Wadowice - mogę się założyć,  że większość z Was zna tą leżącą na południu Polski miejscowość.
Jest to oczywiście rodzinne miasto Świętego Jana Pawła II. Stanowi ważny ośrodek pielgrzymkowy, mnóstwo ludzi przebywa tam, żeby zobaczyć tą piękną okolicę i zwiedzić Muzeum Dom Rodzinny Jana Pawła II.
Punktem obowiązkowym wyprawy do Wadowic są również Kremówki Papieskie,  których po prostu trzeba spróbować!

I właśnie tam mieszka utalentowana miłośniczka modnego ostatnio Hand Made,  czyli własnoręcznie wykonywanych dekoracji do domu i nie tylko.
Jej prace możecie zobaczyć tutaj - JustArt do czego Was zachęcam, kliknijcie, polubcie funpage!

https://www.facebook.com/JustArt-1286343408102654/?fref=ts

Justyna - bo tak ma na imię nasza bohaterka, jest mniej więcej w moim wieku. Jest mamą dwójki dzieci - Zuzi oraz Filipa. 
Na codzień chodzi do pracy, godząc wszystkie obowiązki  związane z prowadzeniem domu i wychowywaniem dzieci. Natomiast w wolnym czasie oddaje się swojej pasji - tworzeniu Hand Made.
Przeglądając któregoś dnia internet szukałam inspiracji do stworzenia kolorowego wianka na stół, ponieważ już wkrótce Wielkanoc, a ja bez dekoracji. Napotkałam wtedy właśnie profil JustArt

08.01.2017 r. postanowiłam napisać z pytaniem, czy nie chciałaby podjąć ze mną współpracy, ponieważ uważam, że tak twórcze osoby należy promować. A gdzie nie zrobimy tego lepiej, jak w internecie?! Bardzo szybko nawiązałyśmy fajny kontakt, ponieważ obie mamy podobne zainteresowania. Ja również sama robię do domu dekoracje dosłownie ze wszystkiego, co tylko wpadnie w rękę. Sprawia mi to ogromną przyjemność. Wystarczy jedynie wytężyć trochę wyobraźnię, a pomysły same się w głowie rodzą.

Justyna jest osobą bardzo miłą i otwartą. Wydaje mi się, że nie ma dla niej rzeczy niemożliwych do wykonania. Jej pracownia wyposażona jest we wszystko, a efekty jej pracy naprawdę są godne uwagi. 
Oto kilka jej propozycji:
(zdjęcia wykorzystane z funpage za zgodą autora)





Zaproponowała mi śliczne zawieszki w kształcie serca. W swojej ofercie ma przeróżne pomysły tak jak widzicie powyżej.

Zastanawiałam się jedynie nad napisem. Zawsze chciałam mieć na drewnie wydziargane podstawowe informacje dotyczące narodzin moich dzieci. Raz sama się za to zabrałam, ale falstart zaliczyłam, gdyż cięcie krążków z drewna przeszło w level hard-core, kiedy to każde z osobna jak leci mi po prostu pękało w połowie.

Wszystko wyszło cudownie:


Serduszka wykonane przez Justynę są ze sklejki i pomalowane farbą akrylową. Napis zrobiony jest równie znaną mi metodą transferu.


Nie mogłam się doczekać otrzymanych zaplanowanych przez nas obie i  przez Justynę wykonanych rzeczy. Kiedy paczuszka już dotarła postąpiłam według zaleceń i delikatnie rozciełam karton, aby niczego nie uszkodzić. A w nim były zabezpieczone owinięte folią bąbelkową m.in. ONE - dwa piękne serduszka z informacjami z najważniejszych dni w moim życiu!:



Zawsze chciałam mieć taką pamiątkę w pokoju dzieci. Dla każdej mamy są to bezcenne dane. Moim zamierzeniem nie było ot tak powiesić dwie ozdoby na ścianie, czy oprzeć gdzieś na półce o książki. NUDA! Musiało to być oryginalnie zaprezentowane. Dlatego znacznie wcześniej zaplanowałam sobie dość ciekawą ramkę.


Wykorzystałam do tego 4 kije, związałam boki, w ten sposób powstał prostokąt, na którym mogłam obydwa serca zawiesić. Banalne wykonanie, jednak kiedy wchodzi się do pokoju od razu rzuca się w oczy! 



Sami widzicie, że efekt końcowy wyszedł cudownie.




Dlatego ze szczerym sercem mogę polecić Wam tę artystkę, która w wykonywaniu ozdób HAND - MADE wkłada nie tylko swój wolny czas, ale przede wszystkim serce, ponieważ bez tego nie powstałoby tyle pięknych dekoracji do domu. Ma w głowie wiele pomysłów, powstaje ich coraz więcej. Także sięgajcie po tego typu ozdoby. Niby tak niewiele, a jednak można w fajny nietypowy inny sposób ozdobić sobie dom / mieszkanie.

Wszystkie prace Justyny możecie oglądać JustArt. Dodaje zdjęcia na bieżąco także śledźcie i zamawiajcie, bo warto!!!

Jest to mój pierwszy wpis z zaplanowanych dwóch, także zaraz do Was wrócę w dalszym ciągu promować to, co Kocham najbardziej, czyli HAND - MADE !

https://www.facebook.com/JustArt-1286343408102654/?fref=ts


4 komentarze:

  1. bardzo fajne. super pamiątka potem dla dzieci bedzie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie dodatki w pokoju dzieci ! Sama myślę o czymś podobnym świetny wpis ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne rzeczy ;) pomysłowe i bardzo starannie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.