Witam Was dzisiaj wraz z kosmetykami firmy  AVON. Na pewno firma jest Wam znana, podobnie jak Oriflame.

Akurat będąc ostatnio na zebraniu u syna koleżanka znowu mnie pokusiła o zamówienie z katalogu.



 Avon Little Black Dress to piękny,elegancki zapach. Pierwszy raz zakupiłam jakieś ponad 10 lat temu i do dzisiaj są ze mną. Prosta buteleczka w klasycznym stylu - bardzo mi się podoba.  trwały i uniwersalny zapach.


 Nuty zapachowe to:
afrykański imbir,
- kolendra, 
- cyklamen,
- różowa peonia, 
- gardenia, 
- ylang-ylang, 
- kwiat księżycowy 





Drugi produkt to nowość, płyn do kąpieli o zapachu peonii i granatu:


 Żeby nie było kupiłam od razu dwa, akurat były w promocyjnej cenie za 5,99 zł / sztuka. 

Płyn ten:
  • oczyszcza ciało i zapewnia mięśniom odprężenie,
  • wytwarza bogatą, kremową pianę, przyznam się, że jest bardzo gęsty,
  • wzbogacony fantastycznym zapachem peonii i granatu sprawia, że nie chcesz wyjść z wanny
  • zamknięty w uroczym opakowaniu zdobi wnętrze mojej łazienki.

Zasada jest prosta: jedną - dwie zakrętki podstawiamy pod pod bieżącą wodę podczas kąpieli i rozkoszujemy się zapachem. Ja wylewam na gąbkę i jak na płyn do kąpieli przystało z przyjemnością się myje.

Dl mnie bomba !!!

Jedyne, czego żałuje to to, że niestety wpis ten nie oddaje całego zapachu. 
Ale być może któraś z Was już używała tych perfum, czy płynu i podzieli się swoją opinią.

Jeżeli chodzi o mnie jestem dość ograniczona w zakupach w tej firmie np. kremów do twarzy, fluidów, podkładów, ponieważ mam uczulenie i dostaje czerwonych plam na twarzy.

A jak jest u Was? Kupujecie w Avon, a jeśli tak to co i jaka jest Wasza opinia?

25 komentarzy:

  1. Ja kupuję, ale przeważnie tylko perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. widziałam ten żel w katalogu :) opakowanie kusi, jest takie piękne :) ale powstrzymałam się od zamówienia. Na razie muszę zużyć to, co już mam w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mała czarna ma swój urok zapachowy.Mi jednak już bum na ta wodę przeszedł ;)
    Płynu tego jeszcze nie miałam.:*

    OdpowiedzUsuń
  4. w avonie kiedys zamawiałam i tesknie za arbuzowym plynem do kąpieli :D . jesli chodzi o kosmetyki to wolę oriflame.

    OdpowiedzUsuń
  5. Woda toaletową znam i bardzo podoba mi się zapach :)

    Obserwuję i zapraszam do siebie: https://zafrikooo.blogspot.com. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię ten zapach:) nawet obecnie mam go w swoich zbiorach i powiem szczerze, że używam go chyba najczęściej:) Jest po prostu pięny i klasyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem konsultantką, więc mam mnóstwo produktów, z każdego katalogu coś :)))
    Ostatnio również u siebie na blogu dodałam recenzje podkładu z serii Anew! Na szczęście mnie ich kosmetyki nie uczulają, więc korzystam dowoli, hehe
    Co do twojego wyboru perfum, nie trafiłaś niestety w moje zapachy, Ale znam bardzo wiele osób, które uwielbiają Little Black Dresy, a co do płynów, to moim zdaniem wszystkie są boskie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam LBD i te płyny do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Płyn do kąpieli wygląda fajnie. Mam jedne ulubione perfumy z Avon to Outspoken by Fergie

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyznam się szczerze, że nigdy nie zdarzyło mi się kupować żadnego produktu avon. Jakoś nie mogę się przekonać.
    Odwdzięczam się za szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam te perfumy są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zupełnie nic nie kupuję w Avon, ale recenzja ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wierzę kochana, że pachną niesamowicie :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa recenzje i jedynie bym się skusiła na płyn do kąpieli. Jednak ja ogólnie nie kupuje w avon.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super napisałaś kochana :D Lubie ich zapachy, ale niestety mnie uczulają ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. mam starszna niechęć do kosmetyków z avon i wogóle ich nie kupuje

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię kosmetyki z Avonu, a zwłaszcza pomadki matowe i podkłady luxe. Jeśli chodzi o perfumy to Little Black Dress bardzo lubię, ale jest bardzo krótkotrwała ;-(

    http://moja-prowincja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Znam tylko Little Black Dress i ładny to zapach!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta perfuma to jedna z moich ulubionych <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam bardzo dużo rzeczy z Avonu,bo moja mama jest konsultantką..Ten zapach jest bardzo ładny,a tego płynu jeszcze nie miałam,muszę go kupić ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.