Hej hej !

Ostatnio sporo przeglądam sklepów chińskich i poszukuję czegoś fajnego.
Tym razem padło po raz kolejny na sklep ZAFUL

Dzisiejszą moją propozcyją są typowe bluzeczki bez rękawków, czyli tzw.:


Wiem, że to już nie ta pora roku, ale może się na coś skusimy w przystępnych cenach.
Znajdziemy rozmiary s,m,l, xl, ale również plus size. 

Moje propozycje na dziś:

Plus Size Overlay Sleeveless Asymmetrical Top - White

Całkiem ładnie się prezentuje, zapewne jest zwiewna.
Mnie z pewnością by fajnie "poszerzyła".

--- KLIK ---

Ruffles Floral Embroidered Blouse - White 

Tutaj akurat podoba mi się dekold.



--- KLIK ---

Floral Sleeveless Button Up Shirt - White

Jak zdążyliście zauważyc, lubię kwiaty, podobną mam i teraz się nad tą zastanawiam.

--- KLIK ---

Piping High Low Plus Size Top - White

Strasznie podoba mi się jej krój. Szkoda, że to "plus size", ale zastanawiam się, czy mamie nie zamowić.

--- KLIK --- 
 

Będę wdzięczna, jak poklikasz w linki: 
1. Asymetryczna biała bluzeczka: klik
2. Biała z czarnym wzorem: klik
3. Kolorowa w kwiaty: klik
4. Biało-czarna: klik
5.  Zaful.com: klik
6. Bluzeczki z krótkim rękawkiem: klik


Want to be the more fancy in this summer? Just do it!

         Discover our newest summer arrivals!

         Surprise code: ZFEN 

(klik w baner)
http://www.zaful.com/promotion-fancy-summer-looks-special-597.html?lkid=11347852

12 komentarzy:

  1. Druga ma faktycznie super dekolt. Poklikane. Jak wrzucę swoją wishliste zafula to wpadnij poklikać do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Poklikane 😊 fajne rzeczy są w sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnia najbardziej przypadła mi do gustu :) klikniete

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi sie podoba druga i czwarta. Śliczne

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi si wszystkie, jednak najbardziej pierwsza. Wygląda elegancko, ale można w niej wyjść wszędzie. Słońce nie grzeje, więc jest idealna na plażę. Zamawiam na przyszłoroczne lato!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przedostatnia bluzeczka wpadła w moje gusta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Asymetryczna biała bluzeczka musi się pięknie prezentować na żywo:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.