Nie będę sie juz powtarzać w kółko, że lato za nami...

Czas po prostu zaopatrzyć sie w coś cieplejszego. A ponieważ w mojej szafie brak tego typu ubrań, postanowiłam powoli w tym kierunku zamawiać.

Wybór padł na ZAFUL


Zastanawiałam się nad czymś grubszym już na zimę i w oko wpadł mi kardigan.

GEOMETRIC HORN BUTTON HOODED CARDIGAN

I tu moje wielkie oczekiwanie. Z dostępnych rozmiarów jest tylko "s". Patrząc na tabelę wymiarów długość rękawa to 66 cm. Tak się składa, że zgadza się ona z długością rękawa w mojej bluzie.

Co dojedzie? To się okaże, jestem bardzo ciekawa. Poza tym zobaczymy co to bedzie za materiał ten niby "spandex, wool".



Nad drugą pozycją długo dumałam.

PUSSY BOW SEMI SHEER BLOUSE



Zżera mnie ciekawość w kwestii materiału.
Ale nie byłabym sobą, gdybym nie zaryzykowała.  Bardzo podobna bluzeczkę kupiła kiedyś moja znajoma. Całkiem fajnie w niej wyglądała, więc zobaczymy, co w tym przypadku sie okaże: czy to hit czy kit?



Na koniec skróty linków.
Będzie mi milo jak klikniecie:
1. Kardigan: klik
2. Bluzeczka: klik
3. Strona zaful: klik

49 komentarzy:

  1. Kardigan boski. Jesli sprawdzi sie u Ciebie to tez go wezme:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie rzeczy świetna, kardigan bomba.. aż chciałoby się współpracować z zaful.. :D Może kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dzięki Łukasz 😊 miło mi 😘 też zagladnelam do Ciebie 😊

      Usuń
  4. Jestem ciekawa jakości tych rzeczy :) Cardigan dla mnie zbyt długi krój, ale bluzeczkę widziałabym w mojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znając mnie bedzie krótki 😊 Oby rękawy byly w porządku 😊

      Usuń
  5. pierwsza pozycja super, i do pary wziąć takie leginsy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę w końcu tam zajrzec i coś zamówić ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy sweterek bardzo mi się podoba, a zwłaszcza jego wzory.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze powiem, że to nie mój klimat. Ale zobaczymy jak na zywo bedzie wygladać ten zestaw

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny ten kardigan, a ta bluzeczka też mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszula całkiem mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra do pracy dla mnie obym się nie zawiodła 😊

      Usuń
  11. Ten pierwszy sweterek jest śliczny! 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ciekawi i rozmiar wg tabeli i skład materiału 😊

      Usuń
  12. Wszystko piękne ♡♡ ale swetra jestem najbardziej ciekawa !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to się nie mogę doczekać, bo już dzisiaj mi zimno jak diabli 🤔😐

      Usuń
  13. Podobają mi się obie propozycje. Już nie pierwszy raz stwierdzam, że mamy podobny gust.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy mamy Zuzia 😘 sama to stwierdziłam już dawno ❤❤❤😍

      Usuń
  14. Ciekaww jestem tej białej bluzeczki na zywo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Thank you for your comment on my blog!

    I follow you too! ;oD

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten kardigan jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby i w rzeczywistości taki był, inaczej zaliczę wielki zawód i się wkurze 😊

      Usuń
  17. Thanks 😊 I like also your blog. You have a comment from me to your last post 😘 and I follow You also 😘

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam podobny kardigan w swojej szafie 😊

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo przypadla mi do gustu koszula.

    OdpowiedzUsuń
  20. Z niecierpliwością czekam na recenzje tego kargiganu- sama z chęcią go wezmę- jeśli faktycznie warto :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kardigan jest boski! Bluzka mi sie nie podoba. Nie lubie lubię z takim czymś z przodu

    OdpowiedzUsuń
  22. A mi się podoba koszula oraz kardigan :) także jak widać zdania są podzielone

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.