Właśnie złożyłam zamówienie w sklepie dresslily.com
Szukałam sukienki maxi, ale te, które długością by mi odpowiadały, jakością materiału już mi niekoniecznie pasowały. Każda z nich to poliester. Nie wyobrażam sobie nosić coś takiego latem i się niepotrzebnie prażyć.

Dlatego jak zwykle postawiłam na techniczne, gadżetowe rzeczy, którymi bardzo się interesuję i lubię je zamawiać.

Dla syna wybrałam słuchawki nauszne.

Musiałam, ponieważ lada moment zniszczy mi moje, taszcząc je dosłownie wszędzie. Jedyny minus w tych chińskich to to, że nie są one bezprzewodowe. Ale synowi nie przeszkadza to, że będą "pod kabelek". Ciekawi jesteśmy oczywiście jakości dźwięku. Byleby nie "pyrkały" jak przyciszone radio. 

Brakuje nam głośnika bluetooth. Tylko taki w tym sklepie znalazłam, więc wrzuciłam do koszyka.


Na koniec, co by najmłodszy syn też miał coś drobnego na pocieszenie, zdecydowaliśmy się na małego robota, który zamienia się w auto. Jest to podróba na wzór słynnych Transformersów. Mamy identyczny, który wtedy kosztował nas około 40 zł. Dostanie też drugiego robota w żółtym kolorze. Cena idzie w parze z jakością, zapewne będzie to plastik, ale może nie zniszczy się tak szybko. 



Pewnie niekoniecznie wszystkim z Was coś z tych moich propozycji wpadnie w oko. Nie każdy się tego typu rzeczami interesuje. Ja jestem ciekawa, co przyjedzie i jak to będzie działać. Także za jakiś czas powrócę do Was z moją opinią. 

17 komentarzy:

  1. głośnik bluetooth jest bardzo przydatnym gadżetem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten głośnik jest bardzo fajny chciałabym go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słuchawki pokażę mężowi, na pewno mu się spodobają :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Słuchawki na pewno spodobałyby się mojemu mężowi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi bardzo podobają się te roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Głośnik bluetooth też mam ze stronki Rosegal i fajnie mi służy kilka miesięcy;>

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten robot fajny.popatrze dla chrzesniaka

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się słuchawki, ciekawe jak będzie z ich jakością :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super gadzety bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
  10. Eee słuchawki wyglądają bombastycznie :D ciekawe jak będzie w rl :D

    OdpowiedzUsuń
  11. głośnik bluetooth jest naprawdę idealnym gadżetem! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Głośnik prezentuje się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Całkiem ciekawe i przydatne gadżety :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie najbardziej słuchawki ciekawią. Zobaczymy czy warto inwestować w chińskie gadżety:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale moj syn cieszył by się z takiego robota.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.