Udało mi się dostać do kolejnego świetnego projektu organizowanego przez portal everydayme. Bardzo lubię ich kampanie.

 Tym razem zaproszonych zostalo 2500 Ambasadorek i Ambasadorow, w tym również i moja skromna osobę, którzy w ciągu 8 tygodni wyprobuja szampon Head & Shoulders Menthol. Dodatkowo podczas projektu testerzy będą również mogli przeprowadzić test na obecność łupieżu. Szampon sprawdzilo juz 3,9 mln Polaków przy regularnym jego stosowaniu rzecz jasna w porównaniu z innymi szamponami przeciwlupiezowymi, jednakże z wyłączeniem tych szamponow p., ktore zawieraja selen. Liczbe ta podano na podstawie danych Europanel dotyczących gospodarstw domowych w okresie kwiecien - marzec 2015. Ponad 50% ludzi ma lupiez, jest to jedna z najczęstszych dolegliwości skóry głowy. To nie tylko białe płatki ale również niezdrowa skóra głowy. Problem ten pojawia się na pewnym etapie życia. Do 60 % w okresie dojrzewania już u nastolatków.

Podczas tego projektu uczestnicy otrzymali do własnego uzytku:
- 1 szampon przeciwlupiezowy Head & Shoulders Menthol wypił
- 1 zestaw testowy
- przewodnik projektu
- książeczkę "Badanie opinii" do wypełnienia przez znajomych, przyjaciół i rodzinę

Natomiast do przekazania mamy:
- 19 sztuk zestawów testowych Head & Shoulders (w tym jest 1 szampon przeciwlupiezowymi Head & Shoulders Sport Fresh 10 ml, 2 paski testowe, a także kupon uprawniający do zakupu szamponu przeciwlupiezowego Head & Shoulders z 20% znizka),
- 30 saszetek szamponu przeciwlupiezowego Head & Shoulders Menthol 10 ml.

Naszym zadaniem jest przekazanie wszystkich zestawow do jak największego grona testerów, ktorzy cierpia na problem lupiezu, dzielenie się wskazówkami i informacjami o szamponie, wrażeniami oraz opinią na temat testujacego produktu w postaci udostępniania na różnych forach / stronach internetowych / portalach społecznościowych. Dodatkowo można przekazać komuś zestaw testowy Head & Shoulders, aby przekaz informacji był obszerniejszy (niekoniecznie osobom zmagajacym się z problemem lupiezu - nigdy nie wiadomo kiedy pojawi się łupież ). Celem jest to, by jak najwiecej osób dowiedziało się o istnieniu w/w szamponu na rynku. Zadaniem naszym jest przesyłanie raportów po każdej przeprowadzonej rozmowie o projekcie. Np. z iloma osobami przeprowadzono rozmowę, jaka była reakcja, opinia, tudzież pytania. Grunt to szczerość oraz zabawa! Wszystkie te informacje zostaną przekazane marce h&s.

Mój zestaw wygląda tak:





Wkrótce napiszę moja opinie oraz w podsumowaniu krótkim te, które dotychczas otrzymałam od moich testerów ☺

1 komentarz:

  1. ja ostatnio coś mam pecha w testowaniach :( . a łupież jak miałam tak mam -.-

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.