Pamietacie, jak Wam pisałam o kosmetykach od ANNA PIKURA


Kto nie zapoznał się jeszcze z moją poprzednią recenzją, przypominam i zapraszam tutaj: 

Obiecałam, że powrócę do Was z innym kosmetykiem tej firmy ponownie i oto jestem.
Dlaczego warto sięgać po produkty Anna Pikura?

Kliknijcie w baner u dołu, a sami się przekonacie.

http://annapikura.com/12_powodow.html

Ja, dzięki temu, iż jestem już w posiadaniu kremu DOUXMATIQUE oraz hydrolatu AP MIST ROSARIUM utwierdzam się w przekonaniu, że warto po te kosmetyki sięgać.
 
Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić:
 HYALURONIST - kwas hialuronowy ANNA PIKURA


Kiedy kosmetyki do mnie dotarły natychmiast umieściłam je w lodówce, ponieważ należy je przechowywać w temperaturze od 5 do 15 stopni, aby nie utraciły swoich bogatych właściwości.

Wieczorem, po całym ciężkim dniu, tuż po demakijażu sięgam po znaną mi już wodną mgiełkę z róży białej do twarzy i ciała AP MIST ROSARIUM ANNA PIKURA .
Wspominałam Wam, że świetnie odświeża skórę. Poza tym używam ją zawsze przed aplikacją kolejnego kosmetyku. Szybko się wchłania i i koi. Mam wrażenie, że skóra twarzy jest mniej napięta. 


 Następnie sięgam po po wyżej wymieniony kosmetyk, jakim jest właśnie HYALURONIST  


Doskonale wiecie, że jestem już po 30-tce i w każdy sposób próbuję zatrzymać czas. 

Wygląd zewnetrzny jest naszą wizytówką i należy o niego dbać.
Z biegiem lat skóra marszczy się i opada, traci sprężystość i gładkość.
Również poziom kwasu hialuronowego zaczyna się zmniejszać.

Skutkiem tego są zmarszczki oraz zmniejszenie jędrności skóry. Nie wspomnę o tym, że na jego ubywanie wpływ ma również np. zbyt częsta, długa ekspozycja na słońcu bez odpowiedniej ochrony UV, nasz niezdrowy tryb życia, a także dieta.

 Hyaluronist - naturalny czysty kwas hialuronowy, uzyskany dzięki autorskiej metodzie - niczym zabieg medycyny estetycznej, z powrotem dopasowuje się do naszej twarzy i przywraca jej naturalny, młodszy wygląd. Potocznie nazywany jest wręcz "eliksirem młodości". Poprawiając nasz wygląd zewnętrzny następuje również zmiana w naszym samopoczuciu.
A to bardzo ważna kwestia czuć się dobrze we własnym ciele. 

HYALURONIST ANNA PIKURA przeznaczony jest dla skóry dojrzałej, starzejącej się, która obfituje w zmarszczki, bruzdy, zwiotczenia, opadające rysy twarzy, suchość skóry. 


 Zamknięty jest w małym, eleganckim szklanym słoiczku. 


Bardzo lubię taki skromny, aczkolwiek dla mnie elegancki design.


Jakie ma działanie?
- uelastycznia, odżywia i rewitalizuje skórę,
- poprawia jej jędrność i gęstość,
- przywraca jej prawidłowe funkcje,
- nawilża i wygładza skórę okolic oczu,
- wygładza zmarszczki i bruzdy,
- zapewnie maksymalne nawilżenie,
- stymuluje odnowę komórkową,
- zwalcza wolne rodniki.


Kwas hialuronowy jest jedną z najwartościowszych - bo w pełni biozgodną z skórą - substancją nawilżającą w kosmetykach. Zastosowanie go w 3 % (jest to najwyższy dopuszczalny poziom w kosmetologii) gwarantuje intensywną rewitalizację skóry. Dzięki temu, że występuje we wszystkich organizmach żywych, możliwe stało się jego biotechnologiczne pozyskiwanie dzięki wyselekcjonowanym szczepom bakterii pracującym na bazie substancji roślinnej. Skóra rozpoznaje go jako swój składnik fizjologiczny, dlatego jest on bezpieczny w stosowaniu, nie wywołuje alergii ani podrażnień.
 
Przyjemnie nakładać go na twarz, ma lekką konsystencję, jest bezzapachowy. 



Przez to, że musi być przechowywany w lodówce, po jego wyciągnięciu i zastosowaniu powoduje bardzo fajne ochłodzenie. 
Stosuję go dwa razy dziennie, na oczyszczoną twarz, a po jego aplikacji, oczywiście za pomocą szklanej szpatułki, kiedy się wchłonie nakładam odpowiednio dobrany dla mnie krem, czyli DOUXMATIQUE.
Całość świetnie ze sobą współgra.

