Wiecie co? Jakiś czas temu, będąc w jednym ze sklepów meblowych poszukiwałam takiej dużej narzuty w postaci koca w kolorze szarym dobrej jakości. Potrzebna nam na narożnik w kształcie litery L. I nic mi się nie spodobało, pomijając już fakt, że nie bylo w odpowiednim rozmiarze.

Wróciłam zła, bez narzuty, głodna, zmęczona i zmarznięta. Dlatego pod wieczór postanowiłam się zrelaksować i schowałam się przed wszystkimi w łazience. Żeby nie bylo zbyt miło - moj relaks nie trwał długo... Już po 15 minutach usłyszałam gdzieś tam w korytarzu, w okolicach mojej fajnej kryjówki "mamusiu daj am".


Gdybym zgasiła światło może by mnie nikt nie znalazł... Udawałam, że nie słyszę, bo przecież Tata jest pod ręką. Ale niestety... wszystko co dobre, szybko się kończy...

Kiedy już zrobiłam wokół wszystkich "obrządek" i stanęłam w łazience stwierdziłam jedno: 

CZAS NA NOWE RĘCZNIKI

Nasze wołają już o pomstę do nieba. A dlaczego nie miałabym sprawić sobie czegoś na "full-wypasie"? Dzieci mają po dwa. 

Włączyłam komputer i powróciłam do mojego ulubionego sklepu MYGIFTDNA.PL. Wpisałam w polu "szukaj" ręczniki i wyskoczyło mi wiele fajnych propozycji, zobaczcie sami: 


Siedziałam, myślałam, ale doszłam do wniosku, że zamówię i sobie i drugiej mojej połówce,  która jest mi wierna już prawie 12 lat. 
Wybór padł na: 




Zamówienie zostało zrealizowane błyskawicznie, a zawartość została pięknie zapakowana: 


Pomimo tego, że w związku są dwie racje, to oczywiście mi przypadło miano "ALWAYS RIGHT". 


Są to dwa ręczniki kąpielowe wykonane ze 100% naturalnej bawełny, miękkie i puszyste. 


Całość zdobi przepięknie wykonany wzór, który świetnie komponuje się w duecie i dodaje całości indywidualizmu 


Personalizowany haft powstaje przy użyciu wysokiej klasy hafciarki firmy HAPPY JAPAN Inc. , która jest jednym z najbardziej doświadczonych producentów tego typu maszyn na świecie. 


To właśnie ona powoduje, że wszystko widać w najmniejszym ściegu 


Obydwa ręczniki mają standardowy  wymiar, a mianowicie 70x140 cm. Jak widzicie nie jest to typowa biel, lecz kolor ecru 


Pod względem gatunku nie mam również żadnych zarzutów. Dzięki temu, że są z naturalnej bawełny śmiało mogę potwierdzić, iż są niezwykle chłonne.


Zamierzałam zamówić jedną sztukę. Nie to, że jestem samolubna. Ale nie chciałam sprawić mojemu czyściochowi przykrości, więc skusiłam się jednak na dwa.  Tym bardziej, że w zestawie wychodzi taniej (149,99 zł.). 
I oboje jesteśmy bardzo zadowoleni.


Są to ręczniki dobrej firmy Zwoltex - dobrze mi znanej. Kupiłam kiedyś mamie zestaw trzech ręczników do szpitala i również była zadowolona. 

A Wy jak myślicie, czy warto sprawić sobie i drugiej połówce przyjemność w postaci prezentu bez okazji? Tak niby pospolitego, zwykłego, a jednak cieszącego oko?

Ciekawi mnie, kto u Was ma rację?


34 komentarze:

  1. Te ręczniki wyglądają super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne! Haft faktycznie idealnie wykonany. A co do zwoltexu również mam ich ręczniki i są naprawdę świetne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestawik. Mają fajne produkty i dobrej jakości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale te ręczniki są ładne! I jeszcze jak ładnie zapakowane :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają cudownie ! Grawer jest znakomity sama zamówię je chyba dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne. uwielbiam personalizowanie produkty.

    OdpowiedzUsuń
  7. zabawne te napisy an recznikach, coś innego. Bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki prezent to doskonały pomysł, a w dodatku bardzo praktyczny. Widać że wykonany został bardzo starannie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne te ręczniki! Muszę je kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Są fantastyczne! Sama z chęcia takie zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. My gift dna jak zwykle staje na wysokosci zadania. Ich produkty sa wysokiej jakosci. A takie reczniki to idealny prezent np na ślub.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądają na niesamowicie puchate i miękkie, muszę Nam takie sprawić.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne, jako prezent nadają się idealnie.
    Obserwuję i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na rocznice czy prezent slubny idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, świetne są te ręczniki <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Strasznie mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  17. juz wiem co sobie sprawie na swięta :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Oo takie ręczniki dla par są cudne. Gratulujemy wytrwałości! Ah... Prezent bez okazji? Jesteśmy na TAK!

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczne ręczniki. Muszą się naprawdę ekstra prezentować w łazience. Sama chciałabym takie mieć

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne! Chętnie bym mojemu ojcu coś takiego zafundowała :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Właśnie tez mieliśmy je zamawiać ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie świetne ręczniki, akurat zbliża się dzień chłopaka ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajne ręczniki. Lubię takie spersonalizowane rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie się prezentują! Z pewnością idealne będą na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne! Mamy podobne z naszymi imionami i zawsze zabieramy je na wyjazdy.

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne .. na prezent jak znalazł

    OdpowiedzUsuń
  27. U nas rację oczywiście zawsze mam ja😜 hehe, czasami mój, Ale tylko czasami!
    Pięknie się prezentują, cudownie ozdobne i praktyczne! Podobają mi się bardzo😊😊😊

    OdpowiedzUsuń
  28. Te ręczniczki są świetne, tez nad nimi kiedyś myślałam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Racja jest jedna-moja 🤣 świetne są te ręczniki, sama teraz szukam do nowej łazienki- ciężko jest znaleźć naprawdę porządne.

    OdpowiedzUsuń
  30. Sa piekne. Sama musze sobie zakupic jakies fajne i mile w dotyku.

    OdpowiedzUsuń
  31. Widziałam te ręczniki u Ciebie na fp. I jestem pod ogromnym wrażeniem staranności ich wykonania :D uważam, że takie prezenty, podarki są bardziej zadowalające niż kupno kolejej perfumy :D ręczniki prezentują się nieziemsko, a patrząc na ich wygląd mam ochotę sprawdzić czy są mega miękkie <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Wyglądają naprawdę świetnie! Sama chyba sprawię sobie nowe ręczniki Andropol, które poleciła mi moja najlepsza kumpela. Podobno mają włókna bambusowe, dzięki czemu są naprawdę miękkie w dotyku.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.