Czas na kolejne zakupy w sklepie zaful.com. Postanowiłam skorzystać z trwającej promocji w związku z:
valentine's sale 2018
valentine's sale
valentine day special

Uwielbiam sweterki z tego sklepu, dlatego jeden z nich postanowiłam zamówić. Po raz kolejny będę miała szanse sprawdzić rozmiarówkę "one size". Jednak gdyby coś było nie tak, powędruje on do mojej mamy. Gorzej, jak będzie dobry - będziemy się bić o niego haha. 


Nie wiem do końca, co mnie wzięło i czy dobrze robię, ale znalazłam dwie fajne sukienki na lato. Pierwsza z nich to polka w groszki. 



Natomiast druga w kolorze musztardowym spodobała mi się pod względem kroju. 



Syrenie ogony dotarły już do Polski i widziałam u nas w sklepach. Właściwie nie wiem, po co i na co mi, ale skorzystałam z dość dużej promocji i wybrałam sobie różowy, chociaż nie przepadam za akurat tym kolorem. Jednak jest on delikatny. Może się przyda kiedyś. 



W ostatniej chwili znalazłam zabawne szklanki z motywem kotka. A rączka to ogonek. Bez zastanawianie się wzięłam dwa. Jakby się moim chłopcom spodobały, to im dam, chociaż zamawiam je z zamiarem podarowania ich pewnej osobie. 

klik - 220ml Cute Cat Glass Mug Tea Milk Coffee Cup English Words For Home Office - Black

To by było na tyle dzisiaj. Cieszę się, że są tak fajne, korzystne ceny, obok których oczywiście nie mogłam przejść obojętnie. Zakupoholizm trwa dalej .... !

(klik w banner)

26 komentarzy:

  1. Też zamówiłam sobie teraz taki śliczny koci kubeczek - mam nadzieję, że przyjdzie w całości, bo odkąd go zobaczyłam wiedziałam, że muszę go mieć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kubki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też niestety jestem zakupoholiczką,ojć tylko wiadomo czego zawsze brakuje

    OdpowiedzUsuń
  4. te sukienki są cudowne, idealnie w moim stylu, dziękuję Ci , że je znalazłaś to sobie zamówię, ja wcześniej na nie nie trafiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te kocie szklanki są mega fajne! Dodaję link do zakłądek i chętnie skuszę się na nie w przyszłości :D

    OdpowiedzUsuń
  6. kocyk i szklanki bardzo mi sie podobaja, mam tyle szklanek ale z takim motyw jeszcze nie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem 100% kociarą i muszę tą szklankę zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też zamówiłam te szklanki z motywem kotka, są śliczne

    OdpowiedzUsuń
  9. Spodobał mi się ten biały sweterek :) On już taki bardziej wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta czerwona sukienka bardzo mi się podoba. Chętnie ją zamówię.

    OdpowiedzUsuń
  11. kubek mi się z kotem spodobał :d

    OdpowiedzUsuń
  12. Syreni ogon bardzo fajny, sama miałam na niego ochotę jakiś czas temu, ale nie zamówiłam. W sumie szkoda! ;>

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej z całego zestawienia przemówił do mnie biały sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niezbyt przekonują mnie te koce ale może kiedyś się skuszę :) świetne kubeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam na haul z sukienkami 😉

    OdpowiedzUsuń
  16. Kubki wyglądają uroczo 😃

    OdpowiedzUsuń
  17. Moja córka zakochalaby się w kubku ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Syreni ogonek jest doskonały na zimowe wieczory.

    OdpowiedzUsuń
  19. Syrenie ogony to absolutny hit. My też już namy

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny jest ten biały sweterek.

    OdpowiedzUsuń
  21. KUBKI SĄ GENIALNE KOCHANA !
    I ogon oczywiście boski :D także myślę nad zamówieniem go :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Musztardowa sukieneczka też mi się podoba pod względem kroju, bo jeżeli o kolorystykę chodzi to już niekoniecznie. Ten ogonek to mi się by przydał, bo ja to wieczny zmarzluch jestem:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.