Equilibra to jedna z firm, którą bardzo polubiłam ze względu na dużą zawartość aloesu. Miałam okazję wypróbować już szampony, peeling, a także kosmetyki dla dzieci. Zaś perfekcyjnie sprawdził się u mnie np. olejek nabłyszczający do włosów z linii Tricologica. Jeśli chodzi o pielęgnację włosów to jest to mój hit. Recenzję na jego temat znajdziecie tutaj.

Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić nowość, a jest nim aloesowe przeciwstarzeniowe serum do twarzy z kwasem hialuronowym.


Zawiera pewną mieszaninę, a jest to:
- kwas hialuronowy wielocząsteczkowy, który działa na powierzchnię skóry, wygładza i chroni przed utratą wody,
- kwas hialuronowy małocząsteczkowy, który dostaje się w głąb skóry, łącząc się z kolagenem trwale nawilżając skórę.

Ponadto znajdziemy olej z pestek winogron, który ma zmiękczać skórę oraz odżywczy olej ryżowy. Equilibra słynie z bogatych składników, dlatego też w kosmetykach nie znajdziemy parabenów, silikonów, czy olei mineralnych. Znalazłam tylko jeden PEG-20 Stearate.

W jakim celu należy go używać?
Sama nazwa wskazuje, że jest to wygładzające, przeciwstarzeniowe serum do twarzy, które ma się łatwo wchłaniać, rozświetlać skórę i pozostawić ją gładką.


I faktycznie jest to prawda. Otrzymujemy skromną, smukłą buteleczkę, wyposażoną w wygodną do aplikacji pompkę.


Jej zawartość to 30 ml. Wydawać by się mogło, że jest jej bardzo mało. Jednak jak dla mnie jest to ekonomiczny, wydajny produkt. Dwie "pompki" wystarczyły mi, aby pokryć całą twarz. Konsystencja jest idealna, nie gęsta, ani lepka, szybko i łatwo się wchłania i nic nam nie zapycha. Skóra jest gładka i odpowiednio nawilżona. Nie ma uczucia ściągnięcia. Oleje z pestek winogron i ryżowy mają tutaj duży wpływ. Zaś 50% żelu aloesowego bardzo przyjemnie nawilża i daje ulgę. Z pewnością zmarszczki niweluje, ale akurat w tej kwestii trudno mi to zauważyć, ponieważ jeszcze nie posiadam ich zbyt dużo.


Serum można stosować również jako bazę pod makijaż. Nie jest tłusto, nic się nie roluje, za to fajnie wygładza nam skórę przygotowując ją do dalszego etapu.

Cieszę się, że po raz kolejny firma Equilibra mnie nie zawiodła. Gości u mnie już na stałe i mam nadzieję, że tak pozostanie.


Czy znacie firmę Equilibra?
Który kosmetyk sprawdził się u Was najlepiej?

44 komentarze:

  1. Serum nie miałam, ale ogólnie to lubię kosmetyki tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. This is so inspiring!
    I love the post:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam próbkę tego produktu i mile zaskoczył mnie jakością! Jak zużyję żel Holika Holika to sięgnę po to cudo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprobuj jak skonczysz. To serum jest bardzo lekkie :)

      Usuń
  4. uwielbiam aloes w kazdej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham aloes w każdej formie, więc muszę poszukać tego serum :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat Equilibra ma mnostwo kosmetykow z aloesem :) z pewnoscia cos wybierzesz :)

      Usuń
  6. Nie znam tej firmy ale Twoja opinia jest zachęcająca do zakupu jak i sam wygląd eleganckiego flakonika ;)
    Nie dawno kupiłam bazę pod makijaż Bell ale mi się niestety roluje :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten bedzie doskonaly. Szybko sie wchlania i co najwazniejsze, wlasnie nie roluje :)

      Usuń
  7. Aloes świetnie wpływa na moją skórę dlategp chętnie bym poznała ten specyfik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam to serum, bardzo fajne, pod makijaż idealne!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubię produkty Equlibra , dotad zaden mnie nie zawiodł/

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam z widzenia, nie miałam okazji jeszcze używać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znałam, ale z tego co mówisz warto wypróbować :) Może sięgnę po to :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwlaszcza jako baza pod makijaz doskonale sie sprawdza :)

      Usuń
  12. Wow, nie sądziłam , że equalibra ma takie produkty, Jestem naprawdę w szoku. Na sam początek muszę powiedzieć, że podoba mi się ta buteleczka. Jest skromna, minimalistyczna, ale w pięknym wyrazistym kolorze. Ja zmarszczek także jeszcze nie posiadam, ale po mimo to z przyjemnością poznałabym ten produkt, zwłaszcza, że mnie także equalibra ani razu jeszcze nie zawiodła zarówno w pielęgnacji mojego ciała jak i pielęgnacji moich dzieci :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię kosmetyki, które mają w sobie aloes. Dobrze się u mnie sprawdzają. Marki nie znam, ale chętnie kupię na testy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedys mialam pewien inny produkt z aloesem i mnoe zawiodl. Dlatego pozostaje z Equilibra :)

      Usuń
  14. Chętnie testuję kosmetyki z aloesem w składzie, ma u mnie fajnie działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze znam kosmetyki Equlibra, jednak ostatnio zaczęły mnie uczulać i zrezygnowałam z ich używania.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tych produktów, ani firmy. Bardzo lubięe kosmetyki z aloesem i może kiedyś ten będę miała okazję poznać.

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczerze powiedziawszy nawet nie znałam tej firmy, nie rzuciła mi się wcześniej w oczy. Uwielbiam wszelkiego rodzaju serum i mam zawsze kilka w domu do użytku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam aloesowe produkty tej marki i właśnie testuję kolejne kosmetyki :) Tego serum jeszcze nie miałam, ale z pewnością wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię produkty z aloesem w składzie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę kupić jakiś produkt aloesowy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie bardzo ciekawią kosmetyki tej marki. Miałam jedynie szampon i odżywke do włosów i były bajeczne.

    OdpowiedzUsuń
  22. equilibra ma naprawdę dobre kosmetyki, a więc nie dziwię się, że serum przypadło do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Moja buzia bardzo lubi różnego rodzaju serum :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/04/wiosna-ach-to-ty.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam tej marki, ale może warto po nią sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne opakowanie! Kocham działanie aloesu jak i produkty tej marki, więc chętnie bym je sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  26. Aloesik to samo dobro, moja skóra go bardzo lubi. Ale jakie Ty masz fajne kosmetyczki w kaktusy! ;>

    OdpowiedzUsuń
  27. Już tyle dobrych opinii czytałam o tej marce, że w końcu czas wypróbować coś na własnej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Firmę kojarzę z Twojego bloga kochana, bo wiele recenzji już było na temat tych produktów. Muszę w końcu wypróbować na sobie tą cudowną moc aloesu.

    OdpowiedzUsuń
  29. Z chęcią przetestuję te serum na swojej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ogólnie aloes to bardzo dobry składnik. Ja mam w domu kwiat aloesu i często korzystam.z jego soków np.na rany

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.