Czas na kolejny wpis dotyczący sklepu rosegal.comRosegal Valentines GiftBest Valentines Gift Best Valentines Gift 2018
I tak oto dla Pań wybrałam 3 rodzaje rękawiczek, aby dłonie były zawsze ciepłe:
Time for the next entry regarding rosegal.com and Rosegal Valentines GiftBest Valentines Gift and Best Valentines Gift 2018.
And so for ladies I chose 3 types of gloves, so that our hands are always warm:



A może planujecie walentynkową randkę i poszukujecie czegoś wyjątkowego?
Oto moje propozycje: 
Or maybe you are planning a Valentine's date and are you looking for something special?
Here are my suggestions:


Mamy coś dla pań, dlatego czas na panów, tutaj wybrałam dwa płaszcze
We have something for women, so it's time for men, here I chose two coats:



Ja spędzam ten czas tak jak każdy inny dzień. Zapewne dostanę różę jak zawsze. Szczerze mówiąc nie lubię Walentynek. 
Żeby tylko mój takie nosił to bym mu zamówiła ten czarny po lewej. 
A jak to jest u Was? 
Lubicie Walentynki? Planujecie coś specjalnego? 

I spend this time like any other day. I will get a rose as always. I honestly do not like Valentine's Day.
If only my one would wear it, I would order him black on the left.
And how is it with you?
Do you like Valentine's Day? Are you planning something special?

The valentines activity start on January 12th

21 komentarzy:

  1. Lubię walentynki - spędzam ten czas z ukochanym :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Rękawiczki i sukienki są świetne. Ja w walentynki spędzam czas z narzeczonym. Zawsze robi mi niespodziankę i zabiera do teatru, galerii i innych miejsc, które lubię.

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczne są te rękawiczki bez palców, na pewno wygodnie się w nich pisze smsy oraz prowadzi auto.świetne propozycje

    OdpowiedzUsuń
  4. Męskie płaszcze piękne! Muszę Macieja namówić na takie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubię walentynki :) w tym roku pewnie wybiorę się z mężem na kolację i do kina :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja wlasnie mysle nad rękawiczkami bez palców :D

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja nie obchodze walentynek haha :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne są sukienki i płaszcze męskie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystko chetnie bym ujrzala na Twoim blogu xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten pierwszy męski płaszcz jest naprawdę super! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te trzy sukienki bardzo mi się spodobały, mam nawet problem ze wskazaniem jednej najładniejszej;>

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsze rękawiczki i druga sukienka mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jakie urocze rękawiczki sama bym sobie takie sprawiła!

    OdpowiedzUsuń
  14. Płaszcze są piękne. Mój mąż uwielbia takie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne są te trzy sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czerwona sukienka wygląda przepięknie. Jak dla mnie szkoda tylko, że nie jest trochę krótsza.

    OdpowiedzUsuń
  17. Rękawiczki już mam, ale tej czerwonej sukieneczce nie umiałabym chyba odmówić:) Płaszcz super, muszę mojemu pokazać, bo ostatnio coś wspominał, że taki chce:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.