W życiu codziennym nie lubię planować, ponieważ zazwyczaj zaliczam porażkę, ale jeśli chodzi np. o wybór prezentów pod Choinkę to ta kwestia chyba najlepiej mi wychodzi.

Wydawać by się mogło, że do Świąt Bożego Narodzenia jest jeszcze sporo czasu. Mi go jednak brak, dlatego z wyprzedzeniem układam sobie wszystko tak, aby nie stać w kolejkach w towarzystwie tych wszystkich osób, które zakupy robią na ostatnią chwilę. 

Zaufanym i sprawdzonym źródłem jest dla mnie strona MyGiftDNA. Tutaj każdy z Was znajdzie coś ciekawego dla bliskiej mu osoby. Już nie raz zamawiałam tam różne rzeczy. Nawet rok temu skusiłam się na portfel męski z dedykacją, który, jak się okazuje, jest doskonałej jakości, póki co nic się nie zniszczyło i po dzień dzisiejszy jest w użytkowaniu. 

Zawsze mam problem, co wybrać dla mojego brata. Jeśli i Wy macie podobny dylemat, to może przedstawię Wam kilka inspiracji. 

Plusem jest to, że na stronie możemy sobie "wyfiltrować" daną kategorię: dla kogo, z jakiej okazji oraz do jakiej kwoty.


Jak zapewne się domyślacie szukałam czegoś w temacie: Prezent na Święta dla brata.

No i tu jest dylemat, ponieważ wybór jest spory i ciężko podjąć tą ostateczną decyzję. Ale chciałabym przedstawić Wam kilka godnych uwagi, oryginalnych propozycji. 

DLA KONESERÓW Z KLASĄ

Jako pierwszy wpadł mi do głowy grawerowany zestaw do Whisky.


Dla Panów, którzy uwielbiają tego typu trunki będzie to strzał w dziesiątkę. Mamy tutaj nie tylko karafkę, ale również zestaw szklanek (do wyboru w ilości od 1 do 6). 


Całość może być oczywiście dedykowana konkretnej osobie. Myślę, że taka opcja wzbudzi jeszcze większe zainteresowanie w gronie przyjaciół. Prezentuje się na najwyższym poziomie.

DLA ULUBIEŃCÓW GRILLA 

Powiedzcie mi, który facet nie lubi grillować? Ja osobiście dołączam do ich grona i mimo, że do uczty dołączam może niekoniecznie lubiane przez płeć męską warzywka, to i tak obie strony są zadowolone. 

A jakby tak mieć super hiper zestaw do grilla? W dodatku z personalizacją? Hmm sama muszę zamówić, ponieważ kochamy przyrządzać potrawy z grilla. 


W jego skład wchodzą: 
- szczypce,
- łopatka z otwieraczem,
- pędzelek duży,
- nóż do mięsa,
- widelec do mięsa.

A to wszystko zamknięte  jest w fantastycznej, podręcznej walizce.


Nie wiem, jak jest u Was, ale u nas zima nie jest przeszkodą do przyrządzania tego typu przekąsek. Gorzej jest stać przy mrozie i czuwać, ale ja na szczęście nie muszę tego robić. Dostaję cieplutkie, pachnące jedzonko do domu.

DLA TYCH, CO LUBIĄ KUCHNIĘ

Aby móc te, czy inne, pyszne potrawy przygotować niezbędna będzie duża, wygodna deska do krojenia z grawerem.


Myślę, że motyw z popularnego serialu "Gra o Tron" w wersji dla łakomczuchów będzie się nie tylko świetnie prezentował, ale też motywował do przyrządzania wszystkich posiłków w kuchni. Zwłaszcza, że można umieścić indywidualny grawer.


Jest to wysokiej jakości bambusowa deska do krojenia z laserowym grawerem. Jej rozmiar to 25 x 32.5 cm. Wykonana jest z sprasowanej trawy bambusowej, dzięki czemu nie ma dwóch identycznych desek.

Materiał gwarantuje nam:
- wysoką wytrzymałość na poziomie litego drewna bukowego,
- niski poziom chłonięcia wody, dzięki czemu jest szybkoschnąca,
- posiada właściwości likwidujące bakterie.

To wszystko mogę Wam potwierdzić, ponieważ jestem posiadaczem tego typu deski. Niektórzy twierdzą, że te bambusowe z czasem się ścierają i zbyt szybko kończą swoją żywotność. Ale moja używana jest od około 2 lat i wygląda jak nowa. Otrzymałam ją na Dzień Mamy - do dzisiaj cieszę się z tego prezentu.

COŚ DLA "CIEPŁOLUBNYCH"

Koc... Niby banalna rzecz, a jednak niezbędna... Służy nam przede wszystkim do przykrycia się, czy ogrzania. Zwłaszcza teraz, w tej zimowej, niekoniecznie przez wszystkich lubianej porze roku. Nie wyobrażam sobie bez niego popołudniowej drzemki. Jest pod ręką, mięciutki, cieplutki w sam raz do towarzystwa podczas oglądania ulubionego serialu / filmu, czy czytania książki.


