Jakiś czas temu ze strony: http://lowca-okazji.blogspot.com/ miałam okazję zamówić próbki Vichy. Bardzo szybko zostały dostarczone w elegancki sposób:



Dobralam je odpowiednio do wieku i rodzaju mojej skóry poprzez zadawane bezpośrednio na stronie producenta pytania. Próbki zostały dostarczone oczywiście bezpłatnie. Cieszę się, ponieważ odkąd "pyknela" mi 30-tka mam problem z dobraniem każdego rodzaju kosmetyku do twarzy, zwłaszcza kremów, podkładów i wszelkiego rodzaju kosmetyków do demakijażu (oczu czy twarzy).
W kopercie były 3 probki:
1. Podkład rozswietlajacy w kremie wskazanym do cery suchej,
2. Krem do cery wrażliwej,
3. Balsam rozbudzajacy spojrzenie do oczu wrażliwych - hipoalergiczny.








 Szczerze - jeszcze nie testowalam. Ale jestem bardzo ciekawa, ponieważ może wreszcie znajdę coś dla siebie skutecznego, co nie powoduje podrażnień, przebarwień czy też uczulenia - bo w moim przypadku to już standard.
Dodatkowo, jeżeli dana osoba podzieli się rzetelnie opinia na stronie www.vichy.pl, wówczas zostanie nagrodzona pelnowartosciowym sloiczkiem kremu na dzień przeznaczonego do swojego rodzaju skóry.

A więc do testu !!!! ☺

Brak komentarzy:

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.