Wreszcie dotarło do mnie baaaaaardzo długo wyczekiwane zamówienie z zaful.com. Po dwóch miesiącach mam je w domu, więc przejdę może do sedna sprawy.


Zamówiłam mojej mamie ramoneskę. Sama przeszukała wszystkie oferty i właśnie na tą się zdecydowała. Jej uwagę przyciągnął głównie kolor.



I tu szok w trampkach! Jest identyczna jak na zdjęciu, zaś kolor na żywo prezentuje się jeszcze ładniej. Jest to żywa czerwień.


Największy rozmiar to L. Zaryzykowałyśmy. Skoro na mnie M jest dobra, to byłam pewna, że na moją mame L będzie idealna. Na stronie jest nawet jedna recenzja do tej kurtki. Stwierdziłyśmy, że jeśli nie będzie odpowiednia na mamę, to ja z miłą chęcią ją przygarnę. Aczkolwiek długość rękawów w opisie ostudziła mój entuzjazm.
Kiedy mi listonosz przyniósł paczkę, od razu ją przymierzyłam i wiedziałam, że mama się nie zapnie. Bankowo. Ale ona nigdy kurtek wiosną nie zapina. Więc była nadzieja.
Niestety w ramionach jest na nią za wąska. Leży świetnie, jest lekko krótsza niż moja, rękawy są na nią nawet ciut dłuższe. Tego to jej akurat pozazdrościłam!

Także ani ona, ani ja jej nie wykorzystamy. No taka ramoneska z podwiniętymi rękawami w moim wydaniu raczej odpada, prawda? Nie wygląda to dobrze. Dlatego powędruje do innego użytkownika, a my będziemy szukały XL.

Drugą rzeczą z paczki jest koszula.



Również i ona wygląda tak samo, jak została przedstawiona w sklepie. 


Akurat chciałam ją dla siebie, jednak jakość materiału pozostawia wiele do życzenia. Przeważa tu niestety poliester. Czuć to już w dłoniach, zaś w świetle dziennym wręcz lekko błyszczy.
Oczywiście standardowo rękawy mam za krótkie... Nosiłam ją już kilka razy, jednak pod spód zakładałam bawełniany t-shirt. Wiosną i latem nie będzie się nadawać, ponieważ ze względu na materiał po prostu się w niej zaparzymy!


Także to by było na tyle. Po raz kolejny się zawiodłam. Przykro mi, że ramoneska nie sprawdziła się mojej mamie. Na tym najbardziej mi zależało. Ponieważ w dalszym ciagu trwa valentines sale 2018 będę w dalszym ciągu poszukiwać czerwonej ramoneski dla mojej mamy.

Chciałam Wam ramoneskę pokazać na sobie, ale będę szczera: wyglądam jak kretyn! Więc wybaczcie. Zaś koszula jest w tej chwili w praniu.

33 komentarze:

  1. Szkoda, że to zamówienie okazało się wielkim rozczarowaniem, ja także mam problem z krótkimi rękawami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety nic dla mnie tym razem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurtka bardzo ładna :)

    http://kiudlis.blogspot.com/2018/01/mam-nadzieje-ze-wiesz-ze-mozesz-mi.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietna kurtka, aż zal ze nie pasuje 😯

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne rzeczy szkoda, że rozmiarowo do niczego :(

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę powiedzieć, że ta koszula wygląda super, mam kilka podobnych własnie z chińskich stron i jestem zadowolona, kolor ramoneski też by mi nie odpowiadał

    OdpowiedzUsuń
  7. Super jest ta kurteczka, szkoda że rozmiar nie taki

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że ta koszula nie jest z lepszego materiału, bo prezentuje się bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda tej kurteczki - może ktoś inny przygarnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mialam tą bluzke ale oddalam komus bo material porażka ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że ramoneska okazała się nie pasować ani Tobie, ani mamie :(
    Ładna jest cholera :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że się rozczarowałaś tym zamówieniem. Ja mam podobną koszulę, ale bez haftu - nie dość, że poliester to jeszcze jeden rękaw dłuższy, a drugi krótszy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie się ta kurtka bardzo podoba. Mam zwyczaj podwijania rękawów we wszystkim, nie lubię mieć czegoś na nadgarstkach tak więc dla mnie byłaby idealna.

    OdpowiedzUsuń
  14. Obie rzeczy są bardzo ładne. Szkoda, że to niewypały... Sama zastanawiałam się nad tą koszulą I dobrze, że jej nie zamówiłam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Tą koszulę też jedną zamówiłam, one są jak cerata.

    OdpowiedzUsuń
  16. szkoda, że zamówienie nie spełniło Twoich oczekiwań

    OdpowiedzUsuń
  17. Też niedługo ramoneskę będę zamawiała i aż się boję tego dnia jak przyjdzie... Te rozmiary na ich stronach są dziwne.

    OdpowiedzUsuń
  18. Koszulka jest bardzo ładna. W sumie ramoneska na zdjęciach też ładnie wyglada

    OdpowiedzUsuń
  19. Z tych stron ciężko trafić w cokolwiek jakościowo dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ramoneska wygląda na prawdę szałowo.

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda, że tak kiepsko wypadło to zamówienie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale szkoda tej kurteczki, taka ładna, a nie wypaliło. Może następnym razem znajdzie się odpowiedni rozmiar;>

    OdpowiedzUsuń
  23. Wielka szkoda, że z ramoneską nie pykło bo rzeczywiście jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
  24. Koszula świetna. Szkoda tylko, że materiał taki kiepski.

    OdpowiedzUsuń
  25. Szkoda ramoneski bo pięknie wygląda .

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo lubię czerwony kolor <3 Może wzajemna obserwacja ?
    Klaudiaonelive Blog<3

    OdpowiedzUsuń
  27. Obie rzeczy mi się podobają, szkoda, że ta koszula jest z poliestru

    OdpowiedzUsuń
  28. Szkoda, że się nie udało. Rzeczy, które wybrałaś, wizualnie prezentują się super. Następnym razem ;) Dodaję do obserwowanych, podoba mi się Twój blog.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    www.wydru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ta ramoneska jest piękna !!!
    A koszula wygląda równie dobrze, szkoda, że rękawy są krótkie ;/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ramoneska jest śliczna, szkoda że w tej koszuli rękawy za krótkie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.