Przyznajcie się tak szczerze, kto z Was nie posiada biżuterii w domu? Bransoletki, pierścionka, łańcuszka? Mam tu głównie na myśli płeć piękną. Tego typu dodatki dopełniają całą naszą stylizację, zarówno na co dzień, jak i na wieczór. Często są one wręcz tą "wisienką na torcie". Męskie oko niekoniecznie to dostrzega, ale my, kobiety jesteśmy w tej kwestii profesjonalistkami. 

Bez względu na wiek, styl, a nawet płeć - często otaczamy się tego typu dodatkami. 
Kiedyś, wieki temu, biżuteria symbolizowała zamożność, władzę oraz przynależność do tej wyższej klasy. Im więcej złota, tym lepszy prestiż i szacunek. Dobrze, że z czasem to się zmieniło, chociaż bywają takie kraje, w których w dalszym ciągu jest to bardzo istotne... 

Sklep jubileo.pl w swoim asortymencie posiada drobiazgi dedykowane klientom o różnych upodobaniach. Prezentowane wyroby podzielone są na dwie kategorie, damską oraz męską. Jest miejscem przeznaczonym dla wszystkich poszukujących piękna, oryginalności, gdzie można w niskiej cenie kupić modną biżuterię. 

Postanowiłam się przyjrzeć ofercie nieco bliżej i skusiłam się na komplet damskiej biżuterii z tego działu: 
PERŁOWE PROSTOKĄTY
Jest to zestaw składający się z kolczyków i wisiorka z perłowym wypełnieniem z masy jubilerskiej.

Jeżeli chodzi o łańcuszek, to najbardziej podoba mi się jego perłowa zawieszka:

Umieszczona jest na łańcuszku typu "żmijka" z regulowaną długością, którą można dopasować wedle uznania.

Całkowita długość z regulacją wynosi 47 cm., natomiast sam łańcuszek, czyli żmijka, ma 40 cm. Czyli jest to właściwie standardowa długość.

Natomiast kolczyki, również z tym samym wypełnieniem w postaci perły, umocowane są na zapięciu typu "sztyft" z zatyczką. Zacisk również jest standardowy.



Komplet wykonany został z posrebrzanego metalu nieszlachetnego o błyszczącej powierzchni. Jest to fajna propozycja dla osób lubiących elegancję, a zarazem stonowane, nieprzesadne dopełnienie całego stroju. Sprawdzi się do pracy, na wieczór, na wszelkiego rodzaju uroczystości rodzinne. Dla mnie nie ma problemu zakładanie go również na co dzień.

Cena nie jest wysoka. Uważam, posrebrzanym dodatkom również należy dać szansę. Byleby nam nie dokuczało, nie powodowało uczuleń, a przede wszystkim nie czarniało. 

Mój komplet znajdziecie tutaj: komplet - Perłowy Prostokąt

Gwarantuję Wam wysoką jakość obsługi oraz błyskawiczną wysyłkę. Tak było w moim przypadku. 

A Wy co o tym myślicie? 

24 komentarze:

  1. Może nie są w moim typie, ale jakbym zobaczyła u kogoś to z pewnością by mi się spodobały;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Mojej mamie na pewno by się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy zestaw. Moja mama lubi taką biżuterię. Z pewnością polecę jej tą stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poznalam ten sklep niedawno i rowniez czekam na przesylke. Mam nadzieje ze będę również zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny ten komplet. Przez to że jest tak delikatny z pewnością będzie pasować na wiele eleganckich okazji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wolę złoto, ale sam komplet bardzo mi się podoba :) Wygląda elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny komplet chociaż bardzo rzadko noszę biżuterie

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi sie bardzo . musze rozejrzeć sie na stronie i wybrac coś rowniez dla siebie

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że nie pokazałaś jak wyglądają na Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam od nich biżuterię. Jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda ciekawie, chociaż nie do końca mój styl.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny komplet, przystępna cena! Idealne na prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  13. BArdzo podoba mi się ten komplecik

    OdpowiedzUsuń
  14. Sklepu nie znam, ale wybrałaś bardzo fajny komplecik. Ja nie mam nic przeciwko takiej biżuterii o ile, jak zauważyłaś, nie uczula czy nie czernieje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiekny, klasyczny komplet. Moze znajde cos na prezent dla mojej mamy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mój typ biżuterii, ale po za tym jest bardzo ładna. Może kupię mojej babci. Ona lubi taki styl.

    OdpowiedzUsuń
  17. Typowo klasyczny, elegancki komplet. Mam bardzo podobne kolczyki, uwielbiam je nosić.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudownie prezentuje się ten komplet :D ogólnie nie przepadam za taką biżuterią, ale ta wpadła mi w oko :d

    OdpowiedzUsuń
  19. Komplet delikatny a jednak ma coś w sobie

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny komplet! Bardzo mi się podoba. Jest skromny ale uroczy

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaki piękny komplet, idealny do eleganckich stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  22. fajny komplet, lubie taka delikatna biżuterie

    OdpowiedzUsuń
  23. Odradzam zakupy w Jubileo.pl, rzemyk który zakupiłem , przy delikatnej regulacji długości, pęka jak cieniutka nić !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.