Facet, jak to facet - z pracy wraca zmęczony i jak każdemu należy mu się odpoczynek.

Dlatego może skuszę Was na koc z haftem?


Jeżeli się zdecydujecie gwarantuję Wam, że nie będziecie żałować.


Wykonany jest z wysokogatunkowego polaru - nie takiego, o jakim zapewne teraz pomyśleliście. Naprawdę jest mięciutki, puszysty i przyjemny w dotyku, w dodatku w modnym, szarym kolorze. Wymiar jest doskonały, czyli 140 x 200 cm.


Tą wisienką na torcie jest rzecz jasna personalizowany, haftowanych wzór, którego wielkość wynosi około 22 x 22 cm.


Do wyboru jest ich kilka, ja zdecydowałam się na tekst:
"DZISIAJ MNIE NIE MA...
DZISIAJ JESTEM POD KOCYKIEM
(IMIĘ)"

Haft powstaje przy użyciu profesjonalnej hafciarki komputerowej japońskiej firmy HappyJapan Inc., która jest jednym z najbardziej doświadczonych producentów tego typu maszyn na świecie. Dzięki niej oraz kreatywnym grafikom tworzony jest trwały, unikalny wzór, który z pewnością spodoba się każdemu użytkownikowi.

ZAPALNICZKA Z GRAWEREM

Podoba mi się to, że występuje ona w dwóch opcjach: wersji damskiej i męskiej. Różnica polega oczywiście na kolorach: dla kobiet są różowe, zaś dla mężczyzn czarne.

Ja poszłam w tą drugą opcję i zdecydowałam się na klasyk: Elegant - zapalniczka z grawerem.


Zabłyśnij przed znajomymi imienną zapalniczką pełną stylowych zdobień. Wywołasz efekt “WOW”.

I z tym stwierdzeniem się zgadzam, ponieważ jest to benzynowa zapalniczka, tak więc osoba, która będzie ją używać ma gwarancję, że płomień szybko nie zgaśnie. Zwykłe zapalniczki wreszcie pójdą w kąt.


Dotarła do nas bezpiecznie, owinięta w folię bąbelkową, aby podczas transportu nie doszło do zarysowań. Brawo dla firmy za doskonałe opracowanie szczegółów.



Wykonana jest z wysokiej jakości metalu. Jej wysokość to 5,6 cm, a szerokość 3,6 cm. Jest skromna, prezentuje się identycznie, jak na prezentowanym na stronie zdjęciu. Obracając niezawodnym metalowym kółkiem uzyskujemy iskrę. W benzynę musimy się już indywidualnie zaopatrzyć.


Grawer został doskonale odzwierciedlony, kolorystyka wygląda ekstra.

Te i mnóswo innych pomysłów na Prezent na Święta nie tylko dla brata możecie zobaczyć na stronie MyGiftDNA.pl.

Polecam nie tylko ze względu na jakość i oryginalność produktów, ale również błyskawiczną wysyłkę. Do Gwiazdki jest jeszcze troszkę czasu, więc myślę, że będziecie w stanie zamówić prezent, który zostanie dostarczony na czas. Atutem jest personalizacja, dzięki czemu obdarowywana jeszcze bardziej doceni naszą decyzję.

W przesyłce znalazłam również kartkę oraz naklejki.


Jest to świetna okazja, aby jeszcze bardziej spersonalizować całość. A to wszystko można zrobić nie wychodząc z domu.

Więc po co tkwić w kolejkach, skoro jednym kliknięciem dosłownie na drugi dzień mamy swój wymarzony prezent w domu?  Jeżeli nie macie pomysłów na prezent wskakujcie na stronę MyGiftDNA.

10 komentarzy:

  1. Spersonalizowane prezenty to superowa sprawa :) Grunt to trafić tylko w gust danej osoby :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysły. Za rok na pewno coś z tego kupię bo a tym już kupiłam pościel :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dla taty kupowałam prezent na stronie https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-taty więc myślę, że możecie wejść i znaleźć też coś dla swojego brata, bo pomysły na prezent są tam bardzo oryginalne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe inspiracje! Przyznam, że świetne są te karafki z grawerem. Muszę coś takiego zamówić dla swojego taty na urodziny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie personalizowane prezenty są bardzo ciekawym rozwiązaniem i wywołują wiele wspomnień

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezent, który warto zakupić. Personalizacja to świetna rzecz

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten wpis dał mi wiele do myślenia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że dla mojego brata świetnie sprawdzi się ten zestaw do whisky.

    OdpowiedzUsuń
  9. polecam tego bloga gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa 😀 pozdrawiam serdecznie

      Usuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.