Polecam każdemu rejestrację i założenie własnego konta na portalu https://www.everydayme.pl/ . Dla mnie osobiście jest to skarbnica wiedzy w wielu dziedzinach. I dla siebie - kobiety, i dla chłopa, i rozrywka dla dzieci. Fantastyczna strona, śledzę ją od ponad 8 lat odkad zaszłam w ciążę z moim pierwszym synem.

Dodatkowym atutem jest również to, ze i tam można zamawiać różnego rodzaju próbki, które w danej chwili są dostępne i bezpłatnie wysyłane (najlepiej pakować do koszyka rano i zamawiac). Już wiele razy zamawialam, miałam okazję testować już szampon head&shoulders, 3 sztuki kapsułek Ariel, kapsulke vizir i wiele innych. Także stronę jak najbardziej polecam zamawiajcie, testujcie i rekomendujcie ☺
Tym razem dotarła do mnie próbka Fairy - płyn do mycia naczyń z serii Lemon. 35 ml.


U mnie w domu Fairy już od dawna gości. Jest bardzo ekonomiczny. Tylko ja mam akurat Fairy Sensitiv - Rumianek z witaminą E.



1 komentarz:

  1. bardzo dobry płyn. zamówiłam kiedyś próbkę i kilka razy kupiłam FAIRY. teraz czekam na próbkę kapsułek do prania :P .
    http://pa2ul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.