealnie się pieni i tak jak powiedział Pan Tata "ładnie pachnie, mam wrażenie, że moja skóra jest jakaś gładsza". 
Reasumując, po moich kilku podpowiedziach w końcu przyznał mi, że jego skóra jest bardziej nawilżona ! Eureka ! Czasem jednak trzeba pomóc naszym kochanym testerom.

Moja opinia jest jednoznaczna.
Właśnie taki zestaw powinien znaleźć się w posiadaniu każdego faceta.
Wybór zapachu należy do Was, bądź do waszych Lubych, a nam kobietkom
w tym przypadku zostaje tylko wąchać, ale to także jest przyjemne !
Pozdrawiam Was gorąco !


Ponadto o Vabun można poczytać na profilu Facebook: tutaj


http://www.vabun.pl/

29 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam jak mój mąż używa tych perfum :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pachną nieziemska, mój facet je uwielbia

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tych perfum ale jako fetyszystka męskiego zapachu mój mąż ma pokaźną kolekcję perfum z różnych marek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo grunt to gustownie pachnieć na każdą okazję ❤

      Usuń
  4. Potwierdzam zapach jest przepiękny i utrzymuje się długo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co druga z blogerek pisze o tych zapachach, jestem tak zaciekawiona nimi że chyba mocniej nie można. Nie miałam jeszcze okazji ich powąchać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapachy mogą być fajne, Ale mój musiałby powąchać najpierw, bo ogólnie rzecz biorąc jest wybredny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moj tez. Zwłaszcza, że i ja nie lubię brać w ciemno. Ale te są piekne!

      Usuń
  7. Czarna wersja byłaby bardziej dla mojego męża :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niemialam.okazji wyprubowal ale fajnie wyglądają i napewno siwetnie.pachną

    OdpowiedzUsuń
  9. Również testowałam i maja przepiękne zapachy, które długo się utrzymują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to ważne, żeby ładnie i dlugo pachniały 😘

      Usuń
  10. Mojemu jakbym kupiła to by mi flakonem w łeb rzucił hahaha 😂😂😂

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój Krystuś tez ich używa i jest nimi zachwycony ! A przyznam, że i ja lubię je czuć blisko ♡
    Bosko kochana. ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuć w całym domu, a i Macio widzę się przykleił 😍

      Usuń
  12. Pięknie pachną. Mój mężczyzna też ich używa. Długo intensywnie i nie drogo czego chcieć więcej.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie wyprobowałabym damskie, właśnie się pojawiły 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez jestem bardzo ciekawa jak damskie pachna. Patrząc po tych już mnie ciekawość zjada ❤❤❤

      Usuń
  14. Poza złotym Vabun resztę znamy i lubimy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sport lepszy niż złoty wg nas ☺☺☺

      Usuń
    2. Sport lepszy niż złoty wg nas ☺☺☺

      Usuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.