Witajcie w Nowym 2017 Roku.
Mam nadzieje, że będzie on dla Nas wszystkich bardzo dobry, przede wszystkim w zdrowiu. Tego Wam życzę, bo mi tego w zeszłym roku zabrakło w rodzinie.

Jak wiecie z poprzedniego postu zostałam ambasadorką Tchibo Cafissimo. Wzięłam również udział w konkursie. Do wygrania był roczny zapas kapsułek.
Tuż przed Świętami Bożego Narodzenia otrzymałam od rekomenduj.to e-mail, że moja praca została wyróżniona.
Z niecierpliwością czekałam na wyniki konkursu.
I oto się udało:


Bardzo się cieszę, gratuluję również pozostałym zwycięzcom. I czekam na paczuszkę, z pewnością wrócę niedługo tutaj do tego tematu. 
Tymczasem życzę Wam miłego dnia. 

34 komentarze:

  1. życzę Ci wszystkiego, co najlepsze w tym 2017roku :)
    gratuluję wygranej :)
    pozdrawiam :*
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Moze ten rok bedzie dla mnie troszke bardziej łaskawy z wzlotami, a nie tylko upadki 😚

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Gratuluję :) To będziemy razem pić kawkę ;) Nie mogę doczekać się przesyłki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ciekawe kiedy nam wysla 😜 zapasy sie koncza 😜

      Usuń
  4. Gratuluję :) to naprawdę świetna nagroda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje kochana zdolna jestes ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega niespodzianka na początek 2017 roku:) Super kochana, gratuluję!!!
    A tak prywatnie to zdrówka dużo, dużo, dużo dal całej rodzinki;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo i Wam rowniez zycze wszystkiego dobrego i spokoju w pracy 😚

      Usuń
  7. Gratuluję! My dopijamy końcówkę kaw z zeszłego roku. W 2016 nie wydaliśmy ani złotówki na kawę.. świetna akcja :-)
    Smacznego!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję raz jeszcze i ja też wygrałam, o czym wiesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wzajemnie Kochana, aby ten Nowy Rok przyniósł Co wszystko co Najlepsze!
    Moje gratulacje szczęściaro.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  11. to będziesz miała kawy pod dostatkiem :D
    gratulacje i do dna haha ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej gratki ^^ będziesz kawkę Piła i Piła przez cały rok aż ci zbrzydnie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulację :D
    Moze wspolna obs ? zacznij i daj znac https://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje 😃 zaobserwowalam 😊 pozdrawiam

      Usuń
  14. Gratuluję Ewunia ! I bardzo żałuję, że nie mieszkasz bliżej wpadła bym na filiżaneczkę :* <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje :* Bardzo dużo osób próbowało swoich sił w tym konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. gratulacje. Czekam na recenzje kawy z kapsułek ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. I ja sie cieszę z Twojej wygranej :) może przez rok wreszcie jakiejś kawki spróbuję :P

    OdpowiedzUsuń
  18. I ja sie cieszę z Twojej wygranej :) może przez rok wreszcie jakiejś kawki spróbuję :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.