Korzystając z okazji złożyłam dzisiaj drugie zamówienie w chińskiej sieciówce dresslily.com

Postanowiłam przeglądnąć sobie dział new arrivals, ale nic ciekawego dla siebie nie znalazłam. Poszłam zatem w kierunku sukienek top fashionable women dresses. No i tutaj zatrzymałam się już nieco dłużej. Jednak suma sumarum, przypomniało mi się, że przecież poszukuję sobie na lato jakąś sukienkę maxi. I padło na tą poniżej. 

Zaś będzie to ryzyk fizyk, ponieważ nie wiem, dokąd będzie mi sięgać. Ja preferuje sukienki długie do ziemi. W tym przypadku zdecydowałam się na rozmiar XL. Według tabeli jest to długość 140 cm. 
Do tego w opisie jest także informacja, że może wystąpić różnica w od 1 do 3 cm. 
Jednak na tyle mi się podoba, że jestem w stanie zaryzykować. 




Szanowny pan rzucił mi gdzieś tam z pokoju zdaniem: "Ewcia zamów mi jakiś t-shirt"... 
Nie wiem, czy "L-ka" będzie na niego dobra. Nie grzebałam na stronie zbyt długo, wyszukałam pierwszą lepszą i wrzuciłam do koszyka. 



Spinnery, które zamawiałam zdaję się we wrześniu zeszłego roku do dzisiaj do nas nie dotarły. Dlatego mam nadzieję, że ten wrzucą do paczki z ciuchami i do nas całość przyjedzie.Nasz starszy syn sobie go wybrał... Jakość dźwięku przy tak małym gadżecie jest zapewne bardzo słaba, ale strasznie się uparł, a ja nie mogłam mu odmówić.



Na koniec mam dla Was zniżkę w postaci 10 % rabatu
Zamawiając wystarczy wpisać kod DLTina

28 komentarzy:

  1. ładna sukienka, mam nadzieję, że zamówienie spełni Twoje oczekiwania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze to nie nastawiam sie zbyt pozytywnie ;)

      Usuń
  2. Cudownie wygląda ta sukienka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka przepiękna :)Spodobała mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienki maxi kocham, a ta jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  5. sukienka cudowna tylko to ten cholerny poliester

    OdpowiedzUsuń
  6. No to trzymam kciuki by sukienka była dobra:) Piękna jestttt <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawi mnie jak ta sukienka będzie w realu się prezentować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mi najbardziej podoba się sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze to mi tez 😉 ale nie wiem, czy bedzie dobra. No i musze sie przekonac, jaki to faktycznie jest material.

      Usuń
  9. Mam ten spiner fajna sprawa - głośno gra.

    OdpowiedzUsuń
  10. Łaaał sukienka jest boska :D Już się nie mogę doczekać kiedy przyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Daj znać, jak wygląda ta sukienka na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta sukienka to coś pięknego <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Spiner mnie kusi hahaha 😂

    OdpowiedzUsuń
  14. Choć szukam sukienek maxi to ta jednak do mnie nie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.