Ahoj moi drodzy!


Wracam do Was ponownie z recenzją moich super produktów 😊
Podłogi  umyte, więc pora zabrać się za pranie!

Tym razem wypróbowałam płyn do płukania tkanin 2w1 lila fashion:
- dwuskładnikowy,
- antystatyczny,
- zmiękczający
- perfumowany



Do prania zarówno w pralce, jak i również ręcznie.

Kiedy go użyłam i wyciągnęłam z pralki nasze ubrania nie mogłam wyjść z podziwu nie tylko z powodu zapachu, gdyż zawiera on 4x - 6x więcej niesyntetycznych perfum niż podobne płyny dostępne w supermarketach. Przede wszystkim wszystko było bardzo miękkie.

W jaki sposób to działa?
Dzięki ELASTIL ME . Przy trzech praniach w LA'VIVAGE efekt jest o 300% lepszy!
Ja mogę wszystko robić, jednak żelazko to niestety moja pięta Achillesowa. Przyznaję się Wam, że nie cierpię pasować! Dlatego ten płyn jest dla mnie zbawienny.
Nie wspomnę o tym, że nic się nie elektryzuje!

Z przyjemnością go polecam, a jak się już skończy będę strasznie nad tym ubolewać.

Pamiętajcie o jednym:
Jeżeli się zarejestrujecie i otrzymacie numer koordynatora automatycznie otrzymujecie zniżkę w wysokości 23%.

Kupicie go tutaj: Płyn do płukania tkanin

Dla mnie to najlepszy płyn, jaki do tej pory stosowalam. Chociaż firma istnieje na rynku polskim od lata 2016 r. to sprzedaż tego akurat produktu w ciągu miesiąca wynosi 40 tyś! Piekne wyniki.



Gratuluje Dedra z całego serca!



26 komentarzy:

  1. Świetna przentacja ! Mam nadzieje , że uda mi się gdzieś go dostać stacjonarnie ♡♡

    OdpowiedzUsuń
  2. cos dla mnie bo prasowania tez nienawidze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja druga polowka mi nawet nowe zelazko kupil, z którym jakos jakoś się nie potrafię na stałe zaprzyjaźnić 😜

      Usuń
  3. Chętnie wypróbuję. Jestem ciekawa tych produktów 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto warto. Ja to w dekoracjach zakochana jestem patrząc na to co jest w asortymencie wow 😊

      Usuń
    2. Warto warto. Ja to w dekoracjach zakochana jestem patrząc na to co jest w asortymencie wow 😊

      Usuń
  4. Płyn świetny. A jaki ma piękny zapach.

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy. nie znam! chetnie sie zapoznam :)
    zapowiada sie obiecująco

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś dla mnie, tak bardzo nie lubię prasować...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość moich znajomych nie lubi prasować. Dla mnie to ostateczności i ograniczam się do minimum typu koszule, marynarki itd.

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Elu na rynku polskim sa od lata zeszłego roku. Można zakupić poprzez stronę internetową. Świetny asortyment. I dekoracje cudowne

      Usuń
  8. ciekawy produkt :) choć osobiście nie używam płynu do płukania :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Może i fajny płyn ale za nie kupiłaby za taką cenę :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj nie ta cena, u mnie prania jest jakby mi ktoś podrzucał i zbankrutowałabym na jego kupnie. Niby około 19 zł, ale nie za litr :D

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja za to uwielbiam poznawać nowości z działu chemicznego ;)
    Chętnie wypróbuje.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiedziałam, że istnieje taki płyn :D
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam więc się nie wypowiem
    Musze koniecznie zakupić i zobaczyć jak u mnie się sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam odkrywać nowe zapachy - jeśli mowa o produktach chemicznych! Zapowiada się obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tych plynow, ale chętnie się zapoznam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgadzam się!! Też go używam! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Firma Dedra ma bardzo duży wybór wspaniałych produktów, szczerze polecam środki piorące i płyny do płukania, uwielbiam je :) Podczas zakupów lub rejestracji trzeba pamiętać o wpisaniu numeru koordynatora , wpisanie numeru aktywuje zniżki na wszystkie produkty od cen katalogowych nawet do 30%.

    https://www.mojadedra.pl/pl/chemia-domowa/pranie?ppk=242137

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.