Tak jak wspominalam wczasniej czas na zdanie relacji z testu perełek Lenor Unstoppables.

Teraz jeszcze bardziej mogę żałować, ze nie dostałam się do tej kampanii. Ale stwierdzilam, ze trzeba kolezance Monice, ktora mi dala probki, i o ktorej wspominalam wczesniej, zdac relacje z testu.

Ostatnio postanowiłam umyć okna. Zabieralam sie do tego od kwietania? Jakos tak. Wtedy bylam zdrowa i pelna sil. Co za tym idzie jak zawsze postanowiłam od razu wyprać firany:



Probnie pierwszy test - bo generalnie perełki zapachowe Lenor Unstooppables dotycza prania rzeczy, ktore sa przechowywane w szafie.
Podczas mycia (niechetnie 😂) moich 15-tu okien na dole nastawilam pranie. Już po otwarciu saszetki wydobył się cudowny mocny intensywny zapach. Kiedy je od Ciebie Monia  dostałam schowalam do schowka w samochodzie. Jak do domu dojechalam i go otworzyłam już było czuć perelki z zamkniętej saszetki. Takie malutkie kuleczki a tyle radości człowiekowi dają.  Jak na zawartość 30 g w probce przyznam się szczerze, ze to dość sporo. Wrzuciłam do pralki 1/3 z saszetki:



Kiedy pranie się skończyło byłam bardzo ciekawa intensywności zapachu. Firany pachną na tyle, ze aż się wierzyć nie chce. Jak bym całe 30 g wrzucila to dopiero byłby zapach. Ale tyle ile dałam w zupełności wystarczyło. Żałuję, ze nie można uwiecznić na zdjęciu zapachu, bo jest mega! Intensywniejszy od płynów. Firany mam w trzech pomieszczeniach domu, a czuć w całym. Nawet w łazience. No brawo dla producenta. Zobaczymy na ile się utrzyma. Myślę, ze cena jednak idzie w parze z jakością. Choć mogłyby być tańsze, wówczas więcej osób by może po nie siegnelo. Dobrym pomysłem byłyby także saszetki. Nie każdego stać na to, zeby wydać na perełki, bo przyzwyczajeni są do płynów. Ja np. wolałabym kupić saszetki, gdyż na codzień używam płynu. No i super by było, gdyby wprowadzili na rynek zapach SUMMER. Mimo wszystko dla mnie super są te perełki. Stawiam na świeżość ubrań. Uwielbiam się przytulać do dzieci i czuć ładny zapach ubrań. Test zaliczam na 6+ i chyba sobie je zakupie. Dziękuję Ci bardzo za to, ze mogłam się dzięki Tobie do nich przekonać.

2 komentarze:

  1. ja również do testu się nie dostalam, ale dostalam próbkę :). jedna próbka starczyła mi na 3 prania. jestem zadowolona, ale cena odstrasza, wiec moze uda mi się dorwać po promocji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez bede szukala gdzies w promocji. Ale kusi efekt. Gdyby nie próbka nie przekonalabym się i jakości tych perełek

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.