Tydzien temu jadac do rodzicow z tortem zajechalam do koleżanki po piłkę Euro 2016. Moje dziecko ma fioła na pkt zarowno Euro, jak i naszej dzielnej reprezentacji Polakow w pilce noznej.

Jak to Monika cudowna kobieta nie puściła mnie z pustymi rękami. Prócz oczywiście pilki:




Uwielbiam ja, jest testerka już od bardzo długiego czasu, która tak naprawdę mnie w to wkrecila (zajrzyjcie na jej bloga bo warto: monikurkatestuje.blogspot.com).
Podarowała mi próbki perełek Lenor Unstoppables (niestety mi się nie udało tym razem dostać do kampanii organizowanej przez portal Everydayme):



 Jestem bardzo ciekawa efektu i tego, czy faktycznie zapach utrzymuje się do 12 tygodni jak twierdzi producent. Próbki włożyłam do schowka samochodu. I wyciągając je już przez opakowanie wydobył się piękny zapach. Jedna próbka zawiera 30 g. 


Otrzymałam również próbki z LPM  (Le Petit Marseillais). Jest to 10 ml pielęgnacyjnego balsamu do mycia ciała pod prysznic.

Czekam w tej chwili aby je przetestować. Z pewnością zdam obiecana relacje zarówno Moni, jak i również tu na blogu.
Bądźcie czujni ☺

1 komentarz:

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.