Skóra mojej twarzy jest o wiele gładsza, delikatna i promienna. Zmarszczki są również mniej widoczne, zwłaszcza te w okolicach oczu oraz ust. W 100 % czuję nawilżenie, kiedy budzę się rano nie czuję, aby moja twarz była sucha. Nareszcie. Do tej pory miałam z tym bardzo często problem. 

W celu wzmocnienia pozytywnych rezultatów pielęgnację za pomocą Hyaluronist można łączyć także ze stosowaniem kolagenu aktywnego biologicznie AP BIOAKTIV, który odbudowuje włókna kolagenowe warstwy podporowej skóry. 

Firma ANNA PIKURA wychodzi naprzeciw klientom. 
Możemy zaoszczędzić kupując produkty w zestawach. Do każdego produktu hydrolat AP MIST ROSARIUM kupimy wtedy w cenie 40 zł. 

Czy ja polecam? Owszem polecam. W moim wieku to bardzo ważne, aby dbać o skórę twarzy. Dlatego kosmetyki ANNA PIKURA będę polecać każdemu.



Na koniec dodam rownież, iż przy salonach firmowych we Wrocławiu, Krakowie oraz Gdyni działają kliniki ANNA PIKURA, gdzie zespół kosmetologów opracowuje i wykonuje szereg zabiegów łączących walory kolagenu aktywnego biologicznie z innymi ekskluzywnymi propozycjami marki ANNA PIKURA. Program zabiegu dostosowany jest indywidualnie do potrzeb każdego Klienta.  


Do Wrocławia nie mam daleko, kto wie, może nadarzy się kiedyś okazja, abym mogła skorzystać z odpowiednio dobranego dla mnie zabiegu? Zobaczymy.


23 komentarze:

  1. Też lubię taki design - prosty acz bardzo elegancki. Kwas hialuronowy bez wątpienia świetnie sprawdza się na twarz, wiele już o tym słyszałam, więc nie dziwią mnie cudowne efekty. Ja osobiście dodaję czasem odrobinę do maski do włosów - tutaj też przynosi same korzyści, włosy są o wiele bardziej sprężyste.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam okazji wypróbować tych kosmetyków. Widać, że są wysokiej jakości i bardzo ekskluzywne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam poprzednie recenzję i uważam, że firma godna zainteresowania i przetestowania!

    OdpowiedzUsuń
  4. Opakowania przyciągają swoja prostota i elegancją natomiast wnetrze kusi rewelacyjnym dzialaniem. Mam sama krem matmatique i jest to moj ulubiony kosmetyk

    OdpowiedzUsuń
  5. Kosmetyki tej marki są mi obce. Czytałam, że trzeba je przechowywać w lodówce, więc boję się, że przez to, nie byłabym systematyczna w zużywaniu. Mimo to duży plus za takie działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tego kremu akurat nie znam. Wiem jednak jak dobre są kosmetyki tej marki, ponieważ sama ich używam i bardzo chwalę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten Hialuronist kusi mnie najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam tych kosmetyków, ale słyszałam same pozytywne recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Coraz bardziej kuszą mnie te kosmetyki :) chyba moja skóra domaga się odrobiny luksusu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ten zestaw póki co nie dla mnie, ale weszłam na stronę to nie powiem - ciekawie się prezentują kosmetyki i kilka znalazłam dla siebie do przetestowania.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurde szkoda, że cena nie pozwala nam na zakup :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie jeszcze za wcześnie na taki zestaw ale za kilka lat na pewno wypróbuję! Cena może nie zachęca, ale za skuteczność warto zapłacić trochę więcej!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tej marki, jednak cena jest bardzo wysoka aż za wysoka...

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj gdyby nie ta cena, ale prezentuje się pięknie

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie pogardzilabym tym kwasem. Z checia bym wyprobowała go na własnej skórze bo walcze z upływającym czasem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety na użycie takich kosmetyków, będę musiała jeszcze pare lat poczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kuszą mnie te kosmetyki. Tylko cena powala.

    OdpowiedzUsuń
  18. WOW ! Normanie zazdroszczę kochana ! Kosmetyki prezentują się świetnie na zdjęciach, ale jednak nie o to tu chodzi. Jestem naprawdę mile zaskoczona, że przypadły Ci gustu i po twojej rekomendacji muszę namówić Pana tatę na odchudzenie portfela <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie miałam okazji osobiście poznać tych kosmetyków, ale ostatnio bardzo dużo pozytywnych opinii o nich słyszę zatem może za jakiś czas sprezentuje sobie taki zestaw

    OdpowiedzUsuń
  20. Coraz bardziej przekonuje się do tych kosmetyków! Śliczny minimalistyczny design opakowań, korzystny skład i aktywne działanie. Czego można chcieć więcej dla naszej skóry?

    OdpowiedzUsuń
  21. Kosmetyki bardzo ładnie wyglądają opakowania są śliczne i z chęcią bym dlatego je kupiła

    OdpowiedzUsuń
  22. Luksusowe kosmetyki ale dla mnie nie osiągalne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.