Hej hej !

Black Friday mnie nie ominął. Broniłam się rękami i nogami... Ale skusiłam się i zamówiłam kilka rzeczy z zaful.com

Black Friday Sales  kuszą swoimi promocjami...


Moje dzieci mają takie bluzy, które kupiłam w Lidlu, więc i mojemu T. postanowiłam ją zamówić. Fajnie będą we troje wyglądać. 



Kolejne trzy pozycje są dla mojej mamy. Z nią iść na zakupy graniczy wręcz z cudem. Nic jej się nie podoba. Dlatego postanowiłam jej po prostu zamówić i dać do ręki. Podstępem ukradłam jeden z jej sweterków i bluzkę, abym mogła spokojnie wszystko sobie pomierzyć. Chyba się nie kapnęła nawet, że czegoś brakuje, póki co nie dzwoniła i lepiej niech tak zostanie. Muszę przy okazji podrzucić z powrotem na miejsce. 




Wpadło i mi coś w oko..

Malutka, brązowa torebeczka. bardzo takie lubię. Posiadam tylko jedną biało-czarną. Ale potrzebuję akurat w tym kolorze, a poza tym poszukam jeszcze czarnej i szarej, ale to przy okazji. 




Pędzle... Tego będzie mi wiecznie mało. Już raz je zamawiałam, ale niestety do mnie nie dotarły. Dlatego będzie to podejście no. 2. Potrzebuje m.in. do zdjęć na bloga. 



Mam nadzieję, że zamówienie dotrze w odpowiednim momencie. Zdaję sobie sprawę z tego, że na chwilę obecną bardzo dużo osób kupuje z myślą o zbliżających się już Świętach i gwiazdce. 

Najbardziej ciekawa jestem rzeczy dla mojej mamy  - trzymajcie proszę kciuki, aby jej pasowało i się spodobało. 



21 komentarzy:

  1. Pędzle ze złotymi trzonkami i różowym włosiem bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. torebka cudo i jestem ciekawa tego białego sweterka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuk :) Super zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko mi sie podoba. Pedzle mam i polecam

    OdpowiedzUsuń
  5. te pędzle mam :)
    a biały sweterek cudo

    OdpowiedzUsuń
  6. Do mnie właśnie przyszły nowe pędzle od Zaful! ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam mocno kciuki, by prezenty były dobre i oczywiście dotarły na czas!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszula która zamówiłaś mamie jest cudna ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.