Przyznam Wam się po cichaczu,  tak między nami, że od ZAWSZE marzył mi się taki album, który bedzie przepełniony tymi naszymi wspólnymi, śmiesznymi, przyjemnym chwilami, ale sprzed kilku laty.

Naprzeciw wyszła mi firma printu.pl



Ponieważ moim celem było stworzeni takiego NASZEGO, tylko DLA NAS, indywidualnego albumu, bez wahania zdecydowałam się na gotowy, dostępny dla nas, jako klietów, szablon: JUST LOVE, który możecie na stronie producenta podejrzeć: tutaj - szablon JUST LOVE (PRINTU)


Zachwycił mnie swoją prostotą, nie jest przesadzony, a jednak odzwierciedla wszystko to, co naszą czwórkę łączy, czyli bezgraniczną miłość!

Szablon Just Love opiera się na zestawieniu ciekawych układów zdjęć z gotowymi napisami.
Białe tła i delikatne motywy nie przytłaczają całości i pozwalają Twoim zdjęciom grać główną rolę. Ten uniwersalny szablon nadaje się na każdą okazję.

Ja za namową syna Macia zdecydowałam się na format 30x30, papier matowy, bo mam dość odcisków paluchów dzieci i wyjątkowo chcialabym sprawdzić, jak wygląda oprawa w płótnie.

A wygląda dość efektownie.

Cena wybranej fotoksiążki: 147,00 zł (za pierwszych 20 stron)
Dodatkowe 2 strony kosztują nas: 6,00.

Zaś zabrałam się za wybieranie zdjęć, co przyznam szczerze jest niezwykle pracochłonne biorąc pod uwagę fakt, że dysk samymi fotografiami mam zapchany w ilości ponad 30 GB. Pominowszy, iż kolejna część pozgrywana jest na płytach DVD. 

Tym razem miałam nie lada wyczyn, ponieważ chciałam, aby w albumie znalazły się także zdjęcia mamy i taty. Niestety w większości to ja robię wszystkim zdjęcia, więc znaleźć mnie na nich graniczy niemalże z cudem... 

No ale postanowiłam coś poszukać i zaczęłam tworzyć. 

Pierwszym krokiem było zarejestrowanie się na stronie, co naprawdę trwa błyskawicznie!

Następnie zabrałam się do roboty. Przygotowywanie oraz zrzut zdjęć jest bardzo przejrzysty.


Szablon jest naprawdę bardzo prosty. Nie chciałam zapychać zdjęciami całego albumu tylko odzwierciedlić wszystko to, co nasz łączy. 

Efekt, jaki zaplanowałam, wyszedł naprawdę świetny. Zobaczcie sami...

Szkoda, że okładki nie mogłam sobie zaprojektować. Przygotowałam sobie fajne grafiki, ale na płótnie ciężko by było to ogarnąć.


Jednak zawartość bardzo mi się podoba zarówno pod względem jakości druku, jaki i również samych zdjęć. Nie są "przepikselowane", fajne, naprawdę wyraźne, dla mnie na dużym poziomie. 




Na wstępie, czyli pirwszej stronie, możemy zaprojektować sobie fajny tekst.


Album został dostarczony bezpiecznie, prosty, nic nie było pozaginane. Wiadomo, jak zaczniemy go przeglądać tuż przy brzegu kartki się zaginają z powodu uzytkowania. 


Wybaczcie proszę, że większej ilości zdjęć nie przedstawiam. Chronię naszą prywatność na tyle, na ile jest to możliwe. Ma to być album tylko dla NAS. 

Jednak z czystym sumieniem mogę każdemu jak najbardziej polecić.

Czekałam na niego około tydzień. Zaglądałam z niecierpliwością w okno, jak tylko jakiś kurier podjechał. Aż w końcu się doczekałam. I jestem bardzo zadowolona. 

Kontakt z firmą również nie był problemem, także zapraszam do zamawiania. 
Często możemy na stronie uzyskać kody rabatowe, co jest wielkim plusem.

A czy Wy posiadacie jakieś produkty tej firmy i również jesteście zadowoleni? 
Ciekawa jestem Waszej opinii.

Pozdrawiam Was cieplutko i do usłyszenia już wkrótce. 



34 komentarze:

  1. tak, ja już mam fotoksiążkę, a nawet dwie, ale różnych firm :D
    teraz czekam na swojego instabooka i jestem ciekawa jak mi to wyszło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz to i ja instabooka jestem Twojego ciekawa 😜😍😚

      Usuń
  2. Mam tą samą, jednak z inną okładką- no i wiadomo- zawartością.
    Jestem bardzo zadowolona z jakości jej wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku! Zakochałyśmy się w niej! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zwykle przepiękny projekt

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny szablon, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Dlugo Długo się nad nim nie zastanawiałam 😍

      Usuń
  6. OD nich nie mam jeszcze nic, ale uwielbiam fotopamiątki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nie mam nic z tej firmy. Mi byłoby ciężko wybrać zdjęcia do takiego albumu. Mam obecnie na telefonie 1200zdjec i muszę je wywołać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko i corko 😁 ja ściągam na bieżąco i dziele na foldery latami miesiącami 😍😐😍😍

      Usuń
  8. Dobrze mieć wspomnienia na "papierze" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzisiaj wlasnie kurier dostarczyl mi moje fotoksiazki od Printu. Jestem zachwycona. Nie sadzilam, ze to az tak fajnie wyjdzie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki album to cudowna pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna pamiątka i prezent na każdą okazję

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Zwlaszcza Zwłaszcza te dawne i beztroskie 😚

      Usuń
  13. Nie miałam jeszcze styczności z ta firmą, ale patrząc na stworzone przez ciebie cudo, myślę, że przy najbliższej okazji tez coś takiego sobie zaprojektuje:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.