Lato.... 

Kto go nie lubi. Zaczyna się okres urlopowy i udajemy sie w podróże. 
Czy te bliższe, czy te dalsze... 

Ale wyczekujemy na nie cały rok, żeby naladować sobie trochę baterie i odpocząć od codzienności. 

Tuż przed wyjazdem zaczyna się młyn i pakowanie, czego akurat ja osobiście nie za bardzo lubię. 

Tak się złożyło, że w tym roku moja mama zorganizowała nam dwutygodniowy wyjazd nad jezioro w nasze pobliskie rejony. I zaczęło się...

Siedzenie i myślenie, czy wszystko spakowane... Ale jakoś się o to nie martwiłam, ponieważ nie jechaliśmy daleko, więc jakby co samochodem raz dwa podjadę do domu. 

Więc usiadłam i się wyluzawałam, bo .... czas na wakacje!


Syn stał mi nad głową i dokładał kolejne rzeczy...

-"Mamo! Mamo! - a mój bidon?" - usłyszałam.
- "Pakuj natychmiast, bo jak nie weźmiesz, to się będziesz wracać!!!!!" - zdębiałam...

No właśnie... Bo przecież bidon jest NAJWAŻNIEJSZY!!!!!! Reszta się nie liczy...

Cóż to za bidon pewnie pomyślicie? Już Wam wyjaśniam.



Jest to wysokiej jakości sportowy bidon ze stali nierdzewnej o pojemności 550 ml.

Zamowiliśmy go sobie z doskonale znanej nam firmy mygiftdna.pl, która specjalizuje się m.in. grawerowanym asortymentem na każdą okazję. 

Mój Macio zdecydował się na BIDON VADER DAD. 


Znajdziecie go tutaj: BIDON VADER 

Jest bardzo fajny, posiada wygodny w użyciu dziubek do picia, który otwiera się doslownie jdną ręką.



Kontakt z firmą jest na tyle przyjemny, że bez wahania postanowiliśmy nasz produkt nieco zmodyfikować. Mój synuś uparł się na ten, ale niestety wygrawerowany tekst nam nie pasował i postanowiliśmy go zmienić, co na szczeście nie było problemem.


Dla mojego fana, który nalezy do klubu i trenuje piłkę nożną było to bardzo ważne. 

Jest on dośc wysoki, mierzy sobie 22 cm, a szeroki na 7 cm. 

Napis You are my Father został usunięty, a wstawiliśmy imię naszego syncia.  


I wyszło genialnie.   

Grawer wykonywany jest przy pomocy najnowszych technologii laserowych. Dzięki temu bidon wygląda niepowtarzalnie i mogę z czystym sumieniem potwierdzić, że nie ma takiego nikt z naszego otoczenia. 

Realizacja jest błyskawiczna, ni zawiodłam się, zdążyliśmy go wziąć nad jeziorko i sprawował się na 6+. 

Możeci zauwaźyć lekkie zarysowania na czarnym tle ale wynika to po prostu z jego użytkowania w różnych sytuacjach. 



Nieskormnie mówiąć i dla mnie postanowiłam zrobić sobie przyjemność. 2 lata temu, będąc na wczasach nad morzem zostawiłam mój ulubiony kubek na suszarce w domku. Pani miała mi go odesłać, ale nie otrzymałam go do dzisiaj. 

Dlatego również ze sklepu MYGIFTDNA postanowiłam za jednym zamachem obie rzeczy zamowić. 
Postawiłam na kubek ze zdjęciem.

Nie wiem, jak Wy, ale ja zimą spożywam litrami herbatę, czy też moje ulubione kakao. Mam dużo mniejszy kubek i wiecznie mi było mało. Dlatego zamowiłam sobie taki. Ze zdjęciem, abym w każdej chwili spoglądając na niego mogła się wzruszać patrząc na moje dzieci.




Ma 330 ml. Możemy mieć i większe, ale po co mi dzbanek... Postawiłam na ten standardowy.

Cena nie jest wygórowana, jak na nieco większy kubek, niż te w standardowych wymiarach. 

Za taki, który mieści 250 ml ze zdjęciem płaciłam u nas w jednym ze sklepów 25 zł.

Ten, który zamawiałam kiedyś nie jest porcelanowy. Wystarczy stuknąć w niego łyżeczką i wydobywa się pusty dźwięk, więc jakość jest daleka od tego, który mam obecnie od MYGIFTDNA.



Zamówienie go jest również bardzo proste, ponieważ jedyne, co musimy zrobić to przesłać wybrane przez siebie zdjęcie. Maksymalna powierzchnia na nadruk to 7 x 18 cm


Teraz, za każdym razem rano mam wystarczającą ilość herbaty i mogę spojrzeć na moich dwóch szkrabów, którzy rosną w tempie błyskawicznym.

Dlatego po raz kolejny mogę jak najbardziej polecić sklep. Ma świetny asortyment, który możemy dobrać na daną okazję. Mi tam się wszystko podoba! 





Pozdrawiam i do zobaczenia już niedlugo 💛


 



52 komentarze:

  1. Taki bidon, to sobie na siłownię musze skołować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ż vaderem czy nie - polecam ! Jest ekstra 😊

      Usuń
  2. bidon jest super. sama myślę o takim :)
    tylko moze z innym motywem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bidon coraz bardziej by mi się przydał ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo praktyczny ma super "dziubek" 😊

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Mam inne Ale się jakoś nie sprawdzaly 😐

      Usuń
  5. taki bidon jest idealny na wakacyjne podróze. wpis jak zwykle rzetelny i śweitny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje ❤ bidon uzywany wrecz nadprogramowo latem 😍

      Usuń
  6. Taki kubek sama sobie z chęcią zakupię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piekna Piękna sprawa 😊 bardzo praktyczny i fajnie się myje 😊

      Usuń
  7. Podoba mi się bidon - przydałby mi się taki na rower :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale do plecaka bo w mocowaniu na rame sie porysuje 😊

      Usuń
  8. Bidon to świetna sprawa na rower, choć do dziś się nie dorobiłam :) korzystam również z bukłaka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bidon jest luks i nie grzeje się tak szybko 😊

      Usuń
  9. Bidon wygląda bardzo solidnie, muszę się w taki zaopatrzyć.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój Oskar by oszalał za takim bidonem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My podczas wakacji tylko z mama wodę dolewalysmy 😛 dzieci tylko pusty odnosiły supercjest 😍

      Usuń
  11. Świetny zestaw. Bardzo podoba mi się ten bidon. Z pewnością spodobałby się mojej siostrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praktyczna sprawa zwlaszcza dla dzieci i osób uprawiających aktywność fizyczna 😊

      Usuń
  12. Bardzo fajne pomysły na prezent. Kubeczki świetne są.

    OdpowiedzUsuń
  13. naprawdę super to wygląda i jeszcze jakie przydatne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bidon znakomity ! Idealny dla mojego męża Macieja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie się prezentuje i kubek i bidon! Uwielbiam robić i dostawać takie prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobry bidon nie jest zły jednak sam wzór nie dla mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny ten bidn, w sam raz na wakacje

    OdpowiedzUsuń
  18. Super zamowienie ;) rowniez polecam ten sklep ! Jakosc i staranność !

    OdpowiedzUsuń
  19. Bidon na pewno by nam się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby nie jest potrzebny a jednak. Ja to dopiero doceniam 😍

      Usuń
  20. Bidon rewelacyjny. Bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  21. Oo proszę ;D Macio pewnie zadowolony xd ą z takiego kubka ze zdjęciami s
    Kawa pewnie smakuje lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kawa luks malina ❤❤❤ a herbatka z cytryna? Tylko pić 😍

      Usuń
  22. Bidon mega 😂 juz wiem co kupię M na urodziny :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz 😍😍😍😍 tylko grawer możesz sobie wybrać dowolny z dostępnych na stronie ❤

      Usuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.