Witajcie. Dzisiaj zapraszam Was na męski Haul. 
Zlitowałam się i postanowiłam i moją drugą połówkę zaskoczyć zamawiając mu co nieco. 


Sammydress Off the Shoulder Top  Summer 2017 Promotion 

Wychodzę do Was z propozycją bluzeczek, dość modnych w tym roku, choć nie w moim typie. Na kimś mi się podoba, jednak ja osobiście źle w tego typu fasonie wyglądam. Ale może Wam coś w oko wpadnie:





Tymczasem przejdźmy do tego, co zamówiłam.



Side Zip Up Pocket Two Tone Hoodie - Light Gray - 2xl 

11,91 $ (przecenione z 22,63 $)

 Przyjemna ......

Fajna, ciepła, jakościowo jest ok. 

 

Hooded Graphic Print Emboss Zip-Up Hoodie - Black - 2xl

7,54 $ (przecenione z 47,55 $)


W rzeczywistości wygląda tak:


Po trzykrotnym noszeniu kulkuje się (mechaci) niestety:


Ja nie polecam, jest cienka, słaba jakość...


Distressed Zipper Fly Denim Shorts - Light Blue - 36

14,10 $ (przecenione z 34,88 $)

 Całkiem fajne, użytkownik nawet jest z nich zadowolony



Mają fajne przetarcia i dziury, modne w tym sezonie:


Z tyłu już bez dziur, tylko przetarcia na kieszeniach:


Gdyby nie za duży rozmiar były by naprawdę spoko.


Long Sleeve Contrast Collar Shirt - Cadetblue - XL

10,70 $ (przecenione z 20,33 $)

Wszystko by było ok, gdyby rękawki były dłuższe. Bo ogólnie jest naprawdę fajna. 

- KLIK - 

Na koniec, standardowo proszę Was o kliki: 

1. Shoulder TOP: klik

2. Szara bluza: klik

3. Czarna bluza: klik

4. Jeansy - szorty: klik

5. Koszula: klik 

 PRZY UŻYCIU KUPONU "SammydressChen" otrzymacie duuuuuży rabat!

43 komentarze:

  1. Spodenki moim zdaniem znacznie się różnią wyglądem od tych na stronie :o

    OdpowiedzUsuń
  2. propozycje bluzek - super. uwielbiam hiszpanki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzeczki są śliczne, jednak dla mężczyzn nic nie wpadło mi w oko

    OdpowiedzUsuń
  4. Widze ze przy tym haulu maz zostal obdarowany :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak 😛 jego i też zaszczyt kopnął 😛😍

      Usuń
  5. Już na fotce widać, że koszula ma niestandardową długość rękawów :D Podobają mi się spodenki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda. Bo fajna jest. I szybko się da wyprasowac 😊 nie jakiś gniot 😊

      Usuń
  6. Wpadła mi w oko propozycja bluzki biało czarnej ta co ma efekt ombre <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja takich nie lubie niestety 😐 na kimś fajnie wygląda Ale mam jedną i mi źle w niej. Bez względu na kolor.

      Usuń
  7. Najbardziej podoba mi się ta szara bluza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam też 😊 masz faworyt 😊 reszta nie za bardzo nam podeszła 😊

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Mi tam tylko ta szara bluza się podoba 😊

      Usuń
  9. Bardzo fajne zamowienie :) ale spodenki całkiem inaczej wyglądaja na stronie

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Płeć przeciwna powiedzmy, ze zadowolona 😉

      Usuń
  11. Zamawiam z Sammy dla męża- jednak jest bardzo wysoki (195) i cięzko mu cokoliwek znaleźć. 4xl potrafi być za krótkie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem 😊 Twój mąż baaaaardzo wysoki jak moj tata 😊

      Usuń
  12. Ta pierwsza bluza bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  13. Bluzy są bardzo fajne
    Muszę mężowi zamówić

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsza bluza jest świetna :) mój M mowi, że spodnie z dziurami się wyrzuca, a nie nosi ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha w sumie tak. Ja takie sama sobie zrobiłam 😛 po co to to kupować 😛

      Usuń
  15. Tym razem niestety nic mi w oko nie wpadło. Szkoda że druga bluza aż tak słabej jakości.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi sie koszula i pierwsza bluza. Druga tez niczego sobie😊 szkoda tylko, że na ładnym wyglądzie się kończy🤔

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, że ta bluza ma kiepski materiał, bo mężowi się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja osobiscie boje sie zamawiać bluzy z chinskich stron bo wlasnie wiem sie uwielbiają sie kulkować :/

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam wrażenie, że ostatnia koszula na stronie ma lepszy jakościowo materiał. Szara bluza jest fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja się boje dla męża zamawiać właśnie ze wzgledu na te rozmiary, bo raz xl jest xl a raz tylko m.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta szara bluza bardzo fajna, jednak ten mój to ma taki gust, że jemu sie nie dogodzi :P

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam bluzki i sukienki na ramiona są piekne, a zamowienie meskie ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwsza bluza, ta szara - mega!

    OdpowiedzUsuń
  24. Kurcze zamówiłam ta druga bluzę szkoda ze większość ma słaba jakość :( pierwsza bluza bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Spore zamówienie, a w nim dużo super rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  26. Szara bluza zdecydowanie najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.