Nowy rok. Część z nas ma różne postanowienia, do których prężnie dąży. Zmiany, które jednym wychodzą na dobre, a innym niekoniecznie... Co do jednego jestem pewna: porządki w domu pozostają BEZ ZMIAN! Samo się nie sprzątnie, nie wypierze, nie umyje...

Wspomniałam Wam ostatnio tutaj klik o bardzo fajnych produktach, przeznaczonych do tego celu, które mam właśnie okazję wypróbować.

Jako pierwszy wykorzystałam środek do czyszczenia i pielęgnacji podłóg z olejem pomarańczowym.



Producent informuje nas, że najlepszy efekt uzyskamy stosując zalecaną przez niego dawkę. W przypadku użycia większej ilości detergentu niepotrzebnie obiążamy środowisko, a co za tym idzie również nasz drogocenny portfel. A wiadomo, że im więcej produkujemy odpadów, tym bardziej przyczyniami się do zwiększenia emisji CO2 .
Dlatego środek ten otrzymał miano "Superbrands AWARD 2015 i 2016".

No więc ile należy użyć?



W moim przypadku, stosując te 15 ml / 5 L wody środek ten wystarczy mi na około 30 zmywań podłogi.
No rewelacja!

Po umyciu zapach pomarańczy super roznosi sie po całym domu.
Świetnie skoncentrowany. Ekonomiczny. A co ważne - do wszystkich rodzajów podłóg.
Chroni również przed zarysowaniem.
Jest to najlepiej sprzedający się środek do podłóg w Dedra.

Gdzie go można zakupić? tutaj Dedra Orange Power

Cena za 500 ml nie odstrasza, gdyż wynosi 21,99 zl. A klient, który się zarejestruje i poda numer koordynatora otrzymuje zniżkę w wysokości 23%. Wówczas preparat ten kosztować bedzie 16,85 zl.




Szczerze polecam!


34 komentarze:

  1. Zapach pomarańczy jest moim ulubionym więc muszę go zakupić bez zastanowienia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej poprzez stronę internetową podając nr koordynatora otrzymujesz od razu zniżkę.

      Usuń
  2. Jestem zakochana w tym preparacie codziennie go używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już ostatnio czytałam o tym produkcie:) musi bardzo ładnie pachnieć:)

    OdpowiedzUsuń
  4. myślę że może być fajny to produkt ;) chętnie po patrze co firma jeszcze oferuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No jestem na tak. Przydalby mi sie numer koordynatora :) zapach pomaranczy kocham

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rejestrujesz się na stronie i masz nr. A zyskasz wtedy na rabacie 😊

      Usuń
    2. Moge pani dac numer od razu :-) Moj jest 100214, jak by chciala pani byc rejestrowana od razu pod kims z DEDRY.

      Usuń
    3. O proszę dziękuję za namiar 😊

      Usuń
    4. O proszę dziękuję za namiar 😊

      Usuń
  6. Zapach musi być naprawdę przyjemny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam produkty, które pozostawiają zapach, jednak mam uczulenie na większość z nich jeśli aromat jest zbyt intensywny :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie fajny produkt na zimę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach kojarzy mi sie Z zimą kiedy to w paczkach na Mikołaja miałam z bratem zawsze mnóstwo pomarańczy i mandarynek 😊

      Usuń
  9. Super sprawa, ekonomiczny i do każdego rodzaju podłóg..i już jestem na tak:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie pachnie, świetnie myje.. Czego można chcieć więcej? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zeby od czasu do czasu ktos inny zajął się ta przyjemnością niż ja 😜 a tu chętnych brak

      Usuń
    2. Zeby od czasu do czasu ktos inny zajął się ta przyjemnością niż ja 😜 a tu chętnych brak

      Usuń
  11. kusi mnie choćby z uwagi na zapach pomarańczy :D wydaje się być dobrym, wydajnym produktem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten pięknie pachnie. Myślę, ze inne zapachy również 😀

      Usuń
    2. Ten pięknie pachnie. Myślę, ze inne zapachy również 😀

      Usuń
  12. sama się zaopatrzyłam w ten produkt i dla mnie super !! :)
    przepiękny zapach.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna recenzja, ja jednak nie lubie gdy zapach roznosi mi sie po domu, dlatego wybieram neutralne zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cytrusowe zapachy od razu dodają energii

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo podoba mi sie ten produkt

    OdpowiedzUsuń
  16. Osobiście jeszcze nie używałam ale zapach ma cudowny :)

    https://www.mojadedra.pl/pl/hl0123-orange-power-do-wszystkich-podlog-500-ml?ppk=242137

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.