Dzisiejszy haul dotyczyć będzie pewnych gadżetów do łazienki zamówionych w sklepie rosegal.com
Postanowiłam przejrzeć dział bath accessories

I do koszyka wpadło mi kilka rzeczy. Jakich? zaraz się wszystkiego dowiecie. 

Skusiliśmy się, a właściwie mój syn, na 3 - częściowy zestaw do łazienki

klik - 3Pcs/Set Flannel Plank Starfish Bath Toilet Mat

Jakość wykonania bardzo mi się podoba. Jest miękko i przyjemnie. I ma dobrą przyczepność, więc się nie poślizgniemy.


Zestaw, zestawem, ale domówiłam jeszcze małą matę pod kabinę prysznicową. 


Kiedy wychodzimy spod prysznica fajnie jest mieć coś miękkiego na kafelkach. Raz, żeby nie wywinąć czasem orła, a dwa, ponieważ jest zimno w stopy. Szkoda, że jest tylko różowa. Wolałabym jakiś inny, uniwersalny kolor pasujący mi do łazienki.


Lecąc dalej według zamówienia wybrałam też dwa białe kubeczki na szczoteczki do zębów, bądź pastę - kto jak woli, przeznaczenie jest dowolne.



Dla dzieci wzięłam dwa małe ręczniczki, które wiszą tuż przy wannie. Tym razem jakość mi się podoba, są chłonne. Zamierzam jeszcze im domówić. Nie mają sznureczków, aby zawiesić na haczyk. Ale doszyłam. 



I na koniec dwie takie w kropeczki.... biedroneczki.



Służą do przechowywania szczoteczek do zębów. W zestawie mają 3 silikonowe przyssawki, które wkładamy sami z tyłu w wycięte dziurki. Dzięki temu trzymają się na kafelkach. I powiem Wam, że to petarda! Tak mocno się przyssały, że nie szło ich odczepić. Musiałam podważać nożem.
W naszym przypadku mają inne przeznaczenie, co widać poniżej.


Jestem baaaaardzo zadowolona z całości. Biedronki wymiatają! Kiedy wchodzę do łazienki i na nie patrzę uśmiech na ustach sam z siebie się pojawia. Dzieci mają fun, więc wszystko jak najbardziej polecam.

31 komentarzy:

  1. Kubek na szczotki wpadł mi w oko, fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię różne dodatki, ale w mojej łazience jest ich najmniej, niestety. Jakoś zaniedbałam ostatnio to miejsce. Chętnie kupię taki różowy dywanik, bo wygląda ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie narzekaj! Dywanik rozowy idealnie pasuje do Twych kapci!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny ten różowy dywanik :D Biedronki są super, też mamy

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne dywaniki ale to właśnie biedrobki najbardziej zwracają uwagę , słodkie są :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten różowy dywanik jest przeuroczy, z chęcią bym go przygarnęła niekoniecznie nawet do łazienki, haha. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne dodatki. Llubie takie , tworzą ciepłą atmosferę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow ile cudownych dodatków do mieszkania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne gadżet. Dzięki nim łazienka będzie w pełni wyposażona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dywanik ze stópkami uroczy. I te pojemniki dla dzieciaków rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kubeczki na szczoteczki bardzo fajne, lubię takie zdecydowanie bardziej od jakichś ozdobionych mazajami i kwiatkami;>

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten różowy dywanik ekstra - szkoda że taki mały.

    OdpowiedzUsuń
  13. No musze Ci powiedzieć, że podobają mi się te dywaniki do łazienki xd ten różowy jest bomba... Szkoda tylko, że nie ma innych kolorów xd bo moja łazienka jest biało czara i wyglądał by komicznie xd

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajne dodatki do łazienki. będę musiała pomyśleć o dywanikach, bo moje to już się nadają do wymiany :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie dodatki potrafią odmienić łazienkę i sprawić, że będzie przyjemniejsza

    OdpowiedzUsuń
  16. ten chodniczek stopy jest świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten dywanik różowy fantastyczny jest .Obserwuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsze dywaniki są super :) A drugim zdjęciem mnie rozbawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też nie wyobrażam sobie nie mieć dywanika po wyjściu z kąpieli :) Widzę, że zakupki bardzo udane -świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialne te biedronki. Musze zamowic dla moich dzieci

    OdpowiedzUsuń
  21. Zastanawiam się nad tymi dywanikami, ale wiele osób już je polecało to pewnie zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  22. No to łazienkę masz zaopatrzona kochana:) widziałam już kilka tych zestawów łazienkowych i chyba też sobie zamówię:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne te kubeczki laadnie sie prezentuja :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam te biedronki i jestem mega zadowolona z nich. Super zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  25. Biedronki muszę zamówić. Mój Antoś widział je już na stronie i było "chce to" :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten różowy ręcznik wygląda super ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kubek na szczotki wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.