https://www.mojadedra.pl/pl



Wraz z Moja Dedra mam okazję zadbać o dom i czystość. Jednak szczegóły produktów, które będę testować opiszę w kolejnych wpisach. Mogę Wam jedynie już teraz powiedzieć, że są to trzy oddzielne produkty:
1,podpaski z aktywnym tlenem, 
2. produkty do prania i czyszczenia Oxydoo,
3. środek do czyszczenia podłóg



Firma założona została w 1995 roku jako Vaše DEDRA. Od pierwszej chwili zainspirowana została wizją produkcji najlepszych produktów drogeryjnych, jakie można zaoferować klientowi. A to przyświęca im już 20 lat. Z biegiem czasu producent dodał szereg urządzeń elektrycznych, akcesoriów kuchennych, detergentów do naczyń, dekoracji, odzieży, obuwia, biżuterii. Można naprawdę zwariować. Przeglądałam katalog i jestem zachwycona, nie wiem, na co bym się do końca zdecydowała, jednak prócz chemii , którą stosuję na co dzień zainteresowały mnie dekoracje, świece  i inne dodatki do kuchni, których używam na codzień . 

Producent, co mnie bardzo cieszy, kładzie dość silny nacisk na ekologie.
Każdy produkt jest przyjazny dla środowiska i maksymalnie skoncentrowany. Zmniejszają w ten sposób emisję CO2 podczas transportu. Nie testują produktów na zwierzętach.

Firma opiera się na wartościach takich jak szacunek dla ludzi i środowiska. Od wielu lat wspiera Hospicjum Anežky České w Czerwonym Kostelcu i Fundację DAJMY DZIECIOM SZANSĘ. Wszelkie procesy w firmie są nastawione na zaspokojenie życzeń i potrzeb klientów.
Stali się super firmą, czego właściwie się nie dziwię. 




DEDRA oferuje także możliwość dodatkowych zniżek lub zarobków (jak np.w AVON lub Oriflame). Podczas zakupu wystarczy zapisać numer koordynatora (na stronie jest lista koordynatorów, z której można kogoś wybrać). Od razu automatycznie aktywuje się zniżka do 23% z cen katalogowych (na stronie bez logowania). Wszystkie środki kupi ta osoba taniej, niż jest cena katalogowa!! Nikt się z klientem nie kontaktuje, zamówienie przesyła się od razu, automatycznie. Format komunikatu może być dowolny. 

Zapraszam Was na oficjalną stronę: moja dedra 

Niebawem wrócę z recenzją ! 






24 komentarze:

  1. Napisz recenzję tego płynu do podłóg ,bo jestem ciekawa czy dobry :)
    https://marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dzisiaj myłam podłogę nim i jestem zachwycona !

      Usuń
  2. Ciekawa jestem tych produktów do prania i mycie podłóg:) czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O firmie nie słyszałam. Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mają bardzo ciekawą gamę produktów, miłego testowania kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  5. też zaopatrzyłam się w produkty od nich i jestem ciekawa jak się sprawdzą. dzis myłam podłogi tym płynem i super pachnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana ! Świetnie przedstawiona firma, ale recenzji szczegółowych bardziej nie mogę się doczekać .
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam kochana na recenzje :) swietne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zapoznam się z ofertą :) zapowiada się bardzo dobrze. Miłego testowania! :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, że firma tak dba o ekologię. Jest to dla mnie ważne, wiec z pewnością przyjrzę się ich produktom bliżej. Ciekawa jestem tych podpasek, bo już czytałam jedną recenzję i chciałabym tez wiedzieć twoją opinię.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, czekam na recenzje tych rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja juz wypróbowałam i sa mega. Sama jutro zamierzam o nich napisac na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na recenzję. Nie słyszałam wcześniej o tej firmie ale bardzo mnie zaciekawiły ich produkty

    OdpowiedzUsuń
  13. Już się nie mogę doczekać, kiedy napiszesz jakąś recenzje jakiego produktu, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna paczuszka :)
    Muszę zajżęc na stronę jak stoi cenowo asortyment, muszę uzupełnić zapasy :)
    Miłego testowania.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapach płynu do podłóg to pewnie marzenie!;)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie znałam tej firmy, dzieki za jej przedstawienie

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekamy na recenzję płynu do podłóg ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Już któryś raz słyszę o tej firmie. Najbardziej przekonuje mnie fakt dbałości i środowisko. Przy małych dzieciach zależy mi by w środkach czystości było jak najmniej twardej chemii.

    OdpowiedzUsuń
  19. Firma Dedra ma mnóstwo fantastycznych produktów. Podczas zakupów lub rejestracji trzeba pamiętać o wpisaniu numeru koordynatora , wpisanie numeru aktywuje zniżki na wszystkie produkty od cen katalogowych nawet do 30%.

    https://www.mojadedra.pl/pl?ppk=242137

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam Wszystkich 

    Jeśli chcecie darmową zniżkę na zakup świetnych produktów firmy Dedra to proszę przy rejestracji na stronie www.mojadedra.pl która jest darmowa wpisać numer 335369 a już za pierwszym i za każdym razem będą państwo mieli zniżki. Jeden raz się rejestrujesz wpisując numer 335369 w polu aktywuj zniżkę i już cały czas możesz cieszyć się produktami w bardzo niskich cenach

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.