Marzec tego roku to zdecydowanie będzie chyba mój ulubiony, gdyż jest pełen HAND-MADE na moim blogu, z czego się bardzo cieszę!

Mogę powiedzieć, że wreszcie jestem w SWOIM ŻYWIOLE !


A to wszystko tym razem za sprawą Ekozdoby


Firma ta wykonuje różne ozdoby z drewna. Podoba mi się to, ze nadają się także do malowania farbami plakatowymi, co akurat w przypadku moich dzieci byłoby niezwykle fajną zabawą.

Ekozdoby oferują swoim klientom różnego rodzaju szkatułki, zegary, przywieszki, ramki na zdjęcia.

Przyznam szczerze, że otrzymana paczka była dość ... skromna.

Całość fajnie pachniała drewnem i składała się z wielu różnych elementów, które należy złożyć:



Wieczorem, kiedy już był spokój i moje dzieci poszły spać postanowiłam całość ogarnąć i złożyć.
Wyszły mi trzy drobne rzeczy...

Najfajniejsza według mnie jest szkatułka, w eleganckim, białym kolorze z nadrukowanymi zdobieniami, dość pojemna, przeznaczona na różne drobiazgi.
Złożenie jej to pestka, ponieważ to tylko 5 elementów, które w bardzo prosty sposób się ze sobą łączą:


 Zastanawiam się, na co ją przeznaczyć...




Pierwsze, co mi przyszło do głowy to biżuteria. Jednak posiadam już do tego celu zamykany kuferek plus specjalny stojak w kształcie dłoni.

Może Wy macie jakieś pomysły i mi coś podsuniecie? Piszcie w komentarzach, co byście tam ukryli, jestem bardzo ciekawa waszych pomysłów. Może akurat coś mi fajnego podsuniecie. Liczę na Was !


Ponadto mam również w podobnych kolorach przybornik np. na długopisy, kredki.

Na każdym z czterech elementów widnieją fikuśne emotikony:


Kiedy wszystko złożyłam mój 8-letni syn z marszu mi oznajmił, że to będzie Jego na ... kredki. Po dłuższych debatach, jak na dobrą mamę przystało, zacisnęłam zęby i jak zwykle uległam namowom.

Zabrał i postawił u siebie w pokoju na półce:



Ostatnia rzecz to ... króliczek. drobne elementy złożone tworzą aurę zbliżających się Świąt Wielkanocnych, dlatego też w takich barwach postanowiłam Wam go przedstawić.



Oczywiście również będzie stał u synka w pokoju z dala od naszego młodszego szkraba, którego raczki już szły w kierunku popsucia całego efektu.



Wszystkie propozycje możecie zobaczyć na:
1. Funpage: tutaj
2. Instagram: tutaj


Myślę, że producent jest w stanie wykonać na życzenie klienta wszystko!

Kończę, życząc Wam miłego dnia!
 



37 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie zabawy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie to by dnia nie wytrzymalo, bo moja córka zaraz by popsula, porysowala czy cokolwiek innego zrobila.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety kolo polamane przez Olka. Całe szczęście zdążyłam zdjecia zrobic. Dlatego nie lubię takich tego typu składanych rzeczy.

      Usuń
  3. Śliczne Eko ozdoby! W oko wpadł mi szczególnie króliczek... ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mi Tez, choć to tylko sezonowa ozdoba ☺

      Usuń
  4. fajne, ale nie na moje mieszkanie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam sporo miejsca ☺ gorzej chować przed dziećmi 😉

      Usuń
  5. Ale cudne te rzeczy! Proste, a bardzo eleganckie 😍😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Każdemu zajączek się najbardziej podoba ☺

      Usuń
  7. O matko, jak ja uwielbiam takie pierdoły <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, myślę że to pudełko podłużne będzie idealne do przechowywanie swieczuszek i worków:) tak mi się odrazu skojarzyło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcialabym ☺ poszło na karty uefa Champions syna ❤

      Usuń
  9. Uwielbiam takie cuda :)
    Obserwuję !
    Zapraszam : https://diamentoowa.blogspot.com Wpadnij ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😚 również wpadłam, obserwuje ☺

      Usuń
  10. Jak dla mnie rzeczy ekonomia które przedstawilas są piękne! Nie kupujemy ich masowo jak plastikowych pojemników. Z pewnością będą bardziej wytrzymałe.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne ma to do siebie, że jak Ci się nie podoba składasz i chowasz ☺

      Usuń
  11. Lubie takie drobiazgi, ale przyznam, że te aż tak oka nie cieszą xd i ciekawe czy moja 2 latka w ciągu kilku sekund tego nie rozwalila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moj rozwalił, resztę schowałem poza zasięgiem jego rąk ☺❤☺

      Usuń
  12. Uwielbiam takie rzeczy i o nich czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Znajac zycie zapewne bym pogubiła czesci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, oj tam. Ja mam porządek, więc mi to nie grozi ☺☺☺

      Usuń
  14. Uwielbiam takie ozdoby a króliczek cudny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.