Hej Kochani!

Do tej pory w chińskich sklepach internetowych zamawiałam głównie ciuchy. Tym razem postawiłam na dodatki do domu. Jakie? Zaraz zobaczycie.
Zdecydowałam się na sklep twinkledeals.com
Wiecie, że był tak zwany "Black Friday"? Można było kupić różne fajne rzeczy w niskich cenach,  jednak zdecydowałam się zamówić coś zupełnie innego.
Spójrzcie sami klikając w baner:
Until now, in Chinese online stores I ordered mainly clothes. This time I put on home accessories. What? You will see.
I decided to shop at
twinkledeals.com
You know that was "Black Friday"? You could buy various cool things at low prices, but I decided to order something completely different.
Look at the banner by yourself:

https://www.twinkledeals.com/promotion-black-friday-special-252.html?lkid=11830284

Ja wybrałam sobie fajne rzeczy w niskiej cenie, ale o tym opowiem Wam wkrótce.
Tymczasem zobaczcie, co wybrałam do pokoju dzieci. 
I chose cool stuff at a low price, but I'll tell you about it soon.
Meanwhile, see what I have chosen for the children's room.

PHOTO FRAME SWEET WOODEN HOME DISPLAY DESK DECOR


Będę mogła umieścić ich zdjęcie. Lubię tego typu dekoracje. Takie banalne, ale cieszą oko w domu.
I will be able to put their picture. I like this kind of decor. Such a banal, but enjoy the eye at home.

Słynne cotton balls. Uwielbiam w każdym kolorze.
Famous cotton balls. I love every color.

COTTON BALL - 2 M, 20 LED


Mogę ich posiadać miliony. Świetnie zdobią każde pomieszczenie. 
Plus przydadzą mi się do zdjęć.  
I can have millions of them. They decorate each room very well.
Plus they will add me to the pictures.

WALL STICKERS REMOVABLE WASHABLE CHALKBOARD BLACKBOARD

Postanowiłam zamówić naklejkę zmywalną. Nie wiem, jak praktycznie ona wygląda. Zamierzam wyciąć odpowiedni rozmiar i przykleić z boku mebli kuchennych, aby notować ważne informacje. 
I decided to order a washable sticker. I do not know how practically it looks. I'm going to cut the right size and glue on the side of the kitchen furniture to note important information.


Podoba mi się różnorodność zastosowania. Duże, małe - wedle gustu i uznania.
I like the variety of applications. Big, small - according to taste and appreciation.


Często piekę. Dla mamy, dla taty, dla dzieci. Ale zawsze brakowało mi literek do ozdabiania.  Zwłaszcza dla taty. On lubi różne dedykacje.
Often baked. For mom, for dad, for children. But I always lacked letters to decorate. Especially for Dad. He likes various dedications.

HAPPY BIRTHDAY AND ALPHABET CAKE CHOCOLATE BAKING MOLD


I coś dla fanów słynnych filmów...
And something for fans of famous movies ...

SET HERO STYLE BUILDING BLOCK EDUCATIONAL MOVIE


Mój syn powiedział, że musi je mieć. Nie mogłam odmówić. Przy okazji pokażę Wam całą naszą załogę ludzików lego. 
My son said he must have them. I could not refuse. By the way, I will show you all our crew of lego men.

Ostatnią  rzeczą, którą właściwie wzięłam w ostatniej chwili to czapka dla mojego T. 
W grudniu jedzie w góry, przyda mu się. Zaś ja muszę o takich rzeczach dużo wcześniej myśleć. 
The last thing I actually took at the last minute was a hat for my T.
In December he goes to the mountains, it will be useful. And I have to think about such things a lot earlier.

KNITTING VELVET LINING BEANIE HAT


Dziwię się, że wreszcie zamowiłam sobie to wszystko. Zawsze do koszyka wpada mi co innego. Jednak tym razem stanowczo powiedziałam nie. Mam nadzieję, że może i Wam wpadnie coś w oko.
Lubicie dodatki do domu?
I'm surprised that I finally ordered it all. Every time  in my bag get something else. But this time I firmly said no. I hope you can catch something.
Do you like home accessories?



23 komentarze:

  1. Uwielbiam dodatki wszelkiego rodzaju! Gdybym tylko mieszkałam na swoim, ech....zbankrutowałabym prawdopodobnie:)
    Zaintrygowałaś mnie ta naklejką zmywalną, baaaardzo jestem jej ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Figurki zamówiłam też. Taka tablica to super sprawa. Kuba dostał od mojej przyjaciółki i często z niej korzystać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne dodatki do mieszkania te cotton balls mam i są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dodatki wyglądają super ;) też chcę zamówić Cotton balls ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naklejka zmywalna to świetna rzecz, sama bym taką chętnie zamówiła. Cotton ballsów mam już dwa sznurki, ale ich to też nigdy za wiele;D

    OdpowiedzUsuń
  6. No co jak co z tego zamówienia nie dziwią mnie tylko Cotton Ball :D Bo wiem jak na nie " chorujesz " ale cała reszta to dla mnie totalne zaskoczenie ;o A gdzie sweterki, ubranka dla maluchów ? :D
    Ale trzymam kciuki, żeby wszystko okazało sie HITEM ! <3
    I nie mogę się standardowo doczekać Twojej recenzji kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  7. gadzety do domu to mój nałóg :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna czapa, na pewno będzie cieplutka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne dodatki. Rowniez czekam na swoje pierwsze zamowienie z tego sklepu aale glownie to na ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lego z superbohaterami fajnie wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Całe zamówienie bardzo fajne. Nie wiedziałam że mają kule, muszę też zamówić.

    OdpowiedzUsuń
  13. Daj znać jak przetestujesz tą ścieralną naklejkę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne rzeczy :D Najbardziej czapka mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawi mnie ta naklejka, niezły bajer się wydaje :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem bardzo ciekawa jak będą się na żywo prezentować cotton balls, ponieważ na zdjęciu wyglądają świetnie! 😍 Uwielbiam takie dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow, wszystko mi sie podoba. swietne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zamówienie. Podoba mi się ta ramka i cottony. Ja niedawno pierwszy raz kupiłam córce te lampki i jesteśmy nimi zachwycone

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne są te ledowe kule, sama się nad nimi zastanawiałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.