Hello moi drodzy !

Po urlopie, pełna energii wracam do Was z wishlistą znanego nam już doskonale sklepu zaful.com

Dzis zapraszam Was na tzw.:

Przegląd znajdziecie tutaj:  klik

Czy mi się podobają? Powiem szczerze, że w sumie tak, ponieważ jest to dość modny motyw w motyle, podobnie, jak i również kwiaty. Tak się składa, że będąc na urlopie, wieczorami, podczas spacerów bardzo dużo dziewczyn miało na sobie tego typu sukienki.

Jakie ja mam dla Was propozycje? Ze wszystkich dostępnych spodobały mi się w sumie dwie.
Ładniejsze były inne, ale niestety są na wyprzedaży, więc przentuje Wam dzisiaj te, które mi w oko wpadły. 

Pierwsza to kolorowa sukienka, ciekawa, wiązana w pasie:

Butterfly Painted Drawstring Sleeveless Dress



Nawet mi się podoba, chociaż ja na lato gustuje raczej w jasnych tonacjach. 
Obecnie jest promocja, zamiast 28,21 $ damy 14,99 $. Całkiem fajna cena.

Szczegóły na stronie znajdzieci tutaj: klik

Drugą moją propozycją jest sukienka już całkiem moim guście...

Sleeveless Butterfly Gaphic Swing Dress - White

Dość skromna, taka, jak na mnie przystało, wydaje mi się, że jest zwiewna i idealna na lato. 
Takie kolory mi się bardzo podobają. 

Również jest po przecenie. Kosztowała 23,61 &, a w tej chwili możemy ją nabyć za 12,99 $. 

Szczegóły na stronie znajdziecie tutaj: klik

Jednak ja poszłam w nico innym kierunku.

Postanowiłam zamowić sobie następujące rzeczy...

Elegancka bluzeczka w kwiatki w rozmiarze L.

Button Down Fresh Floral Shirt


Niby polyester, ale mam bardzo podobną bluzeczkę tzw. "mgiełkę". 
Wprawdzie ta moja kupiona została w mym ulubionym sklepie h&m, ale zobaczymy co dojedzie. 


Co prawda mamy lato, ale marzyła mi się od dawna bluza z motywem psiaka. Miałam boksera. Trwał z nami 15 lat. Podczas urlopu sąsiadka miała buldoga i był przeboski. 
Dlatego postanowiłam zamowić tą bluzę...

Front Pocket Cartoon Dog Print Hoodie - Light Gray



Nie wiem, czy trafię z rozmiarem i jaka będzie jakość. Ale cóż, kto nie spróbuje, ten będzie sobie pluł w twarz. 


I ostatni dwie pozycje, czyli biżuteria. Postanowiłam zamowić sobie dwa pierścionki.

Rhinestone Flower Ring - Silver

--- klik ---

 

Tree Of Life Heart Sterling Silver Ring - Silver



Czy pierścionki okażą się "real silver"? Zobaczymy. Chociaż jedne kolczyki, które zamowiłam niby mają próbę 925 i jestem z nich naprawdę zadowolona.

Poczekamy, zobaczymy...

Ciekawa jestem, czy Wam coś w oko wpadło?

Reasumując proszę Was o kliki, które poniżej macie wszystkie razem na liście:
1. Strona głowna sklepu Zaful: klik
2. Sukienki z motywem w motylki: klik
3. Ciemna sukienka: klik 
4. Jasna sukienka: klik
5. Promotion Easter sale: klik
6. Biała bluzeczka w kwiatki: klik
7. Bluza: klik
8. Pierwszy pierscionek: klik 
9. Drugi pierścionek: klik

Niedługo powrócę do Was z tym, co zamowiłam. Zobaczymy, jak wygląda w realu ! 

Want to be the more fancy in this summer? Just do it!
Discover our newest summer arrivals!
Surprise code: ZFEN

goo.gl/W9gBqz

52 komentarze:

  1. Ciekawe czy pierścionki rzeczywiście będą srebrne. Pierwsza sukienka jest świetna, lecz jak dla mnie zbyt długa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też ale ciach ciach i da rady 😜

      Usuń
  2. Całe zamówienie bardzo mi się podoba, bo rzeczy w sumie trafione w mój gust. Sukienki uwielbiam:) Eleganckie koszule z nadrukiem również. Biżuterii nigdy za wiele, a bluzka z pieskiem wygląda obłędnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie Fajnie, ale zobaczymy, co to dojedzie bo bluzeczka w kwiatki to moja największa ciekawość ❤

      Usuń
  3. Drugi pierścionek bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienka druga i bluzeczka bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi się bluza z psiakiem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie podoba mi się ta koszula.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam już z niecierpliwością na nią 😍

      Usuń
  7. Druga sukienka bardzo mi się podoba. Śliczna jest

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta pierwsza zdecydowanie mi sie podoba !

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawa jestem jak będzie to wyglądać rzeczywiście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, ze się nie zawiozę zwlaszcza zwłaszcza na tej bluzce w kwiatki 😍

      Usuń
  10. Bardzo fajne rzeczy wybrałaś. A najbardziej spodobały mi się sukienki - obydwie, bo w sumie nie robi mi różnicy czy kolory są jasne czy ciemne, nawet jeśli chodzi o lato - i bluzka "mgiełka". :)
    Kliknęłam w linki. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😚 mi się ta druga najbardziej podoba. Zamowienie Zamówienie w drodze. Jestem ciekawa bluzki mam nadzieję, ze to coś w stylu mgielki ❤

      Usuń
  11. Mi się osobiście najbardziej podoba koszula w motyw kwiatowy, jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam aż dojedzie bo najbardziej mi na niej zależy 😍

      Usuń
  12. Bardzo oryginalne i kolorowe rzeczy, pierścionki cudne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy co za cuda dojadą 😊😘 nie wiem czy być dobrej, czy złej myśli. Obym się pozytywnie zaskoczyła 😍

      Usuń
  13. Fajne te kiecki, ciekawe jak będą wyglądały na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Koszula w kwiaty trafiła w moje gusta :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystkie propozycje jak najbrdziej pode mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. oj niestety to nie dla mnie, boję się motyli i nie chętnie bym nosiła ubrania właśnie z nimi:(

    OdpowiedzUsuń
  17. Druga sukienka i poerscionki bardzo ladne

    OdpowiedzUsuń
  18. 2 sukienka jest przecudna ♡♡

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedzi
    1. Obym się nią mile zaskoczyła bo czekam na nią z niecierpliwością 😍

      Usuń
  20. Oo koszula się okazała fajna z tego co widzimy z postu :D SUPER!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.