Chyba nie muszę nikomu tłumaczyć, że biżuteria jest nieodłącznym elementem naszego codziennego życia.
Już jako mała dziewczynka podziwiałam ją u mojej mamy i jej sióstr. Wszystko miały posegregowane w odpowiednich kasetkach.

W dzisiejszych czasach j ja takową posiadam, w której kolekcjonuje wszystkie swoje błyskotki przeznaczone na każdą okazję. Najbardziej lubię pierścionki oraz srebrne i złote naszyjniki.


Ze względu na zbliżający się Dzień Kobiet chciałabym Wam dzisiaj przedstawić pewną propozycję, która pochodzi z kolekcji firmy W.KRUK. A jest to srebrny naszyjnik koła.
Tak bardzo mi się spodobał, iż postanowiłam sprawić sobie przyjemność i go zamówić.


Podoba mi się sposób, w jaki każda zamówiona rzecz jest zapakowana. Skromne, eleganckie pudełeczko przewiązane jedynie złotą wstążką z nazwą firmy powoduje, że sam widok opakowania cieszy oko. Doceniam takie detale.


Kiedy otworzyłam ujrzałam piękny, srebrny naszyjnik z nowej kolekcji "KOŁA" od W.KRUK.


Na pierwszy rzut oka widać mocno ostatnio popularne, otwarte koło, które jest symbolem doskonale znanej nam ... Karmy. Podobno jest to jeden z najsilniejszych symboli. Prawo Karmy mówi, że dobre czyny wracają do nas jako szczęście, złe zaś jako cierpienie. 

Wszystko świetnie się ze sobą komponuje. Zawieszka przypomina mi również klucz.


Całość wykonana jest ze złoconego srebra. Jego całkowita długość to 45 cm. Mamy również tzw. przedłużkę, która wynosi 5 cm.  Posiada regulowane zapięcie, co ułatwia dopasowanie i umożliwia noszenie go wyżej, bądź niżej na dekolcie.

Do paczki może być dołączony bilecik z życzeniami o dowolnej treści. W tej sytuacji należy wpisać tekst na bileciku w komentarzu do zamówienia oraz zaznaczyć, iż jest to zamówienie na prezent.



Do kompletu znalazłam również kolczyki złote koła.


Naszyjnik przypomina mi, że w życiu należy czynić dobro. Każdy nasz ruch niesie ze sobą konsekwencje, a czy dobre czy złe - to już zależy tylko i wyłącznie od nas samych.


Lubicie sobie czasem sprawiać przyjemność?  
Czy biżuteria to dobre rozwiązanie na prezent?
Jestem ciekawa Waszego zdania.

32 komentarze:

  1. Która kobieta nie chciałaby dostać biżuterii. Ja uwielbiam kolczyki i naszyjniki. Ten jest przepiękny!! Delikatny i nienachalny. My kobiety czasami po prostu musimy się same rozpieszczać, a cóż będzie wspanialsze niż nowa błyskotka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudo! Gdyby był w kolorze srebra to byłby to dla mnie prezent idealny.

    OdpowiedzUsuń
  3. super łańcuszek, mam od nich sporo biżuterii :)zawsze dostaję głównie od chłopaka

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny łańcuszek i przywieszka

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolczyki jak i naszyjnik są śliczne :) Mimo, iż nie noszę biżuterii taką bym z uśmiechem na twarzy przyjęła ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie podobają mi się wszelkie błyskotki jednak jestem z tej grupy osób, które chętnie by kupowały czy dostawały lecz później w nich jakoś nie chodzę. Może gdybym miała jakiś fajny organizer na biżuterie to by się zmieniło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny jest ten naszyjnik :) Ta firma ma śliczną biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli ktoś lubi biżuterię to na pewno będzie zadowolony. Ja nosze tylko kolczyki i mam już swoje ulubione, więc takich prezentów nie dostaję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Subtelna biżuteria na dzień kobiet to idealny prezent. Bardzo mi się podoba Twoja propozycja, i chętnie bym taki prezent dostała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam bardzo serdecznie w ten mroźny zimowy dzień Przyznam szczerze że bardzo mi się podoba aranżacja zdjęć wisiorek do mnie nie przemawia ale kolczyki są naprawdę piękne pozdrawiam cię bardzo serdecznie i życzę przyjemnego weekendu

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. naszyjnik mam taki sam, prześliczny jest i świetnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ladny naszyjnik ;) bylabym zadowolona z takiego prezentu

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny zestaw ! Uwielbiam takie dodatki

    OdpowiedzUsuń
  14. Podrzucę "niechcący" Twój wpis mojemu mężowi :D Zobaczymy co dostanę na Dzień Kobiet :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam taką biżuterie. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uważam że biżuteria to jeden z tych bezpieczniejszych prezentów. Niewiele kobiet nie lubi biżuterii i jeśli zna się jej gust to naprawdę świetny pomysł. Ja dziś dostałam od męża kolczyki tak zupełnie bez okazji i jestem nimi zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam biżuterię i najchętniej kupowałabym ją kilka razy w miesiącu. Bardzo nie lubię długich wędrówek po centrach handlowych w poszukiwaniu odzieży czy butów, ale w sklepach W. KRUK mogę spędzić nawet I pół dnia na przeglądaniu tych cudownych dodatków.

    OdpowiedzUsuń
  18. Biżuteria to ZAWSZE idealny pomysł na prezent dla kobiety! Zawsze powtarzam to mojemu ukochanemu ;D Jednak trzeba dobrze wiedzieć, co dana osoba lubi aby sprawić jej prawdziwą przyjemność ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. piekny jest ten naszyjnik. Wyglada nieprzecietnie i oryginalnie. Nie pogardziłabym takim prezentem

    OdpowiedzUsuń
  20. To zawsze dobry pomysł na prezent, a łańcuszek jest prześliczny.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta biżuteria jest na prawdę piękna, niby nie wierzę w karmę, ale czasami mam wrażenie, że jednak się sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny naszyjnik, bardzo lubię takie wzory biżuterii. Jest i delikatny i wyrazisty zarazem. Kolczyki, które pokazałaś też są bardzo ładne, muszę zobaczyć więcej rzeczy w tej kolekcji;>

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja do kruka uwielbiam naszyjniki, ten mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Biżuteria jest bardzo dobrym prezentem dla każde kobitki na każda okazje. chyba że istnieją takie, co jej nie lubią ;) (ja żadnej takiej nie znam ;p) Przepięknie prezentuje się ten naszyjnik. Lubię biżuterie symboliczną, która coś przekazuje sobą, a ta właśnie do takiej należy!

    OdpowiedzUsuń
  25. Kruk ma prześliczną biżuterię, jeszcze nigdy się na nich nie zawiodłam. A te kolczyki są przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  26. Chyba każda kobieta jest niczym sroczka, uwielbia wszystko co się świeci :D i takim zestawem wcale bym nie pogardziła :D do tego jakie piękne opakowanie ! <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie ukrywam, że mi wybór prezentu zawsze sprawia ogromny problem! Na szczęście odkryłem ostatnio ciekawy sklep internetowy, w którego ofercie można znaleźć naprawdę ciekawe prezenty w dobrej cenie. Jest nim https://4gift.pl/prezenty/prezent-dla-niej

    OdpowiedzUsuń
  28. Biżuteria fajna rzecz, a jak! Ale też prezentem mogą być na przykład nowe, modne buty https://butymodne.pl/laura-mode-skora-ekologiczna-p296.f117.html , które będzie można nosić np. do nowej sukienki... oj możliwości jest naprawdę sporo

    OdpowiedzUsuń
  29. Biżuteria to oczywiście bardzo dobry pomysł na prezent, na różne okazje. Generalnie najważniejszą zasadą jaką powinno się kierować przy wyborze, to co dana osoba lubi. W końcu różne są gusta. Na przykład wiele kobiet ucieszyłyby takie prezenty jak na stronie https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-kobiet . Mi samej kilka rzeczy wpadło w oko. Muszę mężowi podpowiedzieć.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.