Trnd i jogurty Zott Natur Primo czyli ZottNaturalnie

Jakiś czas temu pisałam Wam, ze udało mi się dostać do tej kampanii. Tak bardzo się cieszyłam, do momentu, kiedy wraz z przyjaciółką od sklepu do sklepu chodząc widzialysmy DOSŁOWNIE puste półki z tymi produktami. Ostudzilo to moja jakże wielką ekscytacje i zaowocowało podróżą w nieznane. Sporo czasu minelo, a nie tylko ja nie mam tych jogurtów.
Paczke od trnd juz dawno dostałam:


W trymiga błyskawicznie dojechala.  Zawiera ona:
- przewodnik Projektu:


- książeczkę badania opinii, służąca do zebrania informacji wśród moich Testerów na temat Jogurtu Zott Natur z dodatkami:


- 3 ekologiczne torby Zott Ptimo
(Jedna dla mnie, pozostałe dla moich ulubionych osob/przyjaciol).


Moim zadaniem bylo kupić następujące jogurty:
- 8 jogurtów z musli i 8 jogurtów z owocami dla mnie i mojej rodziny (łącznie 16 sztuk w ośmiu wariantach),
- 8 jogurtów z musli i 8 jogurtów z owocami dla moich przyjaciół i znajomych
(łącznie również 16 sztuk w ośmiu wariantach)

Pamiętacie Logo Zott Natur?


W tej chwili Marka ta stanie sie marka globalną, a jej produkty będą dostępne w wielu krajach. Obecne Logo juz niedługo pojawi sie na wszystkich produktach, które do tej pory znaliśmy pod nazwą Zott Natur.
A do dyspozycji mamy:
Musli czekolada-banan
Musli tropikalne
Musli orzechowe
Chrupiące miodowe musli

i

Jogurt naturalny wiśnia
Jogurt naturalny jagoda
Jogurt naturalny brzoskwinia
Jogurt naturalny truskawka

Co najwazniejsze!
Nalezy zachować paragon.
Zakupow moge dokonac do kwoty 55 zl maksymalnie w trzech transzach w wymienionych w przewodniku sklepach. Poprzez odpowiednia platforme zwrotu kosztow, jeżeli paragon zostanie zaakceptowany otrzymam ich zwrot. Indywidualny zakup tego typu produktów jest bardziej opłacalny i bezpieczniejszy, aniżeli trnd miałoby nam wysyłać w specjalnie schlodzonym opakowaniu jogurty. Byłoby to dość ryzykowne.
Nastepnie zespół odpowiedzialny za markę Zott czeka na moją opinię. Dodatkowo mam poinformować moich znajomych o tym, ze biorę udział w tym projekcie, zaprosić do wspólnej zabawy, poczestowac bliskich i członków ich rodzin oraz podzielić się opinia na ich temat w postaci zdawanych raportów.

Kampania trwa 4 tygodnie. Mi minęły już prawie dwa. Jednak w czwartek dzięki przyjaciółce Sylwii wróciła mi wiara w cuda. Moja podróż donikąd się właśnie zakończyła. Mamy jogurty! Wszystkie warianty. Zakupiła je sobie i mi w sklepie Piotr i Paweł. Aż mi lżej, bo już zaczęłam się trochę stresować.









6 komentarzy:

  1. delikates80: I ja się załapałam na pyszny projekt z TRND. Co prawda udało mi się znaleźć 6 wariantów smakowych, niestety brakuje mi pozostałych smaków, a póki w sklepach ogromne pustki. Nie wiem czy tylko ja mam taki problem z ich zakupem?? Jogurty naturalne które kupiłam spokojnie wystarczyły aby moja rodzina i znajomi mogli je przetestować. Jogurt naturalny Zott z dodatkami to rewelacyjny deser, którego nie trzeba rekomendować a dodatki to strzał w 10. W moim domu faworytem jest jogurt naturalny z dodatkiem bananowego musli. Widziałam, że maluchy jadły go różnie- jogurt oddzielnie i dodatki oddzielnie, jedząc wszystko razem, mieszając jogurt oraz bez mieszania. #ZottNaturalnie #naturalniezmusli  #naturalniezowocami

    OdpowiedzUsuń
  2. Sposrod osob ktore znam malo kto kupil od razu wszystkie warianty jogurtow. Istnieja rozne grupy na fb, czytałam komentarze ze po prostu w sklepach nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jogurty naturalne z dodatkami Zott Primo są świetne. Najbardziej smakuje mi słodka jagoda. Świetna przekąska do pracy jak również dla dziecka. Dodaje energii. Warto kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też przypadł do gustu jagodowy. I truskawkowy. Coś te musli nie bałdzo podchodzą 😕

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam, ja również dzięki portalowi TRND rozpoczęłam swoją przygodę z jogurtem naturalnym Zott z dodatkami :). Po spróbowaniu paru wariantów smakowych muszę powiedzieć że zdecydowanie jogurt z dodatkiem wiśni jest moim faworytem. Ogólnie bardzo zasmakowały mi dodatki owoców. Niestety dodatek musli jakoś nie przypadł mi do gustu. Musli jadłam oddzielnie i oddzielnie jogurt. Jest to bardzo ciekawa kampania w której można spróbować nowości na rynku. Dziękuję TRND – arcia25 :) #ZottNaturalnie #naturalniezmusli  #naturalniezowocami

    OdpowiedzUsuń
  6. hej;) Ja się załapałam na poprzednia kampanię z testowaniem Jogobelli:) Było to moje pierwsze testowanie, w którym produkt musiałam kupić sama, a w późniejszym czasie odzyskać pieniądze.
    Uwielbiam te jogurty:) Najbardziej Jogobella Breakfast! Super owocowe smaki z dodatkiem płatków oraz musli!
    Do Zotta niestety nie udało mi się dostać i jakoś do tej pory nie miałam okazji spróbować...może czas to zmienić?;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.