To jedno z niewielu zamówień, na które czekałam już od dnia, kiedy je złożyłam w chińskim sklepie:
ZAFUL.COM 

Raz, że ze było zimno i jedna z tych rzeczy przydałaby mi się wtedy na już, a dwa - moja ciekawość dotycząca jakości materiałów sięgała niemalże zenitu.

Obydwie pozycje zamówiłam dokładnie 7 września 2017 i otrzymałam je po 20 dniach. Jeżeli chodzi o te chińskie sklepy to jest to całkowicie normalny czas oczekiwania. Chociaż zdarzyła mi się raz taka sytuacja, że paczkę dostarczono mi już po 6 dniach i to do tego kurierem GLS. Natomiast innym razem czekałam dwa miesiące na strój kąpielowy, który i tak okazał się za duży.

Tym razem postawiłam na coś eleganckiego np. do pracy i coś ciepłego, ponieważ chyba nie muszę nikomu już obwieszczać, że mamy JESIEŃ. A zaraz zimę...

Zacznę może od tej eleganckiej części, czyli białej bluzeczki z wiązaniem przy szyi. To właśnie ono blokowało mnie i nie byłam do końca przekonana odnośnie mojej decyzji. Jednak nie taki diabeł straszny, jak go malują. Ewa, niczym pomysłowy Dobromir, wymyśliła sobie dwie opcje.

PUSSY BOW SEMI SHEER BLOUSE - WHITE L
(obecna cena: 20,99 $, poprzednia: 33,76 $)

Do dyspozycji mamy tylko jeden kolor, biały oraz dwa rozmiary: M i L. Zamawiając do tej pory dla mnie "L" według rozmiarówki większość ciuchów mi pasowała. Długość rękawu mam 62 cm. I tu miałam dylemat, ponieważ "M" to 63, a "L" to 64 cm. Niby centymetr różnicy. Jednak wydaje mi się, że "M-ka" byłaby i za krótka i za wąska. Dlatego wzięłam "L" i się nie zawiodłam. Jednak jedna kwestia jest ważna: ja jestem szczupła. Baaardzo szczupła.

Jeżeli chodzi o materiał to hmmmmm..... Kolejna sprawa, nad którą się zastanawiałam. Jest to nie za bardzo lubiany przeze mnie poliester. Ale w tym przypadku nie ma tragedii.

Rozpinana jest na guziczki, a u góry, przy kołnierzyku ma to swoje początkowo odrstraszające mnie wiązanie, które kojarzy mi się z kamerdynerem w wersji damskiej. Wybaczcie - jestem szczera haha.

Ale jestem tak czy inaczej zadowolona, ponieważ wymyśliłam sobie, że wcale nie trzeba robić sobie tej kokardki u góry. Można po prostu najzwyczjaniej na świecie związać i puścić na luzie u dołu. Jedyne, co mi przeszkadza w tej opcji to to, że wiązania są po prostu zbyt długie. Ale sobie skrócę i będę nosić w taki sposób.

Mała uwaga na koniec: jest baaaardzo prześwitująca.

--- KLIK --- 

Drugą rzeczą, nad którą nie myślałam za długo jest to cudowny, modny w tym roku kardigan.

GEOMETRIC HORN BUTTON HOODED CARDIGAN - GREY
 (obecna cena: 36,84 $, poprzednia: 75,05 $)

Dostępny jest w jednym, lubianym przeze mnie kolorze szarym w różnych rozmiarach, jednak w tej chwili dostępne są S i M.

Co dla mnie było najważniejsze to materiał, dlatego zamawiając go nie obawiałam się jakoś wtopy.

Jest to SPANDEX, WOOL i tu w 100 % mogę Wam potwierdzić, że warto w ciuchy tego typu inwestować. Jest to mięciutka, cudowna w dotyku, gruba bawełna. Nie mam zarzutów. Ogólnie ma świetny wzór, a środek i kaptur ocieplony jest dodatkowo przyjemnym "misiem". Jedynie rękawy nie są pokryte dodatkowym materiałem.

Posiada dwie spore, głebokie kieszenie z przodu i idealnie dopasowane drewniane guziki, które dają fajny efekt końcowy.



Co do rozmiaru to wybrałam S.  Jestem szczupła i do tej pory przyzwyczaiłam się do dopasowanych rzeczy. "S-ka" ma długość rękawa 66 cm. I potwierdzam to z tym, co znajduje się w tabeli przy opisie. Rękawy sa dość długie, jak widać,  jednak w tym przypadku absolutnie mi to nie przeszkadza.
Grunt, że jest bardzo dobrej jakości, na czym akurat mi bardzo zależało. I całe szczęście, że nie wzięłam większego. Sugerowałam się opisem i tym razem to był dobry strzał.

I co Wam na koniec powiem? Nie rozstaje się z nim. Jest ideaaaaalny!


Na koniec skrót dla Was wszystkich linków, w które możecie kliknąć.
Będę bardzo wdzięczna. 
1. Bluzeczka z wiązaniem: klik
2 Kardigan: klik
3. zaful.com: klik
UWAGA:
Składając zamówienie na stronie, na końcu, proponuje Wam wpisać w zakładace "coupon" hasło ZafulChen, a otrzymacie fajną zniżkę w wysokości 10-20 %.

Udostępniając natomiast w social mediach takich, jak instagram czy youtube obowiązuje kod: ZafulIns. Wówczas dla obserwujących obowiązuje ta sama zniżka.

19 komentarzy:

  1. jeju <3 sweterek jest po prostu PRZEŚLICZNY !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten kardigan jest cudny😊 dlaczego mi to robisz długo przed wypłatą😮😮😮
    Bluzeczka też piękna, uwielbiam takie, mimo to, że jest przeswitująca😊😊😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Na podobny sweter czekam widzę ze sie nie zawiode

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweter wygląda naprawdę porządnie :) Idealny na jesień i zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega sweterek, bardzo mi się podoba. Koszuli bez marynarki bądź sweterka nie ubrałabym, jakoś nie lubię tak prześwitujących ubrań. Ogólnie zakupy raczej udane. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten sweterek jest mega <3 i pięknie w nim wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam sobie kupić ten kardigan ale ostatecznie wybrałam inny teraz żałuję

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny ten sweterek z kapturem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. sweter i koszula, zdecydowanie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszula jest świetna, chyba sama taką kupię.

    OdpowiedzUsuń
  11. Koszula jest świetna tylko mała rada ode mnie. Do białej bluzeczki zakładamy cielisty stanik :)
    PS. Nie miej mi tego za zle. To zboczenie zawodowe